Echt slapen of ogen dicht?quote:Op zondag 3 maart 2019 01:17 schreef mootie het volgende:
Ik heb net ontdekt dat ik haar in slaap kan praten
quote:Op zondag 3 maart 2019 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Fijn dat jij nog beroeder kan spellen dan ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou jij kunt er ook wat van beroederquote:Op zondag 3 maart 2019 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Fijn dat jij nog beroeder kan spellen dan ik
Toch denk ik dat RB dit jaar minder op de rechte stukken gaat verliezen.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zou heel leuk zijn als het een three way battle zou worden, maar het zou me niets verbazen als Red Bull er toch een eind achter zit. Ferrari en Mercedes leken in de tests de boel gewoon beter voor elkaar te hebben. Ze reden consequent steeds meer rondes dan Red Bull, ook als je de crashes buiten beschouwing laat. Dat duidt denk ik op een beter georganiseerd team.
Vorig jaar zaten ze er dan ook wel heel ver vanaf maar wist Alonso dat een beetje op te heffen.quote:[..]
Ik vind het moeilijk in te schatten. Mclaren reedt die snelle tijden vaak wel op C4 banden en ze hebben ook veel rondes kunnen afleggen zonder al teveel problemen. Ze zitten er denk ik een stuk beter bij dan vorig jaar.
Hey ik kan nu wel quoten vanuit een dicht topic op mobiel! Goeie btw ga haar zo gelijk stalken.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:42 schreef Scrutinizer het volgende: [..] Sterkte Mario
Maar Tilly is al op zoek naar haar Instagram voor haar topic as-we-speak.
quote:Op zondag 3 maart 2019 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]ziet er mooi uit, maar ik heb geen geluidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je nog Ziggo ? 73quote:Op zondag 3 maart 2019 01:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ziet er mooi uit, maar ik heb geen geluid
Hypnose. Nu zeggen: "als je wakker wordt zul je nooit meer scheten laten." en dan met je vingers knippen.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:23 schreef mootie het volgende:
Dan gaan haar ogen op half zeven hangen en doezelt ze weg.
Niet kunnen quoten is kut.
Heb ik ook een keer gehad. Dacht dat Sacha dat misschien deed omdat ik vervelend was. De week daarop hoorde ik dat ik een ban had gekregen.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:23 schreef mootie het volgende:
Dan gaan haar ogen op half zeven hangen en doezelt ze weg.
Niet kunnen quoten is kut.
Dan zal mootie ook wel een ban krijgen.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:25 schreef Petzi het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad. Dacht dat Sacha dat misschien deed omdat ik vervelend was. De week daarop hoorde ik dat ik een ban had gekregen.
Maar dat was het dus niet.
Werkt niet, al geprobeerdquote:Op zondag 3 maart 2019 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hypnose. Nu zeggen: "als je wakker wordt zul je nooit meer scheten laten." en dan met je vingers knippen.
Dan moet je naar beneden scrollen daar staat het knopjequote:Op zondag 3 maart 2019 00:42 schreef Scrutinizer het volgende: [..] Sterkte Mario
Maar Tilly is al op zoek naar haar Instagram voor haar topic as-we-speak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |