Niet luisteren.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mijn ideeën, wat doe je![]()
En ja, kreeg opeens honger
Ik zoek wel een zorgzame vriendinquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet luisteren.beetje voor jezelf zorgen
Feyenoord wint meestal eens in de zeven jaar van Ajax, dat was een paar weken terug.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Feyenoord speelt thuis, tegen een topclub.
Kun je lang zoeken denk ikquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zoek wel een zorgzame vriendin![]()
Heyyyy
Denken dat flips voor jou gaat zorgen als ze je vriendin wordtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zoek wel een zorgzame vriendin![]()
Heyyyy
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord wint meestal eens in de zeven jaar van Ajax, dat was een paar weken terug.
Nu gaan we weer normaal doen
quote:
Tuurlijk ook andersom hequote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Denken dat flips voor jou gaat zorgen als ze je vriendin wordt
De wedstrijd hmmm?quote:
En hierom vind ik je zo lief.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
De wedstrijd hmmm?
Ik zie dat het op FOX komt, daar ben ik wel blij om.
Die wedstrijd waarbij het 6-2 werd heb ik niet kunnen zien helaas.
Ik had een dagpas aangeschaft speciaal voor dat potje maar dat bleek dus alleen te werken als je die wedstrijd live wil zien. Ik schakelde echter pas in toen het afgelopen was en heb het dus gemist.
#noob
Boyz II Menquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:35 schreef Driepink het volgende:
Godverdomme zeg, komt er opeens Boys II Men uit mn speakers hier
Wtf is dit voor een playlist![]()
inb4 haha MEN
Had je niet goed gekeken hoelaat het begon dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
De wedstrijd hmmm?
Ik zie dat het op FOX komt, daar ben ik wel blij om.
Die wedstrijd waarbij het 6-2 werd heb ik niet kunnen zien helaas.
Ik had een dagpas aangeschaft speciaal voor dat potje maar dat bleek dus alleen te werken als je die wedstrijd live wil zien. Ik schakelde echter pas in toen het afgelopen was en heb het dus gemist.
#noob
Niet waar, anders had ik al gescoord bij derquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
HAHA, FLIPS VINDT MOEMOE LIEF OMDAT ZE DOM IS, FLIP VALT OP DOWNIES
Denk je nu een kans te maken?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
HAHA, FLIPS VINDT MOEMOE LIEF OMDAT ZE DOM IS, FLIP VALT OP DOWNIES
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |