heul niet blij meequote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hier staat morgen laatste dag met stralend weer rest regen en bewolking
tjaquote:
Beetje shinen lukt ons welquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
tja
wat kunnen we er aan doen
zelf het zonnetje maar zijn![]()
maar echtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Angstaanjagend lekker weer weer.
dat zeg je wel vakerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ga vandaag ook niet mijn internet aanzetten, dus jullie zullen het echt zonder me moeten stellen onder werktijd
En heb gewoon voorjaarsvakantie deze week, wat een leven.quote:
Nee, ik heb eerder gezegd dat ik mijn laptop er niet bij zou pakken etcetc, maar nu ga ik niet mijn internet aanzettenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat zeg je wel vaker
en dan ben je er toch
ohquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik heb eerder gezegd dat ik mijn laptop er niet bij zou pakken etcetc, maar nu ga ik niet mijn internet aanzetten
jaloersmakendquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En heb gewoon voorjaarsvakantie deze week, wat een leven.
Ik 10Kquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ff 70k erbij in 24 uur. Koekoek
Erbij he.. zit nu op de 17k, bijna 18kquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je moet ergens beginnen he
hmm, dan maar geen puntenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:32 schreef skysherrif het volgende:
Als je op pvda stemt over paar weken krijg je er 100k bij
ik stem denk sorryquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:32 schreef skysherrif het volgende:
ja en met dat lekkere weer dan wordt het ook weer minderquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik ook niet(op ps4)
zonde eigenlijk
Nee je was dit weekend helaas afwezigquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oef, ik had er voor je moeten zijn destijds echter was ik van het weekend volgens mij niet online gekomen. Mijn aanwezigheid op fok valt en staat dan een beetje of ik mij heel erg verveel of niet )=
Maar ik voel met je mee hoor echter geloof ik wel dat Az nog wel over Feyenoord heen gaat. Ik hoop alleen dat wij morgen gaan vlammen en nog een keer Ajax verslaan
wat danquote:
Ik stem op jouquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:32 schreef skysherrif het volgende:
Ja precies..quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja en met dat lekkere weer dan wordt het ook weer minder
[..]
Feyenoord kan niet eens voetballen. Tegen betere clubs wil het nog wel eens gaan omdat ze dan ruimte hebben, maar tegen kleinere clubs komen ze er niet doorheen omdat ze zo voorspelbaar zijn. Az speelt tenminste leuk en frivool voetbal en dat levert in de Eredivisie vaak meer op dan behoudend voetbalquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Nee je was dit weekend helaas afwezigEn dat snap ik ook wel weer hoor.
FijnIk weet het niet, AZ en onder druk voetballen pfff.
Dat hoop ik ookZal wel geen 6-2 worden
[..]
wat dan
Van het weekend mijn vriendenlijst bijgewerkt op de ps4.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Nee je was dit weekend helaas afwezigEn dat snap ik ook wel weer hoor.
FijnIk weet het niet, AZ en onder druk voetballen pfff.
Dat hoop ik ookZal wel geen 6-2 worden
[..]
wat dan
Iedereen verliest wel eens. Ajax heeft de afgelopen weken ook niets anders dan op hun klote gehadquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:41 schreef skysherrif het volgende:
AZ gaat er leuk en frivool van af tegen willem 2
Oh?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Iedereen verliest wel eens. Ajax heeft de afgelopen weken ook niets anders dan op hun klote gehad
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Iedereen verliest wel eens. Ajax heeft de afgelopen weken ook niets anders dan op hun klote gehad
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Sorry I.
Ik ga over een uurtje wandelen. En jij?
Heftig. Wat had 'ie gedaan?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:01 schreef I. het volgende:
[..]
Was even aan het kijken hoe politie in burger hier net iemand staande hield.
Kon ik niet zien helaas. Was een vrouw, en mocht achteraf ook weer gewoon gaan. Viel wel mee dus.quote:
Die agent zit zich gewoon de pleuris te vervelen in Friesland nu.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:06 schreef I. het volgende:
[..]
Kon ik niet zien helaas. Was een vrouw, en mocht achteraf ook weer gewoon gaan. Viel wel mee dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |