en toch de fipo hebben hehquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:12 schreef I. het volgende:
Met zo'n TT durf ik hier niet meer te posten gr.
whut?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:11 schreef I. het volgende:
Hey, da's niet eerlijk. M'n sig is aangepast door iemand.
@:murp
Lekkahlekkahquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gisteren halve kilo gekocht voor 2 euro.
ik weet het bijna wel zeker, deze februari breekt ook weer alle records qua zachtheidquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben ineens bang dat deze zomer ook weer viesheet gaat worden.
Ik ga echt een mega koelkast kopen en daar in wonen deze zomer.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik weet het bijna wel zeker, deze februari breekt ook weer alle records qua zachtheid
zou het niet goedkoper zijn om op vakantie te gaan naar ergens waar het minder viesheet is?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga echt een mega koelkast kopen en daar in wonen deze zomer.
maar verder hebben we echt geen klimaatprobleem hoor. NEE ECHT NIET!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik weet het bijna wel zeker, deze februari breekt ook weer alle records qua zachtheid
Lekker manquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja vind ik echt goor, knoflooksaus.
We hadden het laatst over deze filmquote:
HALLO NAATJEquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:25 schreef naatje_1 het volgende:
en toen was ik dus gewoon ff een half uurtje in dromenland
Ik vind het geen probleem hoor. Liever dit dan ruiten krabben iedere ochtendquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maar verder hebben we echt geen klimaatprobleem hoor. NEE ECHT NIET!!!
dat hoef ik sowieso niet want mijn auto staat in de garagequote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind het geen probleem hoor. Liever dit dan ruiten krabben iedere ochtend
Zelfgemaakte knoflook yogurth sausquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja vind ik echt goor, knoflooksaus.
Ze mag mijn knoflooksausje welquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfgemaakte knoflook yogurth saus
Daar krijgt menig zusje hier flinke porties van op dagelijkse basis.quote:
🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar krijgt menig zusje hier flinke porties van op dagelijkse basis.
Stommie.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:12 schreef I. het volgende:
Met zo'n TT durf ik hier niet meer te posten gr.
Als je zo'n compliment krijgt van de beste spelletjesspeler die ik ooit gezien heb voel je je gelijk een stuk beter.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:31 schreef moemoe het volgende:
Jaaaaa, de beste teamgenoot op aarde is here!
@:skysherrif
Doe maar weer hautainquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je zo'n compliment krijgt van de beste spelletjesspeler die ik ooit gezien heb voel je je gelijk een stuk beter.
zal ik ff krabbenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:40 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb weer eens kriebels op mijn rug.
ik krijg altijd juist kriebels als je mij op mijn rug krabtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nou, blijf dan maar lekker met de kriebels zitten heh
maar die kriebels zitten eldersquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik krijg altijd juist kriebels als je mij op mijn rug krabt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van mij wel. Billen zijn niet zo bijzonder imo.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:49 schreef Trollscience het volgende:
mag je een foto van een kont plaatsen als je geen anus en/of geslachtsdelen ziet? vraag het voor een vriend van me zonder fok haha :p
waarom mogen jongens geen kort kapsel hebbenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Echt zo'n pittig kort kapsel to be
Is dat een vent?!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom mogen jongens geen kort kapsel hebben
verwarrend ditquote:
tetten mogen zeker welquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat mag niet jij bent een mod!!
ik zal het door de vingers zienquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat mag niet jij bent een mod!!
ik vertrouw dit voor geen rooie cent :squote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik zal het door de vingers zien
Ik zie het ook door de vingers.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vertrouw dit voor geen rooie cent :s
HOEFT NIET, MAG WELquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor
Mits goede tettenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow echt? gewoon altijd ofwat?
in ONZ, KLB iigquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
FB / Tettenbeleidquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik durf niet en ik heb ook geen voorzijde van die foto specifiekquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hoelang moeten we nog wachten op de voorzijde
hee sgatquote:
viesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:12 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
kortharig is nou niet per se meteen mooie tetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag dit?
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:15 schreef Trollscience het volgende:
waarom niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag dit?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
volgens mij valt dit onder sexy en gewaagd, dus jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag dit?
Dan zie ik nog liever ontblote borsten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag dit?
maar dat was de vraag niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan zie ik nog liever ontblote borsten.
een blote kut zonder context is ook niet heel boeiendquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
een blote piemel, kut en ik denk anus mag niet, verder mag het wel
als het mooie kut is hoezo niequote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een blote kut zonder context is ook niet heel boeiend
Walgelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:12 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
kortharig is nou niet per se meteen mooie tetten
Twinks mogen altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag dit?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Knal die ff in de spoiler dan manquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
echt heh, ik had beter van google verwacht zo hoog in de resultaten
Wat zocht je?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
echt heh, ik had beter van google verwacht zo hoog in de resultaten
om naar te kijken is het gewoon geen boeiend deel van het vrouwenlichaamquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als het mooie kut is hoezo nie
Hahaha had ik kunnen wetenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die is er altijd, geen zomer voor nodig
In deze scene zekerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
das die chick van community, of nie?
wat je vindt mag je houdenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om naar te kijken is het gewoon geen boeiend deel van het vrouwenlichaam
verdere functionaliteiten buiten beschouwing gelaten
valt echt mee, was eerder door @Trollscience die begon met een pic posten van een achterkant...quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hahaha had ik kunnen weten
Iets extra dan
Ik zag alleen de voorkant.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
valt echt mee, was eerder door @:Trollscience die begon met een pic posten van een achterkant...
Post tetten danquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zag alleen de voorkant.
Ik doe net zo hard mee hoor
I don’t judge
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
I don’t judge
quote:
moet je ff terugscrollen is de moeite waard hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
I don’t judge
Oiquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dat was de vraag niet.
tevens: moemoe
Is het toch een vent?!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik kan t niet aan als een man een betere kont heeft dan mij
MAAR IS HET EEN MAN?!?!?!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik kan t niet aan als een man een betere kont heeft dan mij
Nee, ook per smartphone/tablet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Speel jij trouwens alleen maar games op de pc?
ja, ik niet hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja sws zie je toch aan het lichaam
Vroeg het met gewoon af, misschien dat je ook speelde via de ps4 ofzoquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, ook per smartphone/tablet.
Andere consoles heb ik (nog) niet.
Why?
Ik was het helemaal nietquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Driepink is niet zo goed in taal
Noem je @TaMieke nou @driepink...quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Driepink is niet zo goed in taal
Kan me niet herinneren haar ooit ergens in gezien te hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja zij is wel echt 1 van de leukste actrices
hé, hier gaat wat mis...quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Noem je @:tamieke nou @:driepink...
Niet helemaal wakker?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh kak, je maakte enkel een quote.
Zodat ik morgen uitgeslapen benquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zodat je ready bent voor de nachtbagger?
Geen slecht idee.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Beetje vroeg nog
Maar ik ga ook zo in mijn bed liggen hoor..
Ik heb soms wel goede ideeën hoor, maar jij wilt ze niet altijd horenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zodat ik morgen uitgeslapen ben
[..]
Geen slecht idee.
Ik hoor ze wel maar het ene oor in en het andere oor weer uit.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb soms wel goede ideeën hoor, maar jij wilt ze niet altijd horen
Zo laat.quote:
hahaatjesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord kapoet maken.
Altijd leuk
Mijn ideeën, wat doe jequote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoor ze wel maar het ene oor in en het andere oor weer uit.
[..]
Zo laat.
Niet luisteren.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mijn ideeën, wat doe je![]()
En ja, kreeg opeens honger
Ik zoek wel een zorgzame vriendinquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet luisteren.beetje voor jezelf zorgen
Feyenoord wint meestal eens in de zeven jaar van Ajax, dat was een paar weken terug.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Feyenoord speelt thuis, tegen een topclub.
Kun je lang zoeken denk ikquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zoek wel een zorgzame vriendin![]()
Heyyyy
Denken dat flips voor jou gaat zorgen als ze je vriendin wordtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zoek wel een zorgzame vriendin![]()
Heyyyy
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord wint meestal eens in de zeven jaar van Ajax, dat was een paar weken terug.
Nu gaan we weer normaal doen
quote:
Tuurlijk ook andersom hequote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Denken dat flips voor jou gaat zorgen als ze je vriendin wordt
De wedstrijd hmmm?quote:
En hierom vind ik je zo lief.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
De wedstrijd hmmm?
Ik zie dat het op FOX komt, daar ben ik wel blij om.
Die wedstrijd waarbij het 6-2 werd heb ik niet kunnen zien helaas.
Ik had een dagpas aangeschaft speciaal voor dat potje maar dat bleek dus alleen te werken als je die wedstrijd live wil zien. Ik schakelde echter pas in toen het afgelopen was en heb het dus gemist.
#noob
Boyz II Menquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:35 schreef Driepink het volgende:
Godverdomme zeg, komt er opeens Boys II Men uit mn speakers hier
Wtf is dit voor een playlist![]()
inb4 haha MEN
Had je niet goed gekeken hoelaat het begon dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
De wedstrijd hmmm?
Ik zie dat het op FOX komt, daar ben ik wel blij om.
Die wedstrijd waarbij het 6-2 werd heb ik niet kunnen zien helaas.
Ik had een dagpas aangeschaft speciaal voor dat potje maar dat bleek dus alleen te werken als je die wedstrijd live wil zien. Ik schakelde echter pas in toen het afgelopen was en heb het dus gemist.
#noob
Niet waar, anders had ik al gescoord bij derquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
HAHA, FLIPS VINDT MOEMOE LIEF OMDAT ZE DOM IS, FLIP VALT OP DOWNIES
Denk je nu een kans te maken?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
HAHA, FLIPS VINDT MOEMOE LIEF OMDAT ZE DOM IS, FLIP VALT OP DOWNIES
Nee, de kans was sowieso al nihilquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk je nu een kans te maken?
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me lastig met dit weer.
quote:
Klinkt als een top dagbestedingquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, tweede lading koekjes even in de oven doen.
Dikke Snorlax.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee oh god, zo moet je het niet zien.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit zie als een compliment hoor Flips.
Wat voor koekjes?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
M.a.w. niet alleen vandaagquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Erg irritant de laatste tijd Ja.
vandaar ook mijn toevlucht tot KLB SC, maarja, als die dood isquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Erg irritant de laatste tijd Ja.
Ook daar wilt niemand je, maar ik accepteer je hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vandaar ook mijn toevlucht tot KLB SC, maarja, als die dood is
Jawel, ik heb zelfs al eerder dagpassen aangeschaft voor MMA-wedstrijden bijvoorbeeld. Dat keek ik dan alleen wel live ‘s nachts.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had je niet goed gekeken hoelaat het begon dan?![]()
Sowieso kan je dan beter een streampje zoeken, via Reddit zit ik nu in zo'n Discordgroep met allemaal streamlinkjes (al maak ik daar zelden gebruik van)
Maar in KLB SC boeit dat nietquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ook daar wilt niemand je, maar ik accepteer je hoor
MMA?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jawel, ik heb zelfs al eerder dagpassen aangeschaft voor MMA-wedstrijden bijvoorbeeld. Dat keek ik dan alleen wel live ‘s nachts.
Ik was niet thuis toen die wedstrijd begon, maar ik dacht dat het geen probleem zou zijn.
“ Een dagpas start om 8.00 uur ’s ochtends en eindigt om 8.00 uur de volgende dag.” <== dit komt van de website van Ziggo af. Ik interpreteerde het dusdanig dat ik dacht dat ik 24 uur lang toegang had tot de wedstrijden van die dag, inclusief terugkijken dus.
Naja, zo werkte het blijkbaar niet. Wel netjes mijn geld teruggekregen van Ziggo toen ik erover belde overigens.
Streams zijn altijd welkom.
Pics!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb vandaag koekjes gebakken, Thronebreaker gespeeld, YouTube gekeken, een nieuwe oplader voor laptop gekocht, en dat was het wel.quote:
Ah, dat je zo'n wedstrijd later kan terugkijken joh. Dan heb je toch allang spoilers gehoord wat de uitslag is.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jawel, ik heb zelfs al eerder dagpassen aangeschaft voor MMA-wedstrijden bijvoorbeeld. Dat keek ik dan alleen wel live ‘s nachts.
Ik was niet thuis toen die wedstrijd begon, maar ik dacht dat het geen probleem zou zijn.
“ Een dagpas start om 8.00 uur ’s ochtends en eindigt om 8.00 uur de volgende dag.” <== dit komt van de website van Ziggo af. Ik interpreteerde het dusdanig dat ik dacht dat ik 24 uur lang toegang had tot de wedstrijden van die dag, inclusief terugkijken dus.
Naja, zo werkte het blijkbaar niet. Wel netjes mijn geld teruggekregen van Ziggo toen ik erover belde overigens.
Streams zijn altijd welkom.
Ach die zien er toch niet uitquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Correct. Kan mijn penis niet meer zien.
Gewoon onderduiken: deuren dicht, ramen gesloten, lichten uit en vooral push-meldingen voor sportnieuws op je telefoon uitzetten.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah, dat je zo'n wedstrijd later kan terugkijken joh. Dan heb je toch allang spoilers gehoord wat de uitslag is.
Buik inhouden danquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Correct. Kan mijn penis niet meer zien.
Een vrouw vergelijk hem ooit met een schaaldier.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach die zien er toch niet uit
Niet gewoon live kijken zodat je tijdens de wedstrijd erover kan praten met FOK!kersquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gewoon onderduiken: deuren dicht, ramen gesloten, lichten uit en vooral push-meldingen voor sportnieuws op je telefoon uitzetten.
.
Ik kijk F1 altijd terugquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet gewoon live kijken zodat je tijdens de wedstrijd erover kan praten met FOK!kers
Voetbal alleen bepaalde wedstrijden, MMA als er een interessante wedstrijd is, tennis heel soms en F1 wil ik ook weer gaan volgen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
MMA?
welke sporten kijk je allemaal
F1 kijk ik altijd live.quote:
Daar hebben we tennis voorquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer je moeite hebt met in slaap komen?
Hierdoor kijk ik F1 ook vrijwel altijd live.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
F1 kijk ik altijd live.
Als ik terug moet kijken weet ik de uitslag al voor ik eraan begin.
Helemaal kut is dat
Ben je leip.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tennis is veel vermakelijker om te kijken dan F1 natuurlijk
Live kijken is wel het leukst vind ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet gewoon live kijken zodat je tijdens de wedstrijd erover kan praten met FOK!kers
Nee, ik weet dan nog helemaal niets, ik zit de hele dag dan niet op het internetquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
F1 kijk ik altijd live.
Als ik terug moet kijken weet ik de uitslag al voor ik eraan begin.
Helemaal kut is dat
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ben je leip.
Bij F1 kan er nog een crash gebeuren, dat is leuk.
Bij tennis kunnen ze hooguit misslaan
xDquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer je moeite hebt met in slaap komen?
Tijdens die tweede helft had ik toen niet meer zo'n zin om geconcentreerd te kijkenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Live kijken is wel het leukst vind ik.
Met FOK!kers erover praten hoeft van mij niet per se hoor, kan ook na de wedstrijd.
Ik heb geen katquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee joh, topvermaak
die is niet meerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je niet even een film gaan kijken dan?
Je had nog wel zo'n mooie kamer ervoor.
Oh nice, proberen wel waard hoestie trouwens, tijdje nie gezien?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je maakt een account aan en binnen 3 minuten heb je 6 berichten van 50-jarige mannen
Ik ben allergischquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe hou jij het leven vol zonder kat?
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Voetbal alleen bepaalde wedstrijden, MMA als er een interessante wedstrijd is, tennis heel soms en F1 wil ik ook weer gaan volgen.
Zoiets. Und du?
Oh, omdat MMA toch redelijk een obscure spot is, zag ik je helemaal als fanaatquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Voetbal alleen bepaalde wedstrijden, MMA als er een interessante wedstrijd is, tennis heel soms en F1 wil ik ook weer gaan volgen.
Zoiets. Und du?
ja goed n__nquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh nice, proberen wel waard hoestie trouwens, tijdje nie gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oké sorry dit is laatste gayding dat ik post het komt door het weer
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2019 21:09:14 ]
die man leeft bij zijn eigen regels srryquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tover deadprez weer eens tevoorschijn man.
ok dus hij leeft nog welquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
die man leeft bij zijn eigen regels srry
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:09 schreef Trollscience het volgende:
Worden hier constant naakte vrouwen gepost, dus als jij lekker naakte mannen wil posten ga gerust je gangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oké sorry dit is laatste gayding dat ik post het komt door het weer
liefquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Worden hier constant naakte vrouwen gepost, dus als jij lekker naakte mannen wil posten ga gerust je gang
Nicequote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerder een stopzinnetje.
Die heb ik eens in de zoveel tijd ja
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:09 schreef Trollscience het volgende:
Je valt op mannen toevallig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oké sorry dit is laatste gayding dat ik post het komt door het weer
* moemoe maakt een blij sprongetje
hoezo blij sprongetjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je valt op mannen toevallig?
* moemoe maakt een blij sprongetje
Ben je ook fan van joy division smiths cure talking heads enzoquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
lief
waar ben jij mod van trouwens? kan het wel waarderen dat ian curtis je ui is
Je kent mij tochquote:
wat voor?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb vandaag een nieuwe jas gescoord waar ik bijna verliefd op ben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |