quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:09 schreef Mandy040986 het volgende:
Beelden van de clip zijn gelekt.
[ afbeelding ]
Denk ik ook, alles tegelijk onlinequote:Op woensdag 6 maart 2019 13:09 schreef Greys het volgende:
Nu er een dag vantevoren nog niks door AvroTros gezegd is over 'luister morgen naar dat en dat radioprogramma' of 'kijk naar dat tv programma' mogen we wel aannemen dat de song morgen (weer rond elf uur?) idd online wordt gezet denk ik.
En dan zien we Duncan zelf die avond vast bij DWDD.Want Late Night kan niet meer en DWDD had ook de hele week Waylon toen.
Kan Matthijs weer lekker met dat neerbuigende toontje over het ESF praten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:09 schreef Greys het volgende:
Nu er een dag vantevoren nog niks door AvroTros gezegd is over 'luister morgen naar dat en dat radioprogramma' of 'kijk naar dat tv programma' mogen we wel aannemen dat de song morgen (weer rond elf uur?) idd online wordt gezet denk ik.
En dan zien we Duncan zelf die avond vast bij DWDD.Want Late Night kan niet meer en DWDD had ook de hele week Waylon toen.
Ja dat hoop ik dat Cornald er wel bij zitquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:16 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Kan Matthijs weer lekker met dat neerbuigende toontje over het ESF praten.
oh of morgenavond als deze meneer meer weettwitter:vanderzande twitterde op woensdag 06-03-2019 om 12:14:01Morgenavond presenteert Duncan Laurence het liedje waarmee ie naar het songfestival in Israël gaat, op zijn insta worden al wat plaatjes gedeeld #ESC19 https://t.co/mA9FyVmuWl reageer retweet
Verslaggever bij de NOS. Hmm, oke.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:21 schreef Em31 het volgende:
oh of morgenavond als deze meneer meer weettwitter:vanderzande twitterde op woensdag 06-03-2019 om 12:14:01Morgenavond presenteert Duncan Laurence het liedje waarmee ie naar het songfestival in Israël gaat, op zijn insta worden al wat plaatjes gedeeld #ESC19 https://t.co/mA9FyVmuWl reageer retweet
Zouden we dan juist niet terug moeten rekenen naar Nieuw-Zeelandse tijd vanaf morgenavond (zeg 7 uur) en dan kijken of die op Spotify staat?quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:21 schreef Em31 het volgende:
Yup met ondersteunende beelden van Hatari en dat lepelgezicht uit Portugal en ons daar lekker over verkneukelenquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:16 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Dit gaat 100% zeker gebeurenquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup met ondersteunende beelden van Hatari en dat lepelgezicht uit Portugal en ons daar lekker over verkneukelen
Waarom zouden ze dat eigenlijk doen, niks zeggen over tijd van bekendmaking morgen ? En uberhaupt er zo stil over zijn? (vraag ik me gewoon even afquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:09 schreef Greys het volgende:
Satanisch gekrijs ook echtquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:31 schreef Momo... het volgende:
Oh eergisteren zat Evert Santegoeds Ijsland al belachelijk te maken in shownieuws. Satanisch gekrijs was het en de hele studio lag dubbel om de outfits
Mysterie en hype creëren. Als zij er al van alles over roepen heeft dit van Duncan op z'n Insta geen zin meer. Ik vind het wel wat hebben.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:41 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat eigenlijk doen, niks zeggen over tijd van bekendmaking morgen ? En uberhaupt er zo stil over zijn? (vraag ik me gewoon even af)
Vond het vorig jaar met Waylon wel erg meevallen van Matthijs. Maar dat kwam waarschijnlijk ook omdat Waylon dat steevast even recht zet door heel serieus en fanatiek over het esf te praten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:16 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Aaah ja oke. Mysterieus is het zeker, en ik vind het ook zeker wat hebben! Maar je kan er ook voor kiezen om het juist overal te promoten wanneer, waar en hoe laat de bekendmaking is, hebben ze in eerdere jaren wel eens gedaan toch? Dus vroeg me daarom af waarom ze voor deze aanpak gekozen hebbenquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Mysterie en hype creëren. Als zij er al van alles over roepen heeft dit van Duncan op z'n Insta geen zin meer. Ik vind het wel wat hebben.Heel veel deelnemers houden het gewoon stil tot aan de onthulling, die gaan niet roepen of het een ballad is etc. Gewoon 'je wacht maar af tot de onthulling'.
Ik hoop in de avond. Want San Marino is als het goed vannacht 12 uur bekend. Zwitsers om 14:30 morgen en dan *BANG* wijquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:21 schreef Em31 het volgende:
Even naar de wc met je telefoonquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:12 schreef Mandy040986 het volgende:
De spanning op deze manier opbouwen vind ik ook wel gaaf. Juist tof dat ze het allemaal stilhouden.
Hopelijk wel om 11 bekendmaken, want ‘s avonds heb ik een verjaardag.![]()
En als het 'I Miss You' is dan gaat dát optreden / demootje natuurlijk overal eerst beluisterd worden. Dus hup, en direct de titel en direct de videoclip.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:20 schreef Greys het volgende:
Ik denk zelf eerlijk gezegd dat dat 'morgenavond' een gok is van die meneer. Omdat het vorige keer 's avonds was. Geloof zelf niet in avond maar wie weet.
Als het wel in de avond is dan weten we morgenochtend de titel waarschijnlijk op Insta en dan hoop ik héél hard dat ie niet een live optreden eerst doet op tv ergens. Want de clip moet echt eerst overal rondgaan. Vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |