M.a.w. niet alleen vandaagquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Erg irritant de laatste tijd Ja.
vandaar ook mijn toevlucht tot KLB SC, maarja, als die dood isquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Erg irritant de laatste tijd Ja.
Ook daar wilt niemand je, maar ik accepteer je hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vandaar ook mijn toevlucht tot KLB SC, maarja, als die dood is
Jawel, ik heb zelfs al eerder dagpassen aangeschaft voor MMA-wedstrijden bijvoorbeeld. Dat keek ik dan alleen wel live ‘s nachts.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had je niet goed gekeken hoelaat het begon dan?![]()
Sowieso kan je dan beter een streampje zoeken, via Reddit zit ik nu in zo'n Discordgroep met allemaal streamlinkjes (al maak ik daar zelden gebruik van)
Maar in KLB SC boeit dat nietquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ook daar wilt niemand je, maar ik accepteer je hoor
MMA?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jawel, ik heb zelfs al eerder dagpassen aangeschaft voor MMA-wedstrijden bijvoorbeeld. Dat keek ik dan alleen wel live ‘s nachts.
Ik was niet thuis toen die wedstrijd begon, maar ik dacht dat het geen probleem zou zijn.
“ Een dagpas start om 8.00 uur ’s ochtends en eindigt om 8.00 uur de volgende dag.” <== dit komt van de website van Ziggo af. Ik interpreteerde het dusdanig dat ik dacht dat ik 24 uur lang toegang had tot de wedstrijden van die dag, inclusief terugkijken dus.
Naja, zo werkte het blijkbaar niet. Wel netjes mijn geld teruggekregen van Ziggo toen ik erover belde overigens.
Streams zijn altijd welkom.
Pics!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, tweede lading koekjes even in de oven doen.
Heb vandaag koekjes gebakken, Thronebreaker gespeeld, YouTube gekeken, een nieuwe oplader voor laptop gekocht, en dat was het wel.quote:
Ah, dat je zo'n wedstrijd later kan terugkijken joh. Dan heb je toch allang spoilers gehoord wat de uitslag is.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jawel, ik heb zelfs al eerder dagpassen aangeschaft voor MMA-wedstrijden bijvoorbeeld. Dat keek ik dan alleen wel live ‘s nachts.
Ik was niet thuis toen die wedstrijd begon, maar ik dacht dat het geen probleem zou zijn.
“ Een dagpas start om 8.00 uur ’s ochtends en eindigt om 8.00 uur de volgende dag.” <== dit komt van de website van Ziggo af. Ik interpreteerde het dusdanig dat ik dacht dat ik 24 uur lang toegang had tot de wedstrijden van die dag, inclusief terugkijken dus.
Naja, zo werkte het blijkbaar niet. Wel netjes mijn geld teruggekregen van Ziggo toen ik erover belde overigens.
Streams zijn altijd welkom.
Ach die zien er toch niet uitquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Correct. Kan mijn penis niet meer zien.
Gewoon onderduiken: deuren dicht, ramen gesloten, lichten uit en vooral push-meldingen voor sportnieuws op je telefoon uitzetten.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah, dat je zo'n wedstrijd later kan terugkijken joh. Dan heb je toch allang spoilers gehoord wat de uitslag is.
Buik inhouden danquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Correct. Kan mijn penis niet meer zien.
Een vrouw vergelijk hem ooit met een schaaldier.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach die zien er toch niet uit
Niet gewoon live kijken zodat je tijdens de wedstrijd erover kan praten met FOK!kersquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gewoon onderduiken: deuren dicht, ramen gesloten, lichten uit en vooral push-meldingen voor sportnieuws op je telefoon uitzetten.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |