Het zou heel leuk zijn als het een three way battle zou worden, maar het zou me niets verbazen als Red Bull er toch een eind achter zit. Ferrari en Mercedes leken in de tests de boel gewoon beter voor elkaar te hebben. Ze reden consequent steeds meer rondes dan Red Bull, ook als je de crashes buiten beschouwing laat. Dat duidt denk ik op een beter georganiseerd team.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
RB lijkt er wel iets dichterbij te zitten maar Mercedes heeft nauwelijks iets laten zien, dat kan nog een flinke verrassing opleveren. Blij dat de Honda betrouwbaar lijkt. De grote teams gaan de komende twee weken de grootste stappen maken in de simulator.
Ik vind het moeilijk in te schatten. Mclaren reedt die snelle tijden vaak wel op C4 banden en ze hebben ook veel rondes kunnen afleggen zonder al teveel problemen. Ze zitten er denk ik een stuk beter bij dan vorig jaar.quote:Ik denk dat wat je van McLaren zag niet representatief zal blijken, die waren erg gebrand op snelle rondetijden om sponsors te interesseren. Williams is een treurige zaak. Misschien één puntje voor Kubica dit seizoen?
Heb je Biebs nog niet gerokenquote:Op zondag 3 maart 2019 01:16 schreef mootie het volgende:
Gruwelijk Windie, wat kan zij toch veel poepjes laten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fein om te wetenquote:Op zondag 3 maart 2019 01:17 schreef mootie het volgende:
Ik heb net ontdekt dat ik haar in slaap kan praten
Echt slapen of ogen dicht?quote:Op zondag 3 maart 2019 01:17 schreef mootie het volgende:
Ik heb net ontdekt dat ik haar in slaap kan praten
quote:Op zondag 3 maart 2019 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Fijn dat jij nog beroeder kan spellen dan ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou jij kunt er ook wat van beroederquote:Op zondag 3 maart 2019 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Fijn dat jij nog beroeder kan spellen dan ik
Toch denk ik dat RB dit jaar minder op de rechte stukken gaat verliezen.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zou heel leuk zijn als het een three way battle zou worden, maar het zou me niets verbazen als Red Bull er toch een eind achter zit. Ferrari en Mercedes leken in de tests de boel gewoon beter voor elkaar te hebben. Ze reden consequent steeds meer rondes dan Red Bull, ook als je de crashes buiten beschouwing laat. Dat duidt denk ik op een beter georganiseerd team.
Vorig jaar zaten ze er dan ook wel heel ver vanaf maar wist Alonso dat een beetje op te heffen.quote:[..]
Ik vind het moeilijk in te schatten. Mclaren reedt die snelle tijden vaak wel op C4 banden en ze hebben ook veel rondes kunnen afleggen zonder al teveel problemen. Ze zitten er denk ik een stuk beter bij dan vorig jaar.
Hey ik kan nu wel quoten vanuit een dicht topic op mobiel! Goeie btw ga haar zo gelijk stalken.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:42 schreef Scrutinizer het volgende: [..] Sterkte Mario
Maar Tilly is al op zoek naar haar Instagram voor haar topic as-we-speak.
quote:Op zondag 3 maart 2019 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]ziet er mooi uit, maar ik heb geen geluidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je nog Ziggo ? 73quote:Op zondag 3 maart 2019 01:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ziet er mooi uit, maar ik heb geen geluid
Hypnose. Nu zeggen: "als je wakker wordt zul je nooit meer scheten laten." en dan met je vingers knippen.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:23 schreef mootie het volgende:
Dan gaan haar ogen op half zeven hangen en doezelt ze weg.
Niet kunnen quoten is kut.
Heb ik ook een keer gehad. Dacht dat Sacha dat misschien deed omdat ik vervelend was. De week daarop hoorde ik dat ik een ban had gekregen.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:23 schreef mootie het volgende:
Dan gaan haar ogen op half zeven hangen en doezelt ze weg.
Niet kunnen quoten is kut.
Dan zal mootie ook wel een ban krijgen.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:25 schreef Petzi het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad. Dacht dat Sacha dat misschien deed omdat ik vervelend was. De week daarop hoorde ik dat ik een ban had gekregen.
Maar dat was het dus niet.
Werkt niet, al geprobeerdquote:Op zondag 3 maart 2019 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hypnose. Nu zeggen: "als je wakker wordt zul je nooit meer scheten laten." en dan met je vingers knippen.
Dan moet je naar beneden scrollen daar staat het knopjequote:Op zondag 3 maart 2019 00:42 schreef Scrutinizer het volgende: [..] Sterkte Mario
Maar Tilly is al op zoek naar haar Instagram voor haar topic as-we-speak.
Daar heb je het alquote:Op zondag 3 maart 2019 01:34 schreef mootie het volgende:
Ik heb gisteren wel een mod min of meer uitgelachen
Ach dat heeft je hoogstens een note opgeleverdquote:Op zondag 3 maart 2019 01:34 schreef mootie het volgende:
Ik heb gisteren wel een mod min of meer uitgelachen
Lees je dit allemaal bij ? tis toch al niet te volgen en hoe snel het ook gaatquote:Op zondag 3 maart 2019 01:34 schreef TillyB het volgende:
Zo hehe bijgelezen weer
@:Ghostbuster kutzooi dan met de katkreeg je geen haal toen je afscheid van ‘m nam?
Ja ik zat ff met Pakistan te lullen dus ik liep achterquote:Op zondag 3 maart 2019 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Lees je dit allemaal bij ? tis toch al niet te volgen en hoe snel het ook gaat
Hhihi welke mod was hetquote:Op zondag 3 maart 2019 01:36 schreef mootie het volgende:
Ja, als je het over vacuumsealen hebt, en dan over jute zakken en boterhamzakjes spreekt, dan kan ik niet anders
Ja, dat is altijd een echte valkuil dat vacuumsealen.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:36 schreef mootie het volgende:
Ja, als je het over vacuumsealen hebt, en dan over jute zakken en boterhamzakjes spreekt, dan kan ik niet anders
Ze hebben die piloot al vrijgelaten. Had jij daar ook iets mee van doen?quote:Op zondag 3 maart 2019 01:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ik zat ff met Pakistan te lullen dus ik liep achter
Had je Windows support aan de telefoon?quote:Op zondag 3 maart 2019 01:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ik zat ff met Pakistan te lullen dus ik liep achter
Ik ken je ex geen eensquote:Op zondag 3 maart 2019 01:36 schreef Petzi het volgende:
[..]
Knopje, je ex uitleggen naar beneden scrollen bij een vrouw. Hou erover op hoor
quote:Op zondag 3 maart 2019 01:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben die piloot al vrijgelaten. Had jij daar ook iets mee van doen?
Homme homme homme.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:40 schreef TillyB het volgende:
[..]We hebben het vooral over Frankrijk. Daar zit d’r lover maar dat is een problematische junk. Toestand.
Oui ouiquote:Op zondag 3 maart 2019 01:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze wil graag weten hoe Fransen zijn. Hebben jullie nog meningen?
Dat zou me notes opleveren.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat werkt niet zo lekker om dat in het Engels door te geven maar thankssssssquote:Op zondag 3 maart 2019 01:46 schreef jekomterwelhinter het volgende:
bonne nuit
Zou ik zo zeggen.
En Frans kent mij wel maar ik ken Frans niet.
Ik heb met ze samengewerkt en dan leer je dat "oui, oui" eigenlijk "val lekker dood, ik doe wat ik wil" betekent.quote:
Okeequote:Op zondag 3 maart 2019 01:41 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik legde mijn ex dat uit en ik bedoel ik hou er verder over op
Mooi, ik half Duits, half Frans en zeer gastvrij. Dat 1e wil zeggen dat deuren vrij makkelijk openen onder het slaken van een bepaalde uitroep.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:44 schreef Petzi het volgende:
Ben zelf van Franse afkomst. Arrogant en niet gastvrij
goedenachtquote:Op zondag 3 maart 2019 01:46 schreef jekomterwelhinter het volgende:
bonne nuit
Zou ik zo zeggen.
En Frans kent mij wel maar ik ken Frans niet.
Aufmachen!?quote:Op zondag 3 maart 2019 01:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi, ik half Duits, half Frans en zeer gastvrij. Dat 1e wil zeggen dat deuren vrij makkelijk openen onder het slaken van een bepaalde uitroep.
Ik vlieg er altijd over heen... Ken alleen een Frederique toen ik 16 was en een Domique toen ik 21 was of zo ....quote:Op zondag 3 maart 2019 01:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2019 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb met ze samengewerkt en dan leer je dat "oui, oui" eigenlijk "val lekker dood, ik doe wat ik wil" betekent.
Even serieus, ben inderdaad van Franse afkomst, maar fransen zijn niet het meest toegankelijke volk. Maar dat is in het algemeenquote:Op zondag 3 maart 2019 01:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat werkt niet zo lekker om dat in het Engels door te geven maar thankssssss
Hoe smaakte die veganistische toestand vanaaf, FANN?quote:Op zondag 3 maart 2019 01:49 schreef FANN het volgende:
[..]
goedenacht
ik ken wel een Frans, ik vond het een eikel
Komt nog, even een rustpauzequote:Op zondag 3 maart 2019 01:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi, ik half Duits, half Frans en zeer gastvrij. Dat 1e wil zeggen dat deuren vrij makkelijk openen onder het slaken van een bepaalde uitroep.
Heb je nog tekeningen gemaakt, Petz?
Uitzonderlijk lekker mag ik wel zeggenquote:Op zondag 3 maart 2019 01:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe smaakte die veganistische toestand vanaaf, FANN?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo onduidelijk praten ze in BB Duo ook en zelfs erger
quote:Op zondag 3 maart 2019 01:57 schreef Petzi het volgende:
Had nog ergens een gedichtje waar die ene muis met die Franse mannelijke muis gaat trouwen. Moet hij het ja-woord geven en roept oui oui.
Iedereen in paniek: Hij weet niet wie, hij weet niet wie!
Hihi vond hem wel leuk bedacht.
SiSi .. nee doe maar een fantaquote:Op zondag 3 maart 2019 01:57 schreef Petzi het volgende:
Had nog ergens een gedichtje waar die ene muis met die Franse mannelijke muis gaat trouwen. Moet hij het ja-woord geven en roept oui oui.
Iedereen in paniek: Hij weet niet wie, hij weet niet wie!
Hihi vond hem wel leuk bedacht.
Mijn Opa had een achternaam ik heb geen idee hoe hij daar aan komt eigenlijkquote:Op zondag 3 maart 2019 01:50 schreef Petzi het volgende:
[..]
Even serieus, ben inderdaad van Franse afkomst, maar fransen zijn niet het meest toegankelijke volk. Maar dat is in het algemeen
Nee niet eens Griekse Yogurt gewoon Hollandse Yogurt die vind ik lekkerderquote:Op zondag 3 maart 2019 01:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Yoghurt met appel is ook lekker, zéker de Griekse.
Koop altijd die Nederlandse nep versie met 10% vet.
Van je overgrootouders, denk ik.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn Opa had een achternaam ik heb geen idee hoe hij daar aan komt eigenlijk![]()
Fann de Boer.quote:de meisjesnaam van mijn moeder wat natuurlijk dezelfde maar toen ging ze trouwen met
mijn vader en die had een gewone boerenlullen achternaam dus ik ook
Ja, wat is dit nu. Nog ff en het is ook nog een doodgewone Hollandse Griek.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee niet eens Griekse Yogurt gewoon Hollandse Yogurt die vind ik lekkerder![]()
en het was ook een gewone hollandse appel trouwens
Ja die Griek wil wel Griekse Yogurt, maar we hoeven niet álles hetzelfde te eten natuurlijkquote:Op zondag 3 maart 2019 02:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, wat is dit nu. Nog ff en het is ook nog een doodgewone Hollandse Griek.
Ben je alweer aan schilderen toegekomen, of staat dat op een laag pitje?quote:Op zondag 3 maart 2019 02:03 schreef FANN het volgende:
[..]
zó erg is het ook weer niet gelukkigen ook geen Janssen
Nee, dat is waar.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja die Griek wil wel Griekse Yogurt, maar we hoeven niet álles hetzelfde te eten natuurlijk
Staan de nukes op scherp, of krijgen we nog zomer?quote:Op zondag 3 maart 2019 02:05 schreef TillyB het volgende:
Pakistan dankt u allen voor de Franse inside info
quote:Op zondag 3 maart 2019 02:02 schreef chufi het volgende:
Tis dat ik al in mn topic heb , maar voor jullie doe ik hem met alle liefde nog een keerMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 maart 2019 02:05 schreef Petzi het volgende:
Laatst stelde iemand zich aan me voor als Jan de Ketter. Nou dan slik je ook wel even
Douze points?quote:Op zondag 3 maart 2019 02:05 schreef TillyB het volgende:
heel laag pitje zeg maarquote:Op zondag 3 maart 2019 02:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben je alweer aan schilderen toegekomen, of staat dat op een laag pitje?
Nou ja, wat wil je eigenlijk weten. Fransen zijn over het algemeen niet zo aardig. En over de afwas: Ze wassen eerst de vette boel af met sop en daarna nog een keer alleen met water. En meestal slapen ze zonder kussen. En ze poepen in een bidet. Meer weet ik niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:05 schreef TillyB het volgende:
Kilo. Vreet ik in drie dagen leeg met een kub muesli.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:07 schreef chufi het volgende:
Griekse Yughurt is goedkoop in zo'n emmertje en redelijk lang houdbaar
Ik lust geen olijven of Feta hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 02:07 schreef chufi het volgende:
Griekse Yughurt is goedkoop in zo'n emmertje en redelijk lang houdbaar
Ik doe max. dagelijks 2-3 lepels in mn smoothie ...quote:Op zondag 3 maart 2019 02:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kilo. Vreet ik in drie dagen leeg met een kub muesli.
De Pakistaanse premier schijnt vooral vrede te willen en in gesprek te willen gaan, maar India is being a lil bitchquote:Op zondag 3 maart 2019 02:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Staan de nukes op scherp, of krijgen we nog zomer?
Sja, begrijpelijk. Als je maar lekker blijft doen waar je zin in hebt, dat is het belangrijkste.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:08 schreef FANN het volgende:
[..]
heel laag pitje zeg maareffe geen zin meer in nou,,, komt wel weer...
![]()
ik heb af en toe zo'n periode.... en dan is het effe weer weg zeg maar
En mixed-grill eet je ook al niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik lust geen olijven of Feta hoordat krijg ik niet weg
quote:Op zondag 3 maart 2019 02:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Olijven zijn wel lekker... feta nah doet me weinigquote:Op zondag 3 maart 2019 02:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet eigenlijk, want die gozer is toch wel een droplul no matter what jullie voor positiefs of negatiefs over Fransen in het algemeen zeggen, het blijft een problematisch geval. Maar goed ze drong aan op een vragenrondje dus vooruit dan maar.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:08 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nou ja, wat wil je eigenlijk weten. Fransen zijn over het algemeen niet zo aardig. En over de afwas: Ze wassen eerst de vette boel af met sop en daarna nog een keer alleen met water. En meestal slapen ze zonder kussen. En ze poepen in een bidet. Meer weet ik niet.
Maar goed: misschien matchen Pakistani best goed met Fransen. Nederlanders doen dat op de werkvloer iig niet met Fransen. Je moet in Frankrijk ook echt buigen als een knipmes voor je baas, die gedragen zich echt als goden.quote:
Testingquote:Op zondag 3 maart 2019 02:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Neeheee die staat onderaan je moet scrollen naar beneden, rechtsonder helemaal
Wat doet ie dan?quote:Op zondag 3 maart 2019 02:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet eigenlijk, want die gozer is toch wel een droplul no matter what jullie voor positiefs of negatiefs over Fransen in het algemeen zeggen, het blijft een problematisch geval. Maar goed ze drong aan op een vragenrondje dus vooruit dan maar.
brrrrrrrrrr ........... e zéker niet n een restaurant daar ben ik je verwend voorquote:Op zondag 3 maart 2019 02:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En mixed-grill eet je ook al niet.
Je typt met dubbele tong. Lekker mixed grill met patatjesquote:Op zondag 3 maart 2019 02:15 schreef FANN het volgende:
[..]
brrrrrrrrrr ........... e zéker niet n een restaurant daar ben ik je verwend voor![]()
dooe mijn dchoonmoeder die kon héeeeeeeeeeeeel goed koken en zijn Oma en Tante ook
ik vrat me ongans daar altijd, maar gelukkig vonden ze dat een compiment en ik moest
alijd dikker worden zeiden ze, ze vonden me altijd te mager, maar ik helemaal niet mager
maar 'normaal'' maar die zijn meestal een beetje dikker zeg maar.........
zie boven... ik ben moe... dan gaat het niet meer zo goed....quote:Op zondag 3 maart 2019 02:19 schreef Petzi het volgende:
[..]
Je typt met dubbele tong. Lekker mixed grill met patatjes
Sja, weet niet hoor. Wat heeft Trump in Noord Korea te zoeken als het niet zou grenzen aan Rusland. Denk dat het een beetje spierballen rollen is, want verder heeft niemand er baat bij.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
De Pakistaanse premier schijnt vooral vrede te willen en in gesprek te willen gaan, maar India is being a lil bitch
Ik ben aan Spaanse muziekjes doen ...quote:Op zondag 3 maart 2019 02:18 schreef FANN het volgende:
zo dat zijn veel foutenik ben niet dronken hoor... ik ga moe worden
![]()
geen zin om alles te editten![]()
Ik ga slapen....
Truste allemaal!
No worriesquote:Op zondag 3 maart 2019 02:18 schreef FANN het volgende:
![]()
Ik ga slapen....
Truste allemaal!
Ik dacht altijd dat Fransen en Nederlanders wel overeenkomen qua.. alles. Maar dat schijnt toch niet helemaal zo te zijn. Ik heb pas ook die serie van die Wilfred de Bruijn, was toch wel shocking.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar goed: misschien matchen Pakistani best goed met Fransen. Nederlanders doen dat op de werkvloer iig niet met Fransen. Je moet in Frankrijk ook echt buigen als een knipmes voor je baas, die gedragen zich echt als goden.
Ja las het, was grappiequote:Op zondag 3 maart 2019 02:20 schreef FANN het volgende:
[..]
zie boven... ik ben moe... dan gaat het niet meer zo goed....
quote:Op zondag 3 maart 2019 02:18 schreef FANN het volgende:
![]()
Ik ga slapen....
Truste allemaal!
Veel drugs vooral. Hij lijkt qua uiterlijk en gedrag op Pete Doherty, en dat is per ongeluk ook nog eens z'n grote idool.quote:
Nee, echt he-le-maal niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Fransen en Nederlanders wel overeenkomen qua.. alles. Maar dat schijnt toch niet helemaal zo te zijn. Ik heb pas ook die serie van die Wilfred de Bruijn, was toch wel shocking.
Je gaat een relatie toch niet af laten hangen van een serie. Het is een persoonlijk iets met eigen omstandigheden en gevoelensquote:Op zondag 3 maart 2019 02:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Fransen en Nederlanders wel overeenkomen qua.. alles. Maar dat schijnt toch niet helemaal zo te zijn. Ik heb pas ook die serie van die Wilfred de Bruijn, was toch wel shocking.
Ja, dat is echt marriage material.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Veel drugs vooral. Hij lijkt qua uiterlijk en gedrag op Pete Doherty, en dat is per ongeluk ook nog eens z'n grote idool.
Nee daarom vroeg ik het hier even, dan laten we het van jullie afhangenquote:Op zondag 3 maart 2019 02:23 schreef Petzi het volgende:
[..]
Je gaat een relatie toch niet af laten hangen van een serie. Het is een persoonlijk iets met eigen omstandigheden en gevoelens
Ja en daar is ze ook echt naar op zoek, nou echt een wholesome pareltje gevonden hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 02:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat is echt marriage material.
Wie is we?quote:Op zondag 3 maart 2019 02:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee daarom vroeg ik het hier even, dan laten we het van jullie afhangen
Dat wordt wel ff oefenen om dat te kunnen meezingenquote:
Sorry geen succes, maar ieder zn eigen smaakquote:
Hij haakt vanzelf af. Ik kende iemand die maandenlang met een Fransman zat te mailen die ze van vroeger kende. Min of meer uitgenodigd, maar zeker alles overlegd, stapte ze op de trein om hem op te zoen in het zuiden van Frankrijk, ze zou drie weken blijven. Hij kwam haar niet ophalen van het station dus ging ze maar naar zijn adres. Niemand thuis. Bleek-ie gewoon op vakantie te zijnquote:Op zondag 3 maart 2019 02:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja en daar is ze ook echt naar op zoek, nou echt een wholesome pareltje gevonden hoorIk zit al weken te turbo typen om haar er vanaf te praten
*driftig vertaalt en doorpaastquote:Op zondag 3 maart 2019 02:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij haakt vanzelf af. Ik kende iemand die maandenlang met een Fransman zat te mailen die ze van vroeger kende. Min of meer uitgenodigd, maar zeker alles overlegd, stapte ze op de trein om hem op te zoen in het zuiden van Frankrijk, ze zou drie weken blijven. Hij kwam haar niet ophalen van het station dus ging ze maar naar zijn adres. Niemand thuis. Bleek-ie gewoon op vakantie te zijn
Manipuleer je dat wat tochquote:Op zondag 3 maart 2019 02:30 schreef Petzi het volgende:
Ben er niet echt voorstander van, maar als je zeker weet dat je kind de mist ingaat breekt nood wet
Je hebt toch geen kinderen of toch wel ?quote:Op zondag 3 maart 2019 02:30 schreef Petzi het volgende:
Ben er niet echt voorstander van, maar als je zeker weet dat je kind de mist ingaat breekt nood wet
Nee maar ben wel kind van en weet hoe ze dat doenquote:Op zondag 3 maart 2019 02:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt toch geen kinderen of toch wel ?
Ja OK ... waar ging het ook al weer over ....?quote:Op zondag 3 maart 2019 02:36 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nee maar ben wel kind van en weet hoe ze dat doen
EN dat was ?quote:Op zondag 3 maart 2019 02:41 schreef Petzi het volgende:
Las gisteren trouwens een erg naar nieuwsbericht
Echt interesse voor een ander hoor jijquote:Op zondag 3 maart 2019 02:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK ... waar ging het ook al weer over ....?
ik zie hetquote:Op zondag 3 maart 2019 02:41 schreef chufi het volgende:
Ik zit alle muziek topics vol te spammen ipv hier
Guitigquote:Op zondag 3 maart 2019 02:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou iedere Fransman sowieso al afradende vrouwen zijn wel guitig
Dans je de pasaboble?quote:Op zondag 3 maart 2019 02:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Hou je van Spaanse muziek ? Daar was ik vooral mee bezig ..
Die praten grappig !! Choco !!quote:Op zondag 3 maart 2019 02:45 schreef Petzi het volgende:
Ik vind belgen wel leuk, die zijn wat aardiger
Ze wil van alles weten over dit verhaalquote:Op zondag 3 maart 2019 02:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij haakt vanzelf af. Ik kende iemand die maandenlang met een Fransman zat te mailen die ze van vroeger kende. Min of meer uitgenodigd, maar zeker alles overlegd, stapte ze op de trein om hem op te zoen in het zuiden van Frankrijk, ze zou drie weken blijven. Hij kwam haar niet ophalen van het station dus ging ze maar naar zijn adres. Niemand thuis. Bleek-ie gewoon op vakantie te zijn
Dus je hebt nu contact met haar?quote:Op zondag 3 maart 2019 02:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze wil van alles weten over dit verhaalhoe liep het af hoe oud waren ze. Lekker belangrijk het was een kutlul klaar
Jij zou sowieso alle mannen afradenquote:Op zondag 3 maart 2019 02:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou iedere Fransman sowieso al afradende vrouwen zijn wel guitig
Volwassen, tussen 25 en 30. Hij kwam niet terug van vakantie, zij is doorgereisd naar Spanje. Hij leek daar niet op te zitten wachten. Zij is na een paar dagen naar huis gegaan, ze hebben elkaar nooit meer gezien.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze wil van alles weten over dit verhaalhoe liep het af hoe oud waren ze. Lekker belangrijk het was een kutlul klaar
Mag ik iets typen hoe ik het zie. \ik ken de situatie niet ma ga er vanuit dat het een jonge meid is nogquote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 02:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volwassen, tussen 25 en 30. Hij kwam niet terug van vakantie, zij is doorgereisd naar Spanje. Hij leek daar niet op te zitten wachten. Zij is na een paar dagen naar huis gegaan, ze hebben elkaar nooit meer gezien.
drugs!quote:Op zondag 3 maart 2019 02:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij weet dat we maar op één ding uit zijn.
28ish.. weet niet meer precies. Brand losquote:Op zondag 3 maart 2019 02:52 schreef Petzi het volgende:
[..]
Mag ik iets typen hoe ik het zie. \ik ken de situatie niet ma ga er vanuit dat het een jonge meid is nog
merci et bonne nuitquote:Op zondag 3 maart 2019 02:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Moi, je vais dormir.
[ afbeelding ]
Bonne nuit
Zoek personen om je heen die net als jij een gezonde levensvisie- en stijl hebben. Mensen die je opbouwen. Alleen dan word je gelukkig. Verliefd worden gaat snel, maar terecht komen in een situatie waarin je uiteindelijk wenst uit te breken gaat langzaam. En vaak kom je daar niet zonder kleerscheuren vanaf.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
28ish.. weet niet meer precies. Brand los
Ik zal het doorgevenquote:Op zondag 3 maart 2019 03:04 schreef Petzi het volgende:
[..]
Zoek personen om je heen die net als jij een gezonde levensvisie- en stijl hebben. Mensen die je opbouwen. Alleen dan word je gelukkig. Verliefd worden gaat snel, maar terecht komen in een situatie waarin je uiteindelijk wenst uit te breken gaat langzaam. En vaak kom je daar niet zonder kleerscheuren vanaf.
Wees trots op jezelf verlaag je niet.
That's it
Ja dat doen we al en nu ?quote:Op zondag 3 maart 2019 03:04 schreef Petzi het volgende:
[..]
Zoek personen om je heen die net als jij een gezonde levensvisie- en stijl hebben. Mensen die je opbouwen. Alleen dan word je gelukkig. Verliefd worden gaat snel, maar terecht komen in een situatie waarin je uiteindelijk wenst uit te breken gaat langzaam. En vaak kom je daar niet zonder kleerscheuren vanaf.
Wees trots op jezelf verlaag je niet.
That's it
Welke film Petzi ?quote:Op zondag 3 maart 2019 03:17 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nu ga ik nog een film kijken en daarna slapen. Truste alvast Chuff
Ben je in bed ook zo lastig ?quote:Op zondag 3 maart 2019 03:24 schreef sacha het volgende:
dat bedoel ik niet, enniehoe, ik ga verder koezen [ afbeelding ]
ik zit te quotekuttenquote:Op zondag 3 maart 2019 03:25 schreef chufi het volgende:
Dat eerst plaatje was niet van mij btw , maar slaap zacht ... hier klinkt het lekker
Mijn streams waren ff nietbeschikbaar.. maar ik ga zo slapenquote:Op zondag 3 maart 2019 04:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
yaa de zijn met de bikes gekomen de vermummten![]()
Carnaval is niks neequote:Op zondag 3 maart 2019 08:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hagenezen snappen niks van carnaval.
Ze zijn veel te droog.![]()
Droogkloten zijn jullie, weten niet hoe te ontspannen.quote:
Nicequote:Op zondag 3 maart 2019 08:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Baardaap kwam in de nacht van zaterdag op zondag hier in zijn pakkie aankakken, hij was op pad geweest.![]()
Ontspannen doen we wel als we dood zijn.quote:Op zondag 3 maart 2019 09:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Droogkloten zijn jullie, weten niet hoe te ontspannen.
quote:Op zondag 3 maart 2019 09:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ontspannen doen we wel als we dood zijn.
Je hebt geen idee.quote:Op zondag 3 maart 2019 09:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee hebben is ook een goede tactiek.
Jullie feesten gewoon droog dus?quote:
Totaalpakket, alcohol is daar onderdeel van, maar wel met mate.quote:
Hmmhmmquote:Op zondag 3 maart 2019 09:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Totaalpakket, alcohol is daar onderdeel van, maar wel met mate.
quote:Op zondag 3 maart 2019 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan heb je toch echt een verkeerd beeld
Ik wel, alleen dat Utopia gezeik begrijp ik niet, zijn taal wel.quote:Op zondag 3 maart 2019 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar die begrijp ik ook zelden.
Oh, heeft ie het daar altijd over.quote:Op zondag 3 maart 2019 09:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wel, alleen dat Utopia gezeik begrijp ik niet, zijn taal wel.
Ja, en ik heb geen idee waar ie het altijd over heeft, hij kijkt die streams dag en nacht.quote:Op zondag 3 maart 2019 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh, heeft ie het daar altijd over.
Daarom snapte ik het dus niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 09:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, en ik heb geen idee waar ie het altijd over heeft, hij kijkt die streams dag en nacht.
Voor mij is het abracadabra.quote:Op zondag 3 maart 2019 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarom snapte ik het dus niet.
Dit is ook niks.quote:
Ik zie ze elke week weer staan, en vooral zitten, buiten in de regen in een rolstoel met allerlei 'flessen'...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |