Daar heb je het alquote:Op zondag 3 maart 2019 01:34 schreef mootie het volgende:
Ik heb gisteren wel een mod min of meer uitgelachen
Ach dat heeft je hoogstens een note opgeleverdquote:Op zondag 3 maart 2019 01:34 schreef mootie het volgende:
Ik heb gisteren wel een mod min of meer uitgelachen
Lees je dit allemaal bij ? tis toch al niet te volgen en hoe snel het ook gaatquote:Op zondag 3 maart 2019 01:34 schreef TillyB het volgende:
Zo hehe bijgelezen weer
@:Ghostbuster kutzooi dan met de katkreeg je geen haal toen je afscheid van ‘m nam?
Ja ik zat ff met Pakistan te lullen dus ik liep achterquote:Op zondag 3 maart 2019 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Lees je dit allemaal bij ? tis toch al niet te volgen en hoe snel het ook gaat
Hhihi welke mod was hetquote:Op zondag 3 maart 2019 01:36 schreef mootie het volgende:
Ja, als je het over vacuumsealen hebt, en dan over jute zakken en boterhamzakjes spreekt, dan kan ik niet anders
Ja, dat is altijd een echte valkuil dat vacuumsealen.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:36 schreef mootie het volgende:
Ja, als je het over vacuumsealen hebt, en dan over jute zakken en boterhamzakjes spreekt, dan kan ik niet anders
Ze hebben die piloot al vrijgelaten. Had jij daar ook iets mee van doen?quote:Op zondag 3 maart 2019 01:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ik zat ff met Pakistan te lullen dus ik liep achter
Had je Windows support aan de telefoon?quote:Op zondag 3 maart 2019 01:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ik zat ff met Pakistan te lullen dus ik liep achter
Ik ken je ex geen eensquote:Op zondag 3 maart 2019 01:36 schreef Petzi het volgende:
[..]
Knopje, je ex uitleggen naar beneden scrollen bij een vrouw. Hou erover op hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |