Zoek personen om je heen die net als jij een gezonde levensvisie- en stijl hebben. Mensen die je opbouwen. Alleen dan word je gelukkig. Verliefd worden gaat snel, maar terecht komen in een situatie waarin je uiteindelijk wenst uit te breken gaat langzaam. En vaak kom je daar niet zonder kleerscheuren vanaf.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
28ish.. weet niet meer precies. Brand los
Ik zal het doorgevenquote:Op zondag 3 maart 2019 03:04 schreef Petzi het volgende:
[..]
Zoek personen om je heen die net als jij een gezonde levensvisie- en stijl hebben. Mensen die je opbouwen. Alleen dan word je gelukkig. Verliefd worden gaat snel, maar terecht komen in een situatie waarin je uiteindelijk wenst uit te breken gaat langzaam. En vaak kom je daar niet zonder kleerscheuren vanaf.
Wees trots op jezelf verlaag je niet.
That's it
Ja dat doen we al en nu ?quote:Op zondag 3 maart 2019 03:04 schreef Petzi het volgende:
[..]
Zoek personen om je heen die net als jij een gezonde levensvisie- en stijl hebben. Mensen die je opbouwen. Alleen dan word je gelukkig. Verliefd worden gaat snel, maar terecht komen in een situatie waarin je uiteindelijk wenst uit te breken gaat langzaam. En vaak kom je daar niet zonder kleerscheuren vanaf.
Wees trots op jezelf verlaag je niet.
That's it
Welke film Petzi ?quote:Op zondag 3 maart 2019 03:17 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nu ga ik nog een film kijken en daarna slapen. Truste alvast Chuff
Ben je in bed ook zo lastig ?quote:Op zondag 3 maart 2019 03:24 schreef sacha het volgende:
dat bedoel ik niet, enniehoe, ik ga verder koezen [ afbeelding ]
ik zit te quotekuttenquote:Op zondag 3 maart 2019 03:25 schreef chufi het volgende:
Dat eerst plaatje was niet van mij btw , maar slaap zacht ... hier klinkt het lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |