eensquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
Dit weer mag van mij nog wel een tijdje aanhouden
quote:
rtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
Yess please!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
nehquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
Overmorgen wordt het alweer minder.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
Jammer genoeg wel jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overmorgen wordt het alweer minder.
gelukkig maar.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom hou jij niet van dit weer?
Nouja, ik had nu wel liever nog een paar weken winter ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh was dit weer een act om je postaantal op te schroeven?
Rare vent is het ook hequote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh was dit weer een act om je postaantal op te schroeven?
Jij spoort echt niet hequote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja, ik had nu wel liever nog een paar weken winter ja.
Oh ik niet, ik heb een bloedhekel aan kou.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja, ik had nu wel liever nog een paar weken winter ja.
Zeker, niets mis met hem, hij is alleen raar.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Correct.
Maar verder is Haags een prima kerel
Daarom geniet ik er nu extra hard vanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nehquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haal dat beetje maar weg bij mij.
Achja gewoon maar in het heden leven, dan komt het altijd goed.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom geniet ik er nu extra hard van
Heb je de boel weer gesloopt ja?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:42 schreef Amarantha het volgende:
Nice mijn afvoer spoelt weer door en ik denk dat niet mijn schuld was. Water loopt echt vet snel weg nu.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
Niet al te enthousiast over mijn binnenkomst mensen
Zo, breng me even terug naar 2003quote:
Ik weet echt niet meer wat ik in 2003 deed hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zo, breng me even terug naar 2003
Als iedereen een beetje raar was, behalve jij, zou dat jou sowieso ook al een beetje raar maken.quote:
Denk je dat Van Geel er mee te maken heeft?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja en nee. We kunnen dat wel als excuus kunnen blijven gebruiken maar toch zie ik bij Heerenveen/Az/Groningen/Utrecht regelmatig leuke spelers voorbij komen. Zie ik bij ons nooit gebeuren. Wij kopen Sinisterra afgelopen zomer en ik heb hem nog niet eens in actie gezien geloof ik.
Het probleem ligt wel wat dieper dan alleen de trainer vrees ik
Wat als ik dat niet ben? Zoveel vragen en wat als situaties.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat nou als jij leuker bent Flip. Je hebt zelfs een spelcomputer. Als dat niet #omg #goals is dan weet ik het ook niet meer
Als je ooit nog kloont en je vertelt het niet binnen 2 weken na het aanmaken van je kloon, dan stuur ik FOK!knokploeg op je afquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:15 schreef I. het volgende:
[..]
Als ik ooit nog een kloontje nodig heb wordt dit mijn nieuwe naam.
Echt niemand gaat dat doorhebben.
Maar.......dat vinden wij niet raar.....dat vinden we alleen heel bijzonderquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:35 schreef I. het volgende:
[..]
Als iedereen een beetje raar was, behalve jij, zou dat jou sowieso ook al een beetje raar maken.
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:35 schreef I. het volgende:
[..]
Als iedereen een beetje raar was, behalve jij, zou dat jou sowieso ook al een beetje raar maken.
Moet je maar geen act gebruiken om je binnenkomst mede te delen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
Niet al te enthousiast over mijn binnenkomst mensen
Als iedereen een beetje raar is, dan is dat normaal en iedereen die niet een beetje raar is, abnormaalquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:35 schreef I. het volgende:
[..]
Hoe denk je mij te gaan vinden dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je ooit nog kloont en je vertelt het niet binnen 2 weken na het aanmaken van je kloon, dan stuur ik FOK!knokploeg op je af
ja zeg, wat is dat nou weerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:37 schreef I. het volgende:
[..]
Moet je maar geen act gebruiken om je binnenkomst mede te delen.
Preciesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als iedereen een beetje raar is, dan is dat normaal en iedereen die niet een beetje raar is, abnormaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |