Echte coverart.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:09 schreef Momo... het volgende:
[..]
Bewerkt door jou of is het de echte coverart?
Als dat zo is, vind ik het een mooie coverart. Als her Arcade is en opgepimpt ben ik wel blij mee.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:11 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dus dan is Arcade dus het nummer. Het nummer staat in demoversie online.
Matthijs had vorig jaar wel nog een soort sneer naar Conchita. Maar dat had Waylon daarna inderdaad meteen rechtgezet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond het vorig jaar met Waylon wel erg meevallen van Matthijs. Maar dat kwam waarschijnlijk ook omdat Waylon dat steevast even recht zet door heel serieus en fanatiek over het esf te praten.
Ik ga me echt heel erg verbazen als dat níet gaat gebeuren. Wat dat betreft is die voorspelbaarheid ook wel weer lekker tussen al het gehyper.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup met ondersteunende beelden van Hatari en dat lepelgezicht uit Portugal en ons daar lekker over verkneukelen
heb ik ook gedaan. Heb gewoon gezegd dat ik blaasproblemen hebquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:08 schreef Jesper23 het volgende:
Gelekte coverart (exclusief van mij :-) )Ik snap nog even niet hoezo 'exclusief van mij'? Heb jij het zelf gemaakt die coverart? En mocht je dat daar al online zetten dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Rustig lieve schat wij weten nog niet de definieve versie en clip nog niet.quote:
Exclusief als in dat het nog helemaal niet bekend was. Coverart heb ik niet zelf gemaakt, dat is de officiële. Of het mag weet ik niet (quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap nog even niet hoezo 'exclusief van mij'? Heb jij het zelf gemaakt die coverart? En mocht je dat daar al online zetten dan?
Die Jesper-dinges is denk ik eigenaar van dat blog, want daar staat nu dezelfde link als hij hier net postte. Er stond eerst een andere tekst. Hij is gewoon traffic aan het genereren voor z'n blog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |