Uitzonderlijk lekker mag ik wel zeggenquote:Op zondag 3 maart 2019 01:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe smaakte die veganistische toestand vanaaf, FANN?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo onduidelijk praten ze in BB Duo ook en zelfs erger
quote:Op zondag 3 maart 2019 01:57 schreef Petzi het volgende:
Had nog ergens een gedichtje waar die ene muis met die Franse mannelijke muis gaat trouwen. Moet hij het ja-woord geven en roept oui oui.
Iedereen in paniek: Hij weet niet wie, hij weet niet wie!
Hihi vond hem wel leuk bedacht.
SiSi .. nee doe maar een fantaquote:Op zondag 3 maart 2019 01:57 schreef Petzi het volgende:
Had nog ergens een gedichtje waar die ene muis met die Franse mannelijke muis gaat trouwen. Moet hij het ja-woord geven en roept oui oui.
Iedereen in paniek: Hij weet niet wie, hij weet niet wie!
Hihi vond hem wel leuk bedacht.
Mijn Opa had een achternaam ik heb geen idee hoe hij daar aan komt eigenlijkquote:Op zondag 3 maart 2019 01:50 schreef Petzi het volgende:
[..]
Even serieus, ben inderdaad van Franse afkomst, maar fransen zijn niet het meest toegankelijke volk. Maar dat is in het algemeen
Nee niet eens Griekse Yogurt gewoon Hollandse Yogurt die vind ik lekkerderquote:Op zondag 3 maart 2019 01:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Yoghurt met appel is ook lekker, zéker de Griekse.
Koop altijd die Nederlandse nep versie met 10% vet.
Van je overgrootouders, denk ik.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn Opa had een achternaam ik heb geen idee hoe hij daar aan komt eigenlijk![]()
Fann de Boer.quote:de meisjesnaam van mijn moeder wat natuurlijk dezelfde maar toen ging ze trouwen met
mijn vader en die had een gewone boerenlullen achternaam dus ik ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, wat is dit nu. Nog ff en het is ook nog een doodgewone Hollandse Griek.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee niet eens Griekse Yogurt gewoon Hollandse Yogurt die vind ik lekkerder![]()
en het was ook een gewone hollandse appel trouwens
Ja die Griek wil wel Griekse Yogurt, maar we hoeven niet álles hetzelfde te eten natuurlijkquote:Op zondag 3 maart 2019 02:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, wat is dit nu. Nog ff en het is ook nog een doodgewone Hollandse Griek.
Ben je alweer aan schilderen toegekomen, of staat dat op een laag pitje?quote:Op zondag 3 maart 2019 02:03 schreef FANN het volgende:
[..]
zó erg is het ook weer niet gelukkigen ook geen Janssen
Nee, dat is waar.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja die Griek wil wel Griekse Yogurt, maar we hoeven niet álles hetzelfde te eten natuurlijk
Staan de nukes op scherp, of krijgen we nog zomer?quote:Op zondag 3 maart 2019 02:05 schreef TillyB het volgende:
Pakistan dankt u allen voor de Franse inside info
quote:Op zondag 3 maart 2019 02:02 schreef chufi het volgende:
Tis dat ik al in mn topic heb , maar voor jullie doe ik hem met alle liefde nog een keerMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 maart 2019 02:05 schreef Petzi het volgende:
Laatst stelde iemand zich aan me voor als Jan de Ketter. Nou dan slik je ook wel even
Douze points?quote:Op zondag 3 maart 2019 02:05 schreef TillyB het volgende:
heel laag pitje zeg maarquote:Op zondag 3 maart 2019 02:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben je alweer aan schilderen toegekomen, of staat dat op een laag pitje?
Nou ja, wat wil je eigenlijk weten. Fransen zijn over het algemeen niet zo aardig. En over de afwas: Ze wassen eerst de vette boel af met sop en daarna nog een keer alleen met water. En meestal slapen ze zonder kussen. En ze poepen in een bidet. Meer weet ik niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:05 schreef TillyB het volgende:
Kilo. Vreet ik in drie dagen leeg met een kub muesli.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:07 schreef chufi het volgende:
Griekse Yughurt is goedkoop in zo'n emmertje en redelijk lang houdbaar
Ik lust geen olijven of Feta hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 02:07 schreef chufi het volgende:
Griekse Yughurt is goedkoop in zo'n emmertje en redelijk lang houdbaar
Ik doe max. dagelijks 2-3 lepels in mn smoothie ...quote:Op zondag 3 maart 2019 02:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kilo. Vreet ik in drie dagen leeg met een kub muesli.
De Pakistaanse premier schijnt vooral vrede te willen en in gesprek te willen gaan, maar India is being a lil bitchquote:Op zondag 3 maart 2019 02:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Staan de nukes op scherp, of krijgen we nog zomer?
Sja, begrijpelijk. Als je maar lekker blijft doen waar je zin in hebt, dat is het belangrijkste.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:08 schreef FANN het volgende:
[..]
heel laag pitje zeg maareffe geen zin meer in nou,,, komt wel weer...
![]()
ik heb af en toe zo'n periode.... en dan is het effe weer weg zeg maar
En mixed-grill eet je ook al niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik lust geen olijven of Feta hoordat krijg ik niet weg
quote:Op zondag 3 maart 2019 02:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Olijven zijn wel lekker... feta nah doet me weinigquote:Op zondag 3 maart 2019 02:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet eigenlijk, want die gozer is toch wel een droplul no matter what jullie voor positiefs of negatiefs over Fransen in het algemeen zeggen, het blijft een problematisch geval. Maar goed ze drong aan op een vragenrondje dus vooruit dan maar.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:08 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nou ja, wat wil je eigenlijk weten. Fransen zijn over het algemeen niet zo aardig. En over de afwas: Ze wassen eerst de vette boel af met sop en daarna nog een keer alleen met water. En meestal slapen ze zonder kussen. En ze poepen in een bidet. Meer weet ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |