Als je zo'n compliment krijgt van de beste spelletjesspeler die ik ooit gezien heb voel je je gelijk een stuk beter.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:31 schreef moemoe het volgende:
Jaaaaa, de beste teamgenoot op aarde is here!
@:skysherrif
Doe maar weer hautainquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je zo'n compliment krijgt van de beste spelletjesspeler die ik ooit gezien heb voel je je gelijk een stuk beter.
zal ik ff krabbenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:40 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb weer eens kriebels op mijn rug.
ik krijg altijd juist kriebels als je mij op mijn rug krabtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nou, blijf dan maar lekker met de kriebels zitten heh
maar die kriebels zitten eldersquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik krijg altijd juist kriebels als je mij op mijn rug krabt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van mij wel. Billen zijn niet zo bijzonder imo.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:49 schreef Trollscience het volgende:
mag je een foto van een kont plaatsen als je geen anus en/of geslachtsdelen ziet? vraag het voor een vriend van me zonder fok haha :p
waarom mogen jongens geen kort kapsel hebbenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Echt zo'n pittig kort kapsel to be
Is dat een vent?!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom mogen jongens geen kort kapsel hebben
verwarrend ditquote:
tetten mogen zeker welquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat mag niet jij bent een mod!!
ik zal het door de vingers zienquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat mag niet jij bent een mod!!
ik vertrouw dit voor geen rooie cent :squote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik zal het door de vingers zien
Ik zie het ook door de vingers.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vertrouw dit voor geen rooie cent :s
HOEFT NIET, MAG WELquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor
Mits goede tettenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow echt? gewoon altijd ofwat?
in ONZ, KLB iigquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
FB / Tettenbeleidquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |