die is niet meerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je niet even een film gaan kijken dan?
Je had nog wel zo'n mooie kamer ervoor.
Oh nice, proberen wel waard hoestie trouwens, tijdje nie gezien?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je maakt een account aan en binnen 3 minuten heb je 6 berichten van 50-jarige mannen
Ik ben allergischquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe hou jij het leven vol zonder kat?
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Voetbal alleen bepaalde wedstrijden, MMA als er een interessante wedstrijd is, tennis heel soms en F1 wil ik ook weer gaan volgen.
Zoiets. Und du?
Oh, omdat MMA toch redelijk een obscure spot is, zag ik je helemaal als fanaatquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Voetbal alleen bepaalde wedstrijden, MMA als er een interessante wedstrijd is, tennis heel soms en F1 wil ik ook weer gaan volgen.
Zoiets. Und du?
ja goed n__nquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh nice, proberen wel waard hoestie trouwens, tijdje nie gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oké sorry dit is laatste gayding dat ik post het komt door het weer
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2019 21:09:14 ]
die man leeft bij zijn eigen regels srryquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tover deadprez weer eens tevoorschijn man.
ok dus hij leeft nog welquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
die man leeft bij zijn eigen regels srry
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:09 schreef Trollscience het volgende:
Worden hier constant naakte vrouwen gepost, dus als jij lekker naakte mannen wil posten ga gerust je gangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oké sorry dit is laatste gayding dat ik post het komt door het weer
liefquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Worden hier constant naakte vrouwen gepost, dus als jij lekker naakte mannen wil posten ga gerust je gang
Nicequote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerder een stopzinnetje.
Die heb ik eens in de zoveel tijd ja
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:09 schreef Trollscience het volgende:
Je valt op mannen toevallig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oké sorry dit is laatste gayding dat ik post het komt door het weer
* moemoe maakt een blij sprongetje
hoezo blij sprongetjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je valt op mannen toevallig?
* moemoe maakt een blij sprongetje
Ben je ook fan van joy division smiths cure talking heads enzoquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
lief
waar ben jij mod van trouwens? kan het wel waarderen dat ian curtis je ui is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |