eensquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
Dit weer mag van mij nog wel een tijdje aanhouden
quote:
rtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
Yess please!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
nehquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
Overmorgen wordt het alweer minder.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
Jammer genoeg wel jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overmorgen wordt het alweer minder.
gelukkig maar.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom hou jij niet van dit weer?
Nouja, ik had nu wel liever nog een paar weken winter ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh was dit weer een act om je postaantal op te schroeven?
Rare vent is het ook hequote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh was dit weer een act om je postaantal op te schroeven?
Jij spoort echt niet hequote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja, ik had nu wel liever nog een paar weken winter ja.
Oh ik niet, ik heb een bloedhekel aan kou.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja, ik had nu wel liever nog een paar weken winter ja.
Zeker, niets mis met hem, hij is alleen raar.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Correct.
Maar verder is Haags een prima kerel
Daarom geniet ik er nu extra hard vanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nehquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haal dat beetje maar weg bij mij.
Achja gewoon maar in het heden leven, dan komt het altijd goed.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom geniet ik er nu extra hard van
Heb je de boel weer gesloopt ja?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:42 schreef Amarantha het volgende:
Nice mijn afvoer spoelt weer door en ik denk dat niet mijn schuld was. Water loopt echt vet snel weg nu.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
Niet al te enthousiast over mijn binnenkomst mensen
Zo, breng me even terug naar 2003quote:
Ik weet echt niet meer wat ik in 2003 deed hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zo, breng me even terug naar 2003
Als iedereen een beetje raar was, behalve jij, zou dat jou sowieso ook al een beetje raar maken.quote:
Denk je dat Van Geel er mee te maken heeft?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja en nee. We kunnen dat wel als excuus kunnen blijven gebruiken maar toch zie ik bij Heerenveen/Az/Groningen/Utrecht regelmatig leuke spelers voorbij komen. Zie ik bij ons nooit gebeuren. Wij kopen Sinisterra afgelopen zomer en ik heb hem nog niet eens in actie gezien geloof ik.
Het probleem ligt wel wat dieper dan alleen de trainer vrees ik
Wat als ik dat niet ben? Zoveel vragen en wat als situaties.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat nou als jij leuker bent Flip. Je hebt zelfs een spelcomputer. Als dat niet #omg #goals is dan weet ik het ook niet meer
Als je ooit nog kloont en je vertelt het niet binnen 2 weken na het aanmaken van je kloon, dan stuur ik FOK!knokploeg op je afquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:15 schreef I. het volgende:
[..]
Als ik ooit nog een kloontje nodig heb wordt dit mijn nieuwe naam.
Echt niemand gaat dat doorhebben.
Maar.......dat vinden wij niet raar.....dat vinden we alleen heel bijzonderquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:35 schreef I. het volgende:
[..]
Als iedereen een beetje raar was, behalve jij, zou dat jou sowieso ook al een beetje raar maken.
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:35 schreef I. het volgende:
[..]
Als iedereen een beetje raar was, behalve jij, zou dat jou sowieso ook al een beetje raar maken.
Moet je maar geen act gebruiken om je binnenkomst mede te delen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
Niet al te enthousiast over mijn binnenkomst mensen
Als iedereen een beetje raar is, dan is dat normaal en iedereen die niet een beetje raar is, abnormaalquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:35 schreef I. het volgende:
[..]
Hoe denk je mij te gaan vinden dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je ooit nog kloont en je vertelt het niet binnen 2 weken na het aanmaken van je kloon, dan stuur ik FOK!knokploeg op je af
ja zeg, wat is dat nou weerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:37 schreef I. het volgende:
[..]
Moet je maar geen act gebruiken om je binnenkomst mede te delen.
Preciesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als iedereen een beetje raar is, dan is dat normaal en iedereen die niet een beetje raar is, abnormaal
Ik heb 1 herinnering aan dit nummer dat ik op de achterbank bij mijn ouders zat en we aankwamen op de camping in Spanjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet echt niet meer wat ik in 2003 deed hoor.
Half blinde (weg)piraat in Friesland.quote:
cute.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:38 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Willen jullie een glitterplaatje?
Nou, vooruit.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:38 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik zou niet als enige NIET raar zijn.. CD zou ook niet raar zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:35 schreef I. het volgende:
[..]
https://i.mgtbk.nl/boeken/9789086597314-480x600.jpgquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Genoten van het zonnetje vandaag![]()
![]()
Jij een beetje kunnen studeren?
Meer glitters!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:38 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Oh kut, ja, daar had ik nog even niet over nagedacht.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Half blinde (weg)piraat in Friesland.
Ik gok dat we je spoedig zullen vinden
Dat maakt jullie beiden dan raar.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Maar ik zou niet als enige NIET raar zijn.. CD zou ook niet raar zijn
Nice! Niet afgeleid door mooie dames?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://i.mgtbk.nl/boeken/9789086597314-480x600.jpg
Heel dit boekje doorgewerktIn het park, in het zonnetje
Ik kan het voor zowel mijn scriptie als paper voor deze periode gebruikenDus dat is wel prettig
Altijd.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:38 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon 3k punten meer. Jeetje. Gaat niet goed zo hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We zullen zienMorgen even kijken naar mijn score :$
Die waren deze keer wat afwezigquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nice! Niet afgeleid door mooie dames?
Ja! Waar las ik dat, oh ja, FP, ijsboer die al open was.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Altijd.
Meegekregen dat eenhoorn ijs de rage van deze zomer gaat worden?
Het is nog geen rokjesdag hè.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nice! Niet afgeleid door mooie dames?
In bepaalde situaties is dat vrij normaal, en is het raar dat jij dat dan niet doet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als iedereen van een brug springt maakt dat het nog niet normaal he
IJstijd aangebrokenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja! Waar las ik dat, oh ja, FP, ijsboer die al open was.
Moet ik een extremer voorbeeld noemen waardoor je het misschien wel snapt?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:41 schreef I. het volgende:
[..]
In bepaalde situaties is dat vrij normaal, en is het raar dat jij dat dan niet doet.
Die foto is de sc van gister hè, was jij dat?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
IJstijd aangebroken
Oja, dit ja. Ik hoorde het bij Stenders tijdens het blokje streeknieuws
die fotoquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die foto is de sc van gister hè, was jij dat?
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
IJstijd aangebroken
Oja, dit ja. Ik hoorde het bij Stenders tijdens het blokje streeknieuws
Jeetje, nou, het scheelt WEL EEN WEEK.quote:Normaal openen de ijssalons pas in maart de deuren
Er zijn hier helemaal geen normale mensenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Moet ik een extremer voorbeeld noemen waardoor je het misschien wel snapt?![]()
Ik dacht altijd dat jij een van de normalere mensen hier was, maar blijkbaar had ik het mis
Foto, spoiler, scquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Moet ik een extremer voorbeeld noemen waardoor je het misschien wel snapt?![]()
Ik dacht altijd dat jij een van de normalere mensen hier was, maar blijkbaar had ik het mis
quote:
JE BENT PAS 15quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
OH WACHT, de zin liep een beetje vreemd @:yvonne
maar, ja
Al eeuwen.quote:
Heeft niet heel veel met je kleding te maken hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
De stijl van kleding maakte niet dat ik er ouder uitzag ook
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Ik ben hartstikke normaal!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn hier helemaal geen normale mensen
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:46 schreef I. het volgende:
[..]
Heeft niet heel veel met je kleding te maken hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ziet er heel anders uit hoor imo, nog steeds niet als 25, maar wel ouder dan 15
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]Komt door het biertje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ziet er heel anders uit hoor imo, nog steeds niet als 25, maar wel ouder dan 15
[..]Leuke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ziet er heel anders uit hoor imo, nog steeds niet als 25, maar wel ouder dan 15
[..]Dat is écht niet dezelfde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ziet er heel anders uit hoor imo, nog steeds niet als 25, maar wel ouder dan 15Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Klein aantal weekjes terug was verjaardag van oom die 50 werd, serveerster komt: vat het maar op als compliment, maar ik wil je ID graag zien.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeevragen ze je ID als je drank komt kopen?
Ja wtf?!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:48 schreef Driepink het volgende:
Haha, ik heb zelfs meer punten dan @:yvonne
Laat dat SC er maar vanafquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:50 schreef I. het volgende:
[..]
Driepink is een SC slet. Krijg je ervan.
Ik wist dit nietquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:51 schreef yvonne het volgende:
Driepink geeft een FOK!BBQ wisten jullie dat al?
Ik kan er niet over uit dat jij dat bent , die foto van gister dan.quote:
Ik kom.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:51 schreef yvonne het volgende:
en toch ben ik hetquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kan er niet over uit dat jij dat bent , die foto van gister dan.
@Driepinkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:51 schreef yvonne het volgende:
Jij weet half niet hoeveel FOK!kers ik al heb ontmoet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij durft bijna niet een foto van jezelf te plaatsen, dan ga je echt niet naar een meet komen
Lolquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
Oei, driep nodigt gewoon alle schone damesch van FOK! uit, ik heb hem wel door...
Ik voel me gepasseerd.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:54 schreef Driepink het volgende:
Die BBQ is alleen voor genodigden @:Yvonne
Dat klopt.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:55 schreef I. het volgende:
[..]
Jij weet half niet hoeveel FOK!kers ik al heb ontmoet.
Top.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als jij dat teringend wil reizen dan mag jij ook komen
Nou dan. Met je vooroordelen.quote:
Ja is toch ook niet zo gek.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doet niets minder af aan je huiverigheid met je huidige account om foto's te plaatsen
Kennelijk wel met een 15-jarige godquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja is toch ook niet zo gek.
Als jij en ik eenmaal een foto geplaatst hebben durft niemand anders even fotos te posten, want ze weten dat ze met 2 goden vergeleken worden.
Foto's plaatsen staat los van meets. Van mijn vorige meets staan ook geen foto's op FOK!, wel zo netjes.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doet niets minder af aan je huiverigheid met je huidige account om foto's te plaatsen
Ja, en een buddhaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kennelijk wel met een 15-jarige god
Gewoon schijt hebbenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:58 schreef TaMieke het volgende:
Naatje is gewoon cute![]()
En ik wil ook BBQen!
Ik kom hier net, maar primaik heb vrienden nodig.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:58 schreef TaMieke het volgende:
Naatje is gewoon cute![]()
En ik wil ook BBQen!
Ik kom hier net, maar primaik heb vrienden nodig.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als jij dat teringend wil reizen dan mag jij ook komen
Kom jij ook BBQen?quote:
Ik moet altijd een teringeind reizen, dus heb t er voor over.quote:
Ah, goed voor je stoelgang dus ditquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:03 schreef I. het volgende:
Elke keer als er over BBQen gepraat wordt schijt ik wel telkens bijna in m'n broek.
Jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, goed voor je stoelgang dus dit
Lekkah.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:05 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb vandaag trouwens een heel bak druiven verorberd
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Kom jij ook BBQen?
De tuin is groot genoeg, als je liever niet te dicht bij mensen staat
Driep projecteert graag zijn angst op anderen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
je weet dat ik 100+ mensen heb gemeet toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |