Testingquote:Op zondag 3 maart 2019 02:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Neeheee die staat onderaan je moet scrollen naar beneden, rechtsonder helemaal
Wat doet ie dan?quote:Op zondag 3 maart 2019 02:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet eigenlijk, want die gozer is toch wel een droplul no matter what jullie voor positiefs of negatiefs over Fransen in het algemeen zeggen, het blijft een problematisch geval. Maar goed ze drong aan op een vragenrondje dus vooruit dan maar.
brrrrrrrrrr ........... e zéker niet n een restaurant daar ben ik je verwend voorquote:Op zondag 3 maart 2019 02:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En mixed-grill eet je ook al niet.
Je typt met dubbele tong. Lekker mixed grill met patatjesquote:Op zondag 3 maart 2019 02:15 schreef FANN het volgende:
[..]
brrrrrrrrrr ........... e zéker niet n een restaurant daar ben ik je verwend voor![]()
dooe mijn dchoonmoeder die kon héeeeeeeeeeeeel goed koken en zijn Oma en Tante ook
ik vrat me ongans daar altijd, maar gelukkig vonden ze dat een compiment en ik moest
alijd dikker worden zeiden ze, ze vonden me altijd te mager, maar ik helemaal niet mager
maar 'normaal'' maar die zijn meestal een beetje dikker zeg maar.........
zie boven... ik ben moe... dan gaat het niet meer zo goed....quote:Op zondag 3 maart 2019 02:19 schreef Petzi het volgende:
[..]
Je typt met dubbele tong. Lekker mixed grill met patatjes
Sja, weet niet hoor. Wat heeft Trump in Noord Korea te zoeken als het niet zou grenzen aan Rusland. Denk dat het een beetje spierballen rollen is, want verder heeft niemand er baat bij.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
De Pakistaanse premier schijnt vooral vrede te willen en in gesprek te willen gaan, maar India is being a lil bitch
Ik ben aan Spaanse muziekjes doen ...quote:Op zondag 3 maart 2019 02:18 schreef FANN het volgende:
zo dat zijn veel foutenik ben niet dronken hoor... ik ga moe worden
![]()
geen zin om alles te editten![]()
Ik ga slapen....
Truste allemaal!
No worriesquote:Op zondag 3 maart 2019 02:18 schreef FANN het volgende:
![]()
Ik ga slapen....
Truste allemaal!
Ik dacht altijd dat Fransen en Nederlanders wel overeenkomen qua.. alles. Maar dat schijnt toch niet helemaal zo te zijn. Ik heb pas ook die serie van die Wilfred de Bruijn, was toch wel shocking.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar goed: misschien matchen Pakistani best goed met Fransen. Nederlanders doen dat op de werkvloer iig niet met Fransen. Je moet in Frankrijk ook echt buigen als een knipmes voor je baas, die gedragen zich echt als goden.
Ja las het, was grappiequote:Op zondag 3 maart 2019 02:20 schreef FANN het volgende:
[..]
zie boven... ik ben moe... dan gaat het niet meer zo goed....
quote:Op zondag 3 maart 2019 02:18 schreef FANN het volgende:
![]()
Ik ga slapen....
Truste allemaal!
Veel drugs vooral. Hij lijkt qua uiterlijk en gedrag op Pete Doherty, en dat is per ongeluk ook nog eens z'n grote idool.quote:
Nee, echt he-le-maal niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Fransen en Nederlanders wel overeenkomen qua.. alles. Maar dat schijnt toch niet helemaal zo te zijn. Ik heb pas ook die serie van die Wilfred de Bruijn, was toch wel shocking.
Je gaat een relatie toch niet af laten hangen van een serie. Het is een persoonlijk iets met eigen omstandigheden en gevoelensquote:Op zondag 3 maart 2019 02:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Fransen en Nederlanders wel overeenkomen qua.. alles. Maar dat schijnt toch niet helemaal zo te zijn. Ik heb pas ook die serie van die Wilfred de Bruijn, was toch wel shocking.
Ja, dat is echt marriage material.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Veel drugs vooral. Hij lijkt qua uiterlijk en gedrag op Pete Doherty, en dat is per ongeluk ook nog eens z'n grote idool.
Nee daarom vroeg ik het hier even, dan laten we het van jullie afhangenquote:Op zondag 3 maart 2019 02:23 schreef Petzi het volgende:
[..]
Je gaat een relatie toch niet af laten hangen van een serie. Het is een persoonlijk iets met eigen omstandigheden en gevoelens
Ja en daar is ze ook echt naar op zoek, nou echt een wholesome pareltje gevonden hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 02:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat is echt marriage material.
Wie is we?quote:Op zondag 3 maart 2019 02:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee daarom vroeg ik het hier even, dan laten we het van jullie afhangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |