Dikke kans van wel ja. Reed ook in eel lelijke oude auto, daar moet je ook gewoon snel weer uit willen. Elke kans pakken die zich aandient.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Die agent zit zich gewoon de pleuris te vervelen in Friesland nu.
Kan jij 'm niet wat vermaak bezorgen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:10 schreef I. het volgende:
[..]
Dikke kans van wel ja. Reed ook in eel lelijke oude auto, daar moet je ook gewoon snel weer uit willen. Elke kans pakken die zich aandient.
Zou zeker kunnen, maar dan kan ik niet meer als toeschouwer op een afstandje toekijken.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Kan jij 'm niet wat vermaak bezorgen?
Soms moet je er wat voor over hebben tochquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:16 schreef I. het volgende:
[..]
Zou zeker kunnen, maar dan kan ik niet meer als toeschouwer op een afstandje toekijken.
Is het zo erg ja?quote:
True, misschien maar even een stukje roekeloos autorijden zo.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Soms moet je er wat voor over hebben toch
Wat is voor jou roekeloos?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:22 schreef I. het volgende:
[..]
True, misschien maar even een stukje roekeloos autorijden zo.
Si.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:22 schreef I. het volgende:
[..]
Is het zo erg ja?
[..]
True, misschien maar even een stukje roekeloos autorijden zo.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:42 schreef Amarantha het volgende:
Nice mijn afvoer spoelt weer door en ik denk dat niet mijn schuld was. Water loopt echt vet snel weg nu.
Hopelijk wordt dat straks beter onder de volgende coach van Feyenoord.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Feyenoord kan niet eens voetballen. Tegen betere clubs wil het nog wel eens gaan omdat ze dan ruimte hebben, maar tegen kleinere clubs komen ze er niet doorheen omdat ze zo voorspelbaar zijn. Az speelt tenminste leuk en frivool voetbal en dat levert in de Eredivisie vaak meer op dan behoudend voetbal
hjb johquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:41 schreef skysherrif het volgende:
AZ gaat er leuk en frivool van af tegen willem 2
Oh ja haha, het kwam er niet van of zo.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
Van het weekend mijn vriendenlijst bijgewerkt op de ps4.
Alle PS3 accounts verwijderd enzo.
Toen zag ik dus staan dat je al x aantal dagen niet online was geweest
wat ben je ineens voor feyenoordquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dat straks beter onder de volgende coach van Feyenoord.
Ben benieuwd hoe dat ook voor AZ zal zijn met een nieuwe coach
[..]
hjb joh
[..]
Oh ja haha, het kwam er niet van of zo.
niet ineens wijsneusquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wat ben je ineens voor feyenoord
Jaquote:
had hem gelijk die dweil in zn tengels geduwdquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Wel jammer dat ik nu mijn huis moest dweilen omdat hij vieze modderpoten had.
Opgegroeid met Feyenoord. Dus enige sympathie.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dus je bent voor AZ en Feyenoord?
Overigens onvervalst antisemitische opmerking bah
oh dat is wel irritant en beetje jammer van die manquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Wel jammer dat ik nu mijn huis moest dweilen omdat hij vieze modderpoten had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |