Ze wil van alles weten over dit verhaalquote:Op zondag 3 maart 2019 02:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij haakt vanzelf af. Ik kende iemand die maandenlang met een Fransman zat te mailen die ze van vroeger kende. Min of meer uitgenodigd, maar zeker alles overlegd, stapte ze op de trein om hem op te zoen in het zuiden van Frankrijk, ze zou drie weken blijven. Hij kwam haar niet ophalen van het station dus ging ze maar naar zijn adres. Niemand thuis. Bleek-ie gewoon op vakantie te zijn
Dus je hebt nu contact met haar?quote:Op zondag 3 maart 2019 02:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze wil van alles weten over dit verhaalhoe liep het af hoe oud waren ze. Lekker belangrijk het was een kutlul klaar
Jij zou sowieso alle mannen afradenquote:Op zondag 3 maart 2019 02:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou iedere Fransman sowieso al afradende vrouwen zijn wel guitig
Volwassen, tussen 25 en 30. Hij kwam niet terug van vakantie, zij is doorgereisd naar Spanje. Hij leek daar niet op te zitten wachten. Zij is na een paar dagen naar huis gegaan, ze hebben elkaar nooit meer gezien.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze wil van alles weten over dit verhaalhoe liep het af hoe oud waren ze. Lekker belangrijk het was een kutlul klaar
Mag ik iets typen hoe ik het zie. \ik ken de situatie niet ma ga er vanuit dat het een jonge meid is nogquote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 02:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volwassen, tussen 25 en 30. Hij kwam niet terug van vakantie, zij is doorgereisd naar Spanje. Hij leek daar niet op te zitten wachten. Zij is na een paar dagen naar huis gegaan, ze hebben elkaar nooit meer gezien.
drugs!quote:Op zondag 3 maart 2019 02:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij weet dat we maar op één ding uit zijn.
28ish.. weet niet meer precies. Brand losquote:Op zondag 3 maart 2019 02:52 schreef Petzi het volgende:
[..]
Mag ik iets typen hoe ik het zie. \ik ken de situatie niet ma ga er vanuit dat het een jonge meid is nog
merci et bonne nuitquote:Op zondag 3 maart 2019 02:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Moi, je vais dormir.
[ afbeelding ]
Bonne nuit
Zoek personen om je heen die net als jij een gezonde levensvisie- en stijl hebben. Mensen die je opbouwen. Alleen dan word je gelukkig. Verliefd worden gaat snel, maar terecht komen in een situatie waarin je uiteindelijk wenst uit te breken gaat langzaam. En vaak kom je daar niet zonder kleerscheuren vanaf.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
28ish.. weet niet meer precies. Brand los
Ik zal het doorgevenquote:Op zondag 3 maart 2019 03:04 schreef Petzi het volgende:
[..]
Zoek personen om je heen die net als jij een gezonde levensvisie- en stijl hebben. Mensen die je opbouwen. Alleen dan word je gelukkig. Verliefd worden gaat snel, maar terecht komen in een situatie waarin je uiteindelijk wenst uit te breken gaat langzaam. En vaak kom je daar niet zonder kleerscheuren vanaf.
Wees trots op jezelf verlaag je niet.
That's it
Ja dat doen we al en nu ?quote:Op zondag 3 maart 2019 03:04 schreef Petzi het volgende:
[..]
Zoek personen om je heen die net als jij een gezonde levensvisie- en stijl hebben. Mensen die je opbouwen. Alleen dan word je gelukkig. Verliefd worden gaat snel, maar terecht komen in een situatie waarin je uiteindelijk wenst uit te breken gaat langzaam. En vaak kom je daar niet zonder kleerscheuren vanaf.
Wees trots op jezelf verlaag je niet.
That's it
Welke film Petzi ?quote:Op zondag 3 maart 2019 03:17 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nu ga ik nog een film kijken en daarna slapen. Truste alvast Chuff
Ben je in bed ook zo lastig ?quote:Op zondag 3 maart 2019 03:24 schreef sacha het volgende:
dat bedoel ik niet, enniehoe, ik ga verder koezen [ afbeelding ]
ik zit te quotekuttenquote:Op zondag 3 maart 2019 03:25 schreef chufi het volgende:
Dat eerst plaatje was niet van mij btw , maar slaap zacht ... hier klinkt het lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |