welk terras?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
echt terras weer![]()
miss dat morgen even maar gaan doen
eentje waarquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welk terras?
ik vraag dit voor een vriend.
dan ga jequote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik wil oohook naar een terrasje!
wat houd je tegenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik wil oohook naar een terrasje!
ahh jammerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Misschien is het net iets te ver lopen......
lekker relaxenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:58 schreef TaMieke het volgende:
Ik denk dat ik straks mijn balkon ook eens ga uittesten
heb je even voor mijquote:
Dat zijn wel de luxe keuzes in het leven hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kan ook wel even Socrates gebruiken als spits ipv Cruyf
Neem je de bus/taxi/ietsquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Misschien is het net iets te ver lopen......
maar wees niet getreurd, het blijft nog mooi weer dus nog genoeg kansenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja......tis even niet anders
Gerekend vanaf de bushalte is een terrasje nog net iets te verquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
heb je even voor mij
maak wat tijd voor me vri
[..]
Dat zijn wel de luxe keuzes in het leven hoor
[..]
Neem je de bus/taxi/iets
Als je ooit wat aan mij kwijt wilt dan mag het hoor. Dan is het niet alleen maar 1 richtingverkeer en kan ik bewijzen dat ik ook met jou begaan benquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
heb je even voor mij
maak wat tijd voor me vrij
[..]
Dat zijn wel de luxe keuzes in het leven hoor
[..]
Neem je de bus/taxi/iets
Op zaterdag idd -,-'quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
oh nee sorry
zit ik fake news te geven, zie dat het gaat regenen van de week
hier staat morgen laatste dag met stralend weer rest regen en bewolkingquote:
Liefquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je ooit wat aan mij kwijt wilt dan mag het hoor. Dan is het niet alleen maar 1 richtingverkeer en kan ik bewijzen dat ik ook met jou begaan ben
You go gurl!💪quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
nieuwe planning
maximaal genieten deze 2 dagen
ik ook nietquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
LiefIk had alleen wat steun nodig toen AZ werd ingemaakt door Willem 2.
En ik heb al een tijdje niet op mijn PS4 gespeeld
Oef, ik had er voor je moeten zijn destijds echter was ik van het weekend volgens mij niet online gekomen. Mijn aanwezigheid op fok valt en staat dan een beetje of ik mij heel erg verveel of niet )=quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En ik heb al een tijdje niet op mijn PS gespeeld
Dit heb ik gemerktquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En ik heb al een tijdje niet op mijn PS4 gespeeld
Komt omdat jullie geen Fifa spelen. Geloof mij maar dan wil je niks anders meer dan spelenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik ook niet(op ps4)
zonde eigenlijk
mwehquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Komt omdat jullie geen Fifa spelen. Geloof mij maar dan wil je niks anders meer dan spelen
dont leave your girl around mequote:
Zo vanavond weer ff r&b usher hip hop avondje houdenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dont leave your girl around me![]()
situationsssssssssssssssssssss aAAHHhhahhhAHHHHHH
lekkahquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zo vanavond weer ff r&b usher hip hop avondje houden
Sowiesoquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
lekkah
beetje dansen erbij toch
moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zo vanavond weer ff r&b usher hip hop avondje houden
Toch mis ik jouquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
mweh
wat je niet hebt kun je niet missen
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:12 schreef Driepink het volgende:
[..]precies dat ja, alleen dan zonder koptelefoon en met speaker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |