die fotoquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die foto is de sc van gister hè, was jij dat?
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
IJstijd aangebroken
Oja, dit ja. Ik hoorde het bij Stenders tijdens het blokje streeknieuws
Jeetje, nou, het scheelt WEL EEN WEEK.quote:Normaal openen de ijssalons pas in maart de deuren
Er zijn hier helemaal geen normale mensenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Moet ik een extremer voorbeeld noemen waardoor je het misschien wel snapt?![]()
Ik dacht altijd dat jij een van de normalere mensen hier was, maar blijkbaar had ik het mis
Foto, spoiler, scquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Moet ik een extremer voorbeeld noemen waardoor je het misschien wel snapt?![]()
Ik dacht altijd dat jij een van de normalere mensen hier was, maar blijkbaar had ik het mis
quote:
JE BENT PAS 15quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
OH WACHT, de zin liep een beetje vreemd @:yvonne
maar, ja
Al eeuwen.quote:
Heeft niet heel veel met je kleding te maken hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
De stijl van kleding maakte niet dat ik er ouder uitzag ook
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Ik ben hartstikke normaal!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn hier helemaal geen normale mensen
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:46 schreef I. het volgende:
[..]
Heeft niet heel veel met je kleding te maken hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ziet er heel anders uit hoor imo, nog steeds niet als 25, maar wel ouder dan 15
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]Komt door het biertje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ziet er heel anders uit hoor imo, nog steeds niet als 25, maar wel ouder dan 15
[..]Leuke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ziet er heel anders uit hoor imo, nog steeds niet als 25, maar wel ouder dan 15
[..]Dat is écht niet dezelfde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ziet er heel anders uit hoor imo, nog steeds niet als 25, maar wel ouder dan 15Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Klein aantal weekjes terug was verjaardag van oom die 50 werd, serveerster komt: vat het maar op als compliment, maar ik wil je ID graag zien.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeevragen ze je ID als je drank komt kopen?
Ja wtf?!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:48 schreef Driepink het volgende:
Haha, ik heb zelfs meer punten dan @:yvonne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |