Boyz II Menquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:35 schreef Driepink het volgende:
Godverdomme zeg, komt er opeens Boys II Men uit mn speakers hier
Wtf is dit voor een playlist![]()
inb4 haha MEN
Had je niet goed gekeken hoelaat het begon dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
De wedstrijd hmmm?
Ik zie dat het op FOX komt, daar ben ik wel blij om.
Die wedstrijd waarbij het 6-2 werd heb ik niet kunnen zien helaas.
Ik had een dagpas aangeschaft speciaal voor dat potje maar dat bleek dus alleen te werken als je die wedstrijd live wil zien. Ik schakelde echter pas in toen het afgelopen was en heb het dus gemist.
#noob
Niet waar, anders had ik al gescoord bij derquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
HAHA, FLIPS VINDT MOEMOE LIEF OMDAT ZE DOM IS, FLIP VALT OP DOWNIES
Denk je nu een kans te maken?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
HAHA, FLIPS VINDT MOEMOE LIEF OMDAT ZE DOM IS, FLIP VALT OP DOWNIES
Nee, de kans was sowieso al nihilquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk je nu een kans te maken?
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me lastig met dit weer.
quote:
Klinkt als een top dagbestedingquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, tweede lading koekjes even in de oven doen.
Dikke Snorlax.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee oh god, zo moet je het niet zien.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit zie als een compliment hoor Flips.
Wat voor koekjes?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |