quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:21 schreef Niels93 het volgende:
[..]
En als het 'I Miss You' is dan gaat dát optreden / demootje natuurlijk overal eerst beluisterd worden. Dus hup, en direct de titel en direct de videoclip.
Lijkt me strategisch het beste.
Ik zal het nooit snappen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:33 schreef grazz het volgende:
Hou op over Daniel D hoor. Wat was dat gênant, of op z'n FOK!s chanant . Echt, hoe hebben ze ooit kunnen denken: laten we dat eens als officiele videoclip verspreiden. Teringjantje zeg.
Ik was dequote:Op woensdag 6 maart 2019 14:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Staat in z'n Twitterbio en is een geverifieerd account
Het was een nogal zwakkere versie van het lied. Had gewoon die DWDD-opname ingestuurd. Toen spatte Waylon ook van het scherm. Dat had iig de aanloop naar het esf, voor ons, wat leuker gemaakt. #traumaquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal het nooit snappen.
En dat de artiest in kwestie het zelf niet eens verspreid heeft dus dat zei ook wel genoeg
Toch bekruipt me het gevoel dat Ilse hier ook in mee speelt. In de hele 'vooraf'-tactiek.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:43 schreef Greys het volgende:
Ja de DWDD opname had prima geweest en dan later z'n eigen officiële clip.DWDD opname was tien keer beter dan het blauwe live ding.
Maar even eerlijk is eerlijk, so far so good dit jaar met AvroTros. Ze lijken te leren van eerdere dingen met clips etc. *afklopt*
Nou misschien gewoon Duncan zelf wel?quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:44 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Toch bekruipt me het gevoel dat Ilse hier ook in mee speelt. In de hele 'vooraf'-tactiek.
Gewoon bij allebei de komende tijd.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:49 schreef ijs_beer het volgende:
Als ie ergens in een talkshow aanschuift hoop ik op Jinek, die praat toch wat minder met dedain over dingen die ze zelf minder interessant vind dan Matthijs.
Maar dat is pas om 23.00 uur......dat is heul lang wachten......quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:49 schreef ijs_beer het volgende:
Als ie ergens in een talkshow aanschuift hoop ik op Jinek, die praat toch wat minder met dedain over dingen die ze zelf minder interessant vind dan Matthijs.
Fixed.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis een moderne jonge jongen die zelfs volgens Ilse's zeggen 'heel erg goed weet wat ie zelf ik wil'.
Dat geloof ik ook wel.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou misschien gewoon Duncan zelf wel?
Tis een moderne jonge jongen die zelfs volgens Ilse's zeggen 'heel erg goed weet wat ie zelf wil'.
Nee. Dat zei ze niet.quote:
quote:Duncan Laurence presenteert donderdagochtend eindelijk zijn Songfestival-nummer. Lees hier hoe je de bekendmaking live kunt volgen.
Op een perspresentatie in Amsterdam laat Duncan zijn songfestival-nummer voor het eerst horen. Songfestival-commentatoren Cornald Maas en Jan Smit ontvangen Duncan op een bijzondere locatie in de hoofdstad.
Videoclip
De presentatie begint donderdag 7 maart om 11.30 uur. Via de Facebook-pagina van AVROTROS over het Songfestival kun je live meekijken. Na de bekendmaking is ook direct de videoclip van het songfestival-nummer te zien op het YouTube kanaal van AVROTROS.
DWDD
Na de première op de perspresentatie is het songfestival-nummer meteen op alle radiostations te horen. Duncan zit donderdagavond bij DWDD om het nummer voor het eerst live ten gehore te brengen.
Tweede halve finale
Duncan Laurence staat op donderdag 16 mei in de tweede halve finale van het Eurovisie Songfestival in Tel Aviv. Daarin strijdt Nederland met zeventien andere landen om tien plekjes in de finale op zaterdag 18 mei.
Ook zo artiesteriks, zoals Krumping act 2.0?quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee. Dat zei ze niet.
Heb trouwens laatst een artiest gesproken via m'n werk die Duncan kent en die benadrukte ook dat Duncan echt héél goed weet wat ie wil en daar ook behoorlijk (op een goede manier) eigenwijs in is.
Dus hij zal dan denk ik vast wel open staan voor goede tips maar toch echt vooral z'n eigen ding willen brengen zoals HIJ denkt dat het goed is. En zo zie ik het zelf graag want hij moet zich er goed bij voelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:08 schreef Jesper23 het volgende:
Gelekte coverart (exclusief van mij :-) )Bewerkt door jou of is het de echte coverart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echte coverart.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:09 schreef Momo... het volgende:
[..]
Bewerkt door jou of is het de echte coverart?
Als dat zo is, vind ik het een mooie coverart. Als her Arcade is en opgepimpt ben ik wel blij mee.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:11 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dus dan is Arcade dus het nummer. Het nummer staat in demoversie online.
Matthijs had vorig jaar wel nog een soort sneer naar Conchita. Maar dat had Waylon daarna inderdaad meteen rechtgezet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond het vorig jaar met Waylon wel erg meevallen van Matthijs. Maar dat kwam waarschijnlijk ook omdat Waylon dat steevast even recht zet door heel serieus en fanatiek over het esf te praten.
Ik ga me echt heel erg verbazen als dat níet gaat gebeuren. Wat dat betreft is die voorspelbaarheid ook wel weer lekker tussen al het gehyper.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup met ondersteunende beelden van Hatari en dat lepelgezicht uit Portugal en ons daar lekker over verkneukelen
heb ik ook gedaan. Heb gewoon gezegd dat ik blaasproblemen hebquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:08 schreef Jesper23 het volgende:
Gelekte coverart (exclusief van mij :-) )Ik snap nog even niet hoezo 'exclusief van mij'? Heb jij het zelf gemaakt die coverart? En mocht je dat daar al online zetten dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Rustig lieve schat wij weten nog niet de definieve versie en clip nog niet.quote:
Exclusief als in dat het nog helemaal niet bekend was. Coverart heb ik niet zelf gemaakt, dat is de officiële. Of het mag weet ik niet (quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap nog even niet hoezo 'exclusief van mij'? Heb jij het zelf gemaakt die coverart? En mocht je dat daar al online zetten dan?
Die Jesper-dinges is denk ik eigenaar van dat blog, want daar staat nu dezelfde link als hij hier net postte. Er stond eerst een andere tekst. Hij is gewoon traffic aan het genereren voor z'n blog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |