welk terras?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
echt terras weer![]()
miss dat morgen even maar gaan doen
eentje waarquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welk terras?
ik vraag dit voor een vriend.
dan ga jequote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik wil oohook naar een terrasje!
wat houd je tegenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik wil oohook naar een terrasje!
ahh jammerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Misschien is het net iets te ver lopen......
lekker relaxenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:58 schreef TaMieke het volgende:
Ik denk dat ik straks mijn balkon ook eens ga uittesten
heb je even voor mijquote:
Dat zijn wel de luxe keuzes in het leven hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kan ook wel even Socrates gebruiken als spits ipv Cruyf
Neem je de bus/taxi/ietsquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Misschien is het net iets te ver lopen......
maar wees niet getreurd, het blijft nog mooi weer dus nog genoeg kansenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja......tis even niet anders
Gerekend vanaf de bushalte is een terrasje nog net iets te verquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
heb je even voor mij
maak wat tijd voor me vri
[..]
Dat zijn wel de luxe keuzes in het leven hoor
[..]
Neem je de bus/taxi/iets
Als je ooit wat aan mij kwijt wilt dan mag het hoor. Dan is het niet alleen maar 1 richtingverkeer en kan ik bewijzen dat ik ook met jou begaan benquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
heb je even voor mij
maak wat tijd voor me vrij
[..]
Dat zijn wel de luxe keuzes in het leven hoor
[..]
Neem je de bus/taxi/iets
Op zaterdag idd -,-'quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
oh nee sorry
zit ik fake news te geven, zie dat het gaat regenen van de week
hier staat morgen laatste dag met stralend weer rest regen en bewolkingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |