quote:
Op zondag 3 maart 2019 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:RB lijkt er wel iets dichterbij te zitten maar Mercedes heeft nauwelijks iets laten zien, dat kan nog een flinke verrassing opleveren. Blij dat de Honda betrouwbaar lijkt. De grote teams gaan de komende twee weken de grootste stappen maken in de simulator.
Het zou heel leuk zijn als het een three way battle zou worden, maar het zou me niets verbazen als Red Bull er toch een eind achter zit. Ferrari en Mercedes leken in de tests de boel gewoon beter voor elkaar te hebben. Ze reden consequent steeds meer rondes dan Red Bull, ook als je de crashes buiten beschouwing laat. Dat duidt denk ik op een beter georganiseerd team.
quote:
Ik denk dat wat je van McLaren zag niet representatief zal blijken, die waren erg gebrand op snelle rondetijden om sponsors te interesseren. Williams is een treurige zaak. Misschien één puntje voor Kubica dit seizoen?
Ik vind het moeilijk in te schatten. Mclaren reedt die snelle tijden vaak wel op C4 banden en ze hebben ook veel rondes kunnen afleggen zonder al teveel problemen. Ze zitten er denk ik een stuk beter bij dan vorig jaar.