Ja hoorde ik ook. Is het Jan Smit die ik nu hoorquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Op radio 2 draaiden ze net Ilse deLange en nu het nummer Weather with you ik ga nu overal hints achter zoeken.
GIERENquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:41 schreef Mandy040986 het volgende:
Hij kijkt naar Daniel Dekker die casually uit het beeld wil verdwijnen. Want dit gaat de heel Europa over hoor.
Ik wil het (niet). Ik weet niet wat ik wilquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:44 schreef Em31 het volgende:
Iemand die hier in Nieuw-Zeeland woont die Spotify even kan checken?
Ik check hem over een kwartiertje, dan is het middernacht daar!quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:44 schreef Em31 het volgende:
Iemand die hier in Nieuw-Zeeland woont die Spotify even kan checken?
Dit.....quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:45 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik wil het (niet). Ik weet niet wat ik wil
Ik hoop dat ie er niet op staat.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:45 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Ik check hem over een kwartiertje, dan is het middernacht daar!
Nee ik wil het aan de ene kant niet, maar aan de andere kant als ze toch zo dom zijn kunnen we er ook niets aan veranderenquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:45 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik wil het (niet). Ik weet niet wat ik wil
Zelfs als er iets te vinden is hoop ik toch echt dat niemand het op Twitter of Insta of waar dan ook gooit. Dan is de hele reveal verpest.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:45 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Ik check hem over een kwartiertje, dan is het middernacht daar!
Ik luister wel hoor, durf te wedden dat hij iets over esf gaat zeggen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:48 schreef ato het volgende:
Spreken wij met zijn allen af dat wij niet gaan luisteren, deal?![]()
![]()
Wat een zeiknummerquote:
Niet dus.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik luister wel hoor, durf te wedden dat hij iets over esf gaat zeggen.
Ik denk dat dat niet uit te sluiten valtquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs als er iets te vinden is hoop ik toch echt dat niemand het op Twitter of Insta of waar dan ook gooit. Dan is de hele reveal verpest.
Ik bedoel als het liedje op Spotify straks is.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:48 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Deal. Ik ga pas morgen luisteren.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:48 schreef ato het volgende:
Spreken wij met zijn allen af dat wij niet gaan luisteren, deal?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |