Ben beide niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:10 schreef SideEffect het volgende:
Liever een hoer dan een slet hoor @:xcachet
Ben schoner dan schoonquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekker, maar je hebt toch geen soa he?
alleen hpvquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekker, maar je hebt toch geen soa he?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik niet eens met je op de koffie.
Ik ben niet iedereen. Ik ben uniek.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]zo kortzichtig iedereen heeft hpv
oke dan gaan we niet op de koffiequote:Op donderdag 21 februari 2019 20:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben niet iedereen. Ik ben uniek.
Ik drink niet eens koffiequote:Op donderdag 21 februari 2019 20:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
oke dan gaan we niet op de koffie
Nee neequote:Op donderdag 21 februari 2019 20:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
oke dan gaan we niet op de koffie
Jij met je inhoudsloze posts dan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komt hij weer met zijn dbs aids
je speelt met mijn gevoelensquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee nee
We gaan wel
Maar wil ook sushi
Wat zou je voor mij over hebbenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar voor TARDIS. wel.
Soort Pokémonquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:23 schreef Plompzakker het volgende:
Wat is dat voor kinderserie in de op?
Ja, maar niet zomaar. Moet wel een hele goede reden voor zijn. Anders wordt Fok! natuurlijk vervuild. Dat kan echt niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:24 schreef Kiid het volgende:
Lees nu net dat ze een 2e sc willen gaan openen
Dit forum wordt met de dag lachwekkender
Dat vond ik wellicht nog triester. Ja, je moet wel een hele goede reden hebben wil je een 2e topic openen. Want stel je voorquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, maar niet zomaar. Moet wel een hele goede reden voor zijn. Anders wordt Fok! natuurlijk vervuild. Dat kan echt niet.
Chill?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou echt niets liever willen. Maccie & chill
Echt hequote:Op donderdag 21 februari 2019 20:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat vond ik wellicht nog triester. Ja, je moet wel een hele goede reden hebben wil je een 2e topic openen. Want stel je voor
Dat wens je niemand toe.quote:
@Mortaxx 4modquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:27 schreef Kiid het volgende:
Soms mis ik het oude klb wel wat. Mods waar je geen last van had. Beetje kloten, zeggen wat je wilde etc
Nu is het maar een slap aftreksel dat nog een beetje leuk blijft door iedere keer nieuwe acts te introduceren. Als je dat weghaalt is er niks meer aan
Jouw nieuwe act is nooit leuk geweest hoorquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:27 schreef Kiid het volgende:
Soms mis ik het oude klb wel wat. Mods waar je geen last van had. Beetje kloten, zeggen wat je wilde etc
Nu is het maar een slap aftreksel dat nog een beetje leuk blijft door iedere keer nieuwe acts te introduceren. Als je dat weghaalt is er niks meer aan
Welkequote:Op donderdag 21 februari 2019 20:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw nieuwe act is nooit leuk geweest hoor
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Welke
Maar het is voor mij wel leuk en uiteindelijk ben je hier wel voor jezelf
Praat liever met jou over hoe PSV thuis wel gaat winnenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Omdat het een stel mongolen zijn daar?
Hoezo andere scquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:30 schreef Catkiller het volgende:
Ik hoop dat ze die andere SC centraal zetten zodat nieuwe gebruikers niet besmet worden en die frituurflikkers moeten scrollen.
Dan moeten we in 2 sc's tegelijk gaan postenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:30 schreef Catkiller het volgende:
Ik hoop dat ze die andere SC centraal zetten zodat nieuwe gebruikers niet besmet worden en die frituurflikkers moeten scrollen.
Ik kom hier als tijdverdrijfquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oke jij komt hier voor zosk maar in de regel komen mensen hier voor eigen vermaak
Sneeuwvlokjes willen een tweede SC omdat wij gemeen zijn.quote:
Jij zit er al in vier ofzo zekerquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan moeten we in 2 sc's tegelijk gaan posten
Ja dat snap ik welquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sneeuwvlokjes willen een tweede SC omdat wij gemeen zijn.
Met wij bedoel ik jij.
Jij ook hoor, zag net wel hoe je ons noemdequote:Op donderdag 21 februari 2019 20:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sneeuwvlokjes willen een tweede SC omdat wij gemeen zijn.
Met wij bedoel ik jij.
Alleen onz en hier. Zoveel vrije tijd heb ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij zit er al in vier ofzo zeker
Awwwquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Praat liever met jou over hoe PSV thuis wel gaat winnen
Ja dat snap ik wel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voel mij niet aangetrokken tot die lui
Nee ik had je adres nietquote:
Ik Cringe vooral van vk die denkt een idee te hebben om een cool gevonden te worden door de losers van klbquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je wilt cringen dan moet je dat ff lezen. Alleen de OP is al genoeg
Oh jezus christus wtfquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je wilt cringen dan moet je dat ff lezen. Alleen de OP is al genoeg
Liefquote:
Het is inderdaad een pijnlijke openbaringquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik Cringe vooral van vk die denkt een idee te hebben om een cool gevonden te worden door de losers van klb
Heyquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw nieuwe act is nooit leuk geweest hoor
Die van jou vind ik wel altijd leuk. Tijdje gespeculeerd of ik ook een apart lichaamsdeel geschoren wil hebben maar besloot toch dat het meer jouw ding is.quote:
Heyquote:
Misschien kan je over 10 jaar je kin eens een keer scheren.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die van jou vind ik wel altijd leuk. Tijdje gespeculeerd of ik ook een apart lichaamsdeel geschoren wil hebben maar besloot toch dat het meer jouw ding is.
Ik probeer wel OG te blijven
Jullie spelen tegen de lamme en de blinden. Als jullie zo’n clubje thuis niet oprollen, dan zou het ook wel heel erg met jullie gesteld zijn.quote:
Ging het maar zo hardquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien kan je over 10 jaar je kin eens een keer scheren.
Doe eens rustigquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:43 schreef TARDIS. het volgende:
IK HEB ZOVEEL ZIN OM TE NEUKEN GODVERDOMME IK TREK IEMAND HELEMAAL UIT ELKAAR
ga dan ook zoals een normaal mens een keer fappenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:43 schreef TARDIS. het volgende:
Nee joh ben je mal.quote:
Rtquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:43 schreef TARDIS. het volgende:
Goed om te zien dat je je nofap streak serieus neemt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:43 schreef TARDIS. het volgende:
Bedankt Marioquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:49 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je je nofap streak serieus neemt.
En jij?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:49 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je je nofap streak serieus neemt.
quote:
Weet niet. Vast een foutjequote:
Ik ook. Ik heb sinds 2 maanden een vriendin, dus dat maakt het iets makkelijker.quote:
Denk dat DjeDje nu wel binnen 2 dagen met haar lippen om je penis zitquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet niet. Vast een foutje
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:52 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb sinds 2 maanden een vriendin, dus dat maakt het iets makkelijker.
Ik doe alleen NoFap, niet NoCum.
Is ze lekkerquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:52 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb sinds 2 maanden een vriendin, dus dat maakt het iets makkelijker.
Ik doe alleen NoFap, niet NoCum.
En jij hebt me nog niet eens bedankt dat wij jullie kampioen gaan maken. Die beker kunnen jullie vergeten, maar na dit weekend staan jullie op 1 punt en dan kunnen jullie in eigen huis tegen die lanpies de genadeslag geven.quote:
Ik denk dat Ajax gewoon punten verspeelt tegen Ado eigenlijk en Feyenoord gaat al helemaal niet winnen met hun 3 uitoverwinningen dit seizoen. Ik ben wel benieuwd naar volgende week jaquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:54 schreef Mariocash het volgende:
[..]
En jij hebt me nog niet eens bedankt dat wij jullie kampioen gaan maken. Die beker kunnen jullie vergeten, maar na dit weekend staan jullie op 1 punt en dan kunnen jullie in eigen huis tegen die lanpies de genadeslag geven.
Wat doe je jezelf aanquote:
Deze negativiteit hoort thuis in deze SC, laat dat maar uit de Klaagkroegquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij bent zo dun, je hebt amper water man
Het klusje is geklaard, door naar de laatste 8 van de Champ euh Europa League hahaquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zijn ze eindelijk weer eens aan het winnen?
Uit verloren, dit is het Real Madrid van Wit-Rusland.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:39 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Jullie spelen tegen de lamme en de blinden. Als jullie zo’n clubje thuis niet oprollen, dan zou het ook wel heel erg met jullie gesteld zijn.
Heel goed, vriend. Hou je dopamine hoog. Ik hoop niet dat je het sporten hebt verwaarloosd, want dat doet je geest ook zeer goed.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Deze negativiteit hoort thuis in deze SC, laat dat maar uit de Klaagkroeg
Ik ga sterkquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:58 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Heel goed, vriend. Hou je dopamine hoog. Ik hoop niet dat je het sporten hebt verwaarloosd, want dat doet je geest ook zeer goed.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax gewoon punten verspeelt tegen Ado eigenlijk en Feyenoord gaat al helemaal niet winnen met hun 3 uitoverwinningen dit seizoen. Ik ben wel benieuwd naar volgende week ja
Ik ben wel dol op zwemmenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
De Baak
Klinkt als het plaatselijke zwembad
Ja dat bekt wel lekker.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:03 schreef Catkiller het volgende:
Kan Klaagkroeg niet gewoon net als de KLB SC een afkorting krijgen in zo'n grijs stuk, KK zou ik voorstellen.
Want dan lijkt het net alsof er kanker sc staat en dat is grappig.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:03 schreef Catkiller het volgende:
Kan Klaagkroeg niet gewoon net als de KLB SC een afkorting krijgen in zo'n grijs stuk, KK zou ik voorstellen.
Ik ookquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ben wel dol op zwemmen
Dan gebruik je dat voortaanquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:05 schreef Solotov het volgende:
Keukenkampioen mag niet hoor maar klaagkroeg wel![]()
![]()
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Want dan lijkt het net alsof er kanker sc staat en dat is grappig.
Dit is het team waar PSV zowel uit als thuis van won.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Uit verloren, dit is het Real Madrid van Wit-Rusland.
Lekker janken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:05 schreef Solotov het volgende:
Keukenkampioen mag niet hoor maar klaagkroeg wel![]()
![]()
Vogeltjesdans kliekje voelen zich niet welkom hier.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:13 schreef Chloroform het volgende:
Snap nog steeds waarom er een tweede sc is, vind dit heel verwarrend
Omdat wij een giftige slangenkuil zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:13 schreef Chloroform het volgende:
Snap nog steeds waarom er een tweede sc is, vind dit heel verwarrend
Mee eens.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat wij een giftige slangenkuil zijn.
Omdat het mongooltjes zijn jaquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vogeltjesdans kliekje voelen zich niet welkom hier.
Zal je eens een giftige slangenkuil laten zienquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat wij een giftige slangenkuil zijn.
Leuk, ga je dan baantjes trekken of hang je dan een beetje in het pierenbadje en kijkt goed naar de moedertjes hoe dat is met zo'n kleintje.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook
Goed idee om morgen te gaan doen.
Jij wel? Want jij bent hier ook maar weinig de laatste tijd.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je helemaal serieus ging doenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:06 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dit is het team waar PSV zowel uit als thuis van won.![]()
Met andere woorden: niveautje AZ. Die club stelt geen ene klote voor.
Arsenal zijnde zouden jullie gewoon mee moeten strijden voor de cup. Op Chelsea, Inter en Sevilla na, stelt het allemaal geen klote voor.
komquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal je eens een giftige slangenkuil laten zien
Ja hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:18 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Jij wel? Want jij bent hier ook maar weinig de laatste tijd.
haha nou ja, we gaan het zien. Maar zie eerder een nieuwe 10-0 dan een gelijkspelletjequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:01 schreef Mariocash het volgende:
[..]![]()
![]()
Feyenoord minimaal een gelijkspel tegen PSV. De eer van de stad is in het geding. Feyenoord speelde namelijk voorheen slecht, maar na Groningen is het *ernstige ziekte* slecht.
Ze moeten er nu staan. Pompen of verzuipen.
Wie wel eigenlijk?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
goh, wat gek zegquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn ze ook nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jullie weer eens een prijs gaan pakken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je helemaal serieus ging doen
Dan heb je geen kijk op het spelletje. Bij Feyenoord lopen allemaal randdebielen rond (op v. Persie na, en Berghuis als hij het op z’n heupen heeft), maar een paar keer per jaar kunnen ze zich laten gelden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha nou ja, we gaan het zien. Maar zie eerder een nieuwe 10-0 dan een gelijkspelletje
Neequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:24 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Akkoord. Kat ondertussen al terug?
FA Cup en Community Shield allebei in 2014, 2015, 2017 gewonnen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:24 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jullie weer eens een prijs gaan pakken.
Ik heb wel sympathie voor Arsenal, want ze speelden prachtig voetbal in de tijden van Viera, Pires, Henry, Bergkamp etc., maar het houdt de laatste tijd niet over.
Kampioen gaan jullie nooit meer worden met al dat transfergeweld van clubs als City, ManU, Liverpool, maar dan moeten jullie op z’n minst een keer een FA cup of Europa league pakken.
je hebt iig nog een poes hahahaatjesquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:28 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt me leuk als ik straks 2 katten heb maar ik denk niet dat Kuroi nog terugkomt.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
je hebt iig nog een poes hahahaatjes
Vind ik ook. Maar staat wel leukquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh wow gek om je ineens blauw te zien.
Ik merk dat je de oude kat al bent vergeten. Uit het oog én uit het hart.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeKrijg wel over 2 maanden een kitten in huis. Maar ik wou eigenlijk al een kat erbij toen mijn kat er nog was dus keuze was makkelijk toen een vriend van me liet zien dat zijn ouders kittens hebben thuis.
Een rode dit keer.
Voel je nou ook die onbedwingbare behoefte om je gedrag om te draaien en op iedere slak zout te leggen?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar staat wel leuk
Ik was alweer vergeten dat jullie de FA cup 2 jaar geleden hadden gepakt. Dat valt dan nog mee.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
FA Cup en Community Shield allebei in 2014, 2015, 2017 gewonnen.
Het gaat nog wel even duren voordat er weer een fatsoenlijk team staat. Belangrijkste is CL voebal, en dan is het wel handig om de EL te winnen ja.
Nee hoor.. Ik hoop echt dat ze nog terugkomt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:29 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik merk dat je de oude kat al bent vergeten. Uit het oog én uit het hart.
Hou die kitten dan in godsnaam binnen. Anders ben je die ook binnen de kortste keren kwijt.
ik zat er even doorheen te scrollen en het is allemaal zo geforceerdquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:34 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vind de Klaagkroeg maar matig.
Hiervoor heb ik de volgende argumenten:
• Vanille
• Kwark
@yvonne kijk ze pesten vk weerquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:34 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vind de Klaagkroeg maar matig.
Hiervoor heb ik de volgende argumenten:
• Vanille
• Kwark
oh neeeheheequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
@:yvonne kijk ze pesten vk weer
je hoelenmoedelquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:36 schreef Catkiller het volgende:
Oh sorry Hermann, tot over een maand of wat.
Ach gossepos.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
@:yvonne kijk ze pesten vk weer
Tja knockout toernooi is toch wat mazzel nodig, ik vind gewoon dat je op beide fronten je best moet doen. Maar goed, dat gebeurt ook gewoon. Tijd genoeg om na een weekendpot op donderdag fit te zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:33 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik was alweer vergeten dat jullie de FA cup 2 jaar geleden hadden gepakt. Dat valt dan nog mee.
Ja, ik zou alles op de EL gooien, want ik zie jullie niet meer 4e worden. ManU is weer op dreef inmiddels.
Sinds wanneer ?quote:
Slimquote:
neem mequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Der_Mann is mijn vriend. Kom je aan hem, dan kom je aan mij, gesnopen?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
TARDIS. kun je ook even zeggen dat ik je vriend ben zodat ik wat extra speling krijg in eventuele bans de komende tijd
Ja meneer.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Der_Mann is mijn vriend. Kom je aan hem, dan kom je aan mij, gesnopen?
Klopt, maar de 4e plek is met het oog op CL volgend jaar wel heel belangrijk. Het is tussen jullie, ManU en Chelsea.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tja knockout toernooi is toch wat mazzel nodig, ik vind gewoon dat je op beide fronten je best moet doen. Maar goed, dat gebeurt ook gewoon. Tijd genoeg om na een weekendpot op donderdag fit te zijn.
Goed om te horen, je hebt er in ieder geval kijk op.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:42 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Klopt, maar de 4e plek is met het oog op CL volgend jaar wel heel belangrijk. Het is tussen jullie, ManU en Chelsea.
Ik vrees dat ManU uiteindelijk aan het laatste eind zal trekken, maar ik gun het Arsenal van die 3 clubs wel het meest.
Gewoon op je buik laten vallen, stuiter je zo weer rechtop.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
liever niet, kom ik moeilijk overeind
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Goed om te horen, je hebt er in ieder geval kijk op.
zo werkt het nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon op je buik laten vallen, stuiter je zo weer rechtop.
Elke keer dat ik even dit topic open zie ik een dergelijke reactie van jou, zure mafklapper die je bentquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja ga nu maar weer weg, mooi geweest.
Lekker hequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Elke keer dat ik even dit topic open zie ik een dergelijke reactie van jou, zure mafklapper die je bent
Ja, dat laatste geloof ik wel, maar op een goed partijtje tegen PSV niet echt. We gaan het zienquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:27 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dan heb je geen kijk op het spelletje. Bij Feyenoord lopen allemaal randdebielen rond (op v. Persie na, en Berghuis als hij het op z’n heupen heeft), maar een paar keer per jaar kunnen ze zich laten gelden.
Maak je borst maar alvast nat voor de beker.
Jullie spelen thuis, man.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, dat laatste geloof ik wel, maar op een goed partijtje tegen PSV niet echt. We gaan het zien
wat vind je van mijn mooie one liners steeds?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Elke keer dat ik even dit topic open zie ik een dergelijke reactie van jou, zure mafklapper die je bent
Volgens mij lullen we een beetje langs elkaar heenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:56 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Jullie spelen thuis, man.![]()
Als jullie ze thuis niet kunnen pakken, dan verdienen jullie het ook niet.
Laten we het hopenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij lullen we een beetje langs elkaar heen![]()
Ik heb het over dat Feyenoord zondag niet gaat winnen hè, niet Ajax thuis tegen PSV
Niet opgevallen, alleen de enge mensen vallen me op eigenlijkquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat vind je van mijn mooie one liners steeds?
Ah, dan begreep ik je verkeerd. PSV-Feyenooord wordt 1-1 of 1-2. Mark my words.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij lullen we een beetje langs elkaar heen![]()
Ik heb het over dat Feyenoord zondag niet gaat winnen hè, niet Ajax thuis tegen PSV
neuk zequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:59 schreef Der_Mann het volgende:
thuis spelen is een goed plan, ik ga fappen
Wow vind je me eng, dacht dat het een compliment was.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:59 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Niet opgevallen, alleen de enge mensen vallen me op eigenlijk
Dat je met zelfspot kunt reageren maakt alles al goed eigenlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wow vind je me eng, dacht dat het een compliment was.
Gelukkig, nu kan ik weer lekker slapen zo.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:00 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat je met zelfspot kunt reageren maakt alles al goed eigenlijk.
Goedzo knulquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gelukkig, nu kan ik weer lekker slapen zo.
Die geeft advies over iPhones in DIG nu, ipv enkel aan DjeDje.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:59 schreef Der_Mann het volgende:
laat maar ik zie dat Chevy een blauw kleurtje heeft, nog nooit zo slap geweest
Hoe zal het in dm gaan tussen @Der_Mann en @DjeDje?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die geeft advies over iPhones in DIG nu, ipv enkel aan DjeDje.
Mijn quote alert wat doe jequote:
moet nog beginnen gekquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij kan snel klaarkomen zeg
toen ik de laptop opstartte wel maar nu eigenlijk niet meerquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh lekker, heb je er erg veel trek in?
Beter opsparen zodat je morgen echt goed kan genietenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen ik de laptop opstartte wel maar nu eigenlijk niet meer
ben geen quitter dus zal het wel nog gewoon doen
maar ik heb gisteren ook al overgeslagenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beter opsparen zodat je morgen echt goed kan genieten
Dan zou je nu enorme zin moeten hebben. Gaat het wel goed qua gezondheid?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik heb gisteren ook al overgeslagen
heb te hard gewerkt deze week, ben moequote:Op donderdag 21 februari 2019 22:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan zou je nu enorme zin moeten hebben. Gaat het wel goed qua gezondheid?
Meer haat voelen jegens die neuzen, dan liefde voor je eigen club.quote:
Lekker gratis op een maandag?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:20 schreef Myrr het volgende:
Wat zien trouwambtenaren er stijf uit zeg.
Heb maar de enige kerel gekozen die het woord humor in zijn stukje heeft gezet. Krijg error, wil gewoon alleen dingen tekenen en dan weer gaan zonder een of andere ceremonie?
Dinsdag 175 ekkiesquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:22 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Lekker gratis op een maandag?
Ah ja dat is echt killing voor je libidoquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb te hard gewerkt deze week, ben moe
Hey suikerpluisjequote:Op donderdag 21 februari 2019 22:20 schreef Myrr het volgende:
Wat zien trouwambtenaren er stijf uit zeg.
Heb maar de enige kerel gekozen die het woord humor in zijn stukje heeft gezet. Krijg error, wil gewoon alleen dingen tekenen en dan weer gaan zonder een of andere ceremonie?
Rewatch voor 't laatse seizoen?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:20 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik ga nog even aflevering got kijken ;w
Man naar mijn hartquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:20 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Meer haat voelen jegens die neuzen, dan liefde voor je eigen club.![]()
Wil je weer het lachertje zijn van de eredivisie? Dat zijn ze nu al, maar het kan nóg erger. Laten we nou maar hopen dat die verwende teringhonden een goede pot op de mat leggen, ondanks dat we die neuzen daarmee in het zadel helpen.
De competitie is al gespeeld (Feyenoord mag hopen dat ze überhaupt nog 3e worden), maar er is ook nog zoiets als trots en eer.
Mooi gezegd, bij verliesbeurt staat AZ wellicht derdequote:Op donderdag 21 februari 2019 22:20 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Wil je weer het lachertje zijn van de eredivisie? Dat zijn ze nu al, maar het kan nóg erger. Laten we nou maar hopen dat die verwende teringhonden een goede pot op de mat leggen, ondanks dat we die neuzen daarmee in het zadel helpen.
De competitie is al gespeeld (Feyenoord mag hopen dat ze überhaupt nog 3e worden), maar er is ook nog zoiets als trots en eer.
Zeker, ben halverwege 5quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:25 schreef Bella.ciao het volgende:
[..]
Rewatch voor 't laatse seizoen?
Je vriend is een Maluku, toch? Bij die gasten is trouwen inderdaad ook wel een hele happening. Dan beter wachten tot jullie wat meer geld hebben gespaard, zodat jullie een groot feest kunnen geven en zo. Nog tijd genoeg.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:23 schreef Myrr het volgende:
Hij gaat vliegen naar en in Indonesië dusja beter safe than sorry.
Geregistreerd partnerschap trouwens. Trouwen doen we pas als we daar zin en geld voor hebben.
Ja daarom. Eerst een koophuis, tweede kindje, diploma en daarna kijken we wel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:27 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Je vriend is een Maluku, toch? Bij die gasten is trouwen inderdaad ook wel een hele happening. Dan beter wachten tot jullie wat meer geld hebben gespaard, zodat jullie een groot feest kunnen geven en zo. Nog tijd genoeg.
AZ gaat ook nog over Feyenoord heen. Het is huilen met de pet op met Feyenoord de laatste tijd. De Klassieker heeft het enigszins verbloemd, maar voor de rest was het gewoon 3 keer niks.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mooi gezegd, bij verliesbeurt staat AZ wellicht derde
Zin in nieuwe seizoen!!!quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
haha alle werklozen gaan GoT kijken
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:30 schreef Mariocash het volgende:
[..]
AZ gaat ook nog over Feyenoord heen. Het is huilen met de pet op met Feyenoord de laatste tijd. De Klassieker heeft het enigszins verbloemd, maar voor de rest was het gewoon 3 keer niks.
Heeft jouw vriend wel ouderlijk gezag aangevraagd bij de rechtbank voor jullie kind?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja daarom. Eerst een koophuis, tweede kindje, diploma en daarna kijken we wel.
Vind dit al een hele grote stapmja is voor de kleine als een van ons iets overkomt.
Moet toch keertje stoppen. Na 8 seizoenen is het ook wel mooi geweest.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik niet want daarna is het definitief voorbij
nee ik wil meerquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet toch keertje stoppen. Na 8 seizoenen is het ook wel mooi geweest.
Ik kan die twee prima combineren eerlijk gezegd, jij niet?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:20 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Hoi Azpiquote:
Is toch allemaal nieuw, zal wel wat meevallen uiteindelijkquote:
Bedoelde dragonball heroes maar moest snel schakelen vriendquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waar zijn trouwens de nieuwe DBS afleveringen die je hebt beloofd
eikelquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bedoelde dragonball heroes maar moest snel schakelen vriend
Jij zit toch ook in andere SC'squote:
Wel in de avond omdat ze het overdag te druk hebbenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
haha alle werklozen gaan GoT kijken
Ik ben er toch nog steeds jonge.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zei je ook over ONZ SC maar wat gebeurde er toen!?!?
Die pot tegen Groningen gezien?quote:
Wil je er over praten?quote:
Feyenoord is ook bedroevend slecht. Als van Persie niet erbij was hadden we 10 punten lager gestaanquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Die pot tegen Groningen gezien?![]()
De tranen biggelden nog net niet over m'n wangen. Als je zo het hele seizoen speelt, dan speel je gewoon voor degradatie. Stelletje verwende teringhonden dat het zijn.
Ik ben blij dat ik m'n seizoenskaart een paar jaar geleden heb opgezegd. Je zal maar geld moet betalen om naar die teringzooi te kijken.
Ik ook. Nieuwe mensen bahquote:
Ik heb het gezien ja, was inderdaad huilen met de pet op.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Die pot tegen Groningen gezien?![]()
De tranen biggelden nog net niet over m'n wangen. Als je zo het hele seizoen speelt, dan speel je gewoon voor degradatie. Stelletje verwende teringhonden dat het zijn.
Ik ben blij dat ik m'n seizoenskaart een paar jaar geleden heb opgezegd. Je zal maar geld moet betalen om naar die teringzooi te kijken.
Jij snapt hem maat.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sociale fobie is een goeie eigenschap voor een mod, je begint al goed
Oke, dan begrijp ik je wat beter. Ik dacht dat je hoopte dat PSV Feyenoord weer gaat vernederen met een monsterscore. Ik ben het met je eens dat de bekerwedstrijd belangrijker is dan de wedstrijd zondag.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kan die twee prima combineren eerlijk gezegd, jij niet?
Feyenoord heeft nog maar 1/2 belangrijke wedstrijden te spelen en dat is op woensdag, niet zondag. Dus als Giovanni slim is dan stelt hij een aantal reserve spelers op zodat een van Persie en Berghuis maximaal kunnen knallen tegen Ajax. Dat is de enige wedstrijd waar eer aan te halen valt. Winnen van Psv levert alleen blije ajacieden op en dat haalt alleen maar meer bloed onder mijn nagels vandaan
ik denk dat hij stiekem zelf gewoon een nieuwe SC wilde maar net deed alsof die rare kwibussen het bedacht haddenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:42 schreef HPLC het volgende:
Ik ben blij dat VK weer een SC heeft waar hij zich welkom en gewaardeerd voelt
Volgend jaar middenmoter.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Feyenoord is ook bedroevend slecht. Als van Persie niet erbij was hadden we 10 punten lager gestaan
Ga er straks wel even over beginnenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:45 schreef Remqo het volgende:
Ik hoop dat in de andere SC wel minder over voetbal gepraat wordt
Tuurlijk niet. Dat zeg ik alleen omdat ik een hekel heb aan de ajacieden die schijtlollig voor Feyenoord zijn dit weekend.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:43 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Oke, dan begrijp ik je wat beter. Ik dacht dat je hoopte dat PSV Feyenoord weer gaat vernederen met een monsterscore. Ik ben het met je eens dat de bekerwedstrijd belangrijker is dan de wedstrijd zondag.
Dat is denk ik ook de reden waarom hij weer blauw wilde zijn. Dan kan je mensen dwingen aardig tegen je te zijn en op zwart ben je weerloos. Dan valt er op fok weinig eer nog te halen voor hemquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:42 schreef HPLC het volgende:
Ik ben blij dat VK weer een SC heeft waar hij zich welkom en gewaardeerd voelt
Van Persie stopt sowieso en als Berghuis ook weggaat, dan wordt het volgend jaar nóg dramatischer. Er is niet voldoende geld om goede spelers te halen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:41 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik heb het gezien ja, was inderdaad huilen met de pet op.
Maar ergens voelde ik het ook wel aankomen, deze ploeg is op, uitgeblust en verrot tot en met de staf aan toe.
En ik twijfel zeer of er de aankomende seizoenen echt verbetering zal komen
Ben het helemaal met je eens kerel, we gaan zware tijden tegemoetquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:49 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Van Persie stopt sowieso en als Berghuis ook weggaat, dan wordt het volgend jaar nóg dramatischer. Er is niet voldoende geld om goede spelers te halen.
Ik had gehoopt dat ze na het kampioenschap een kleine stap zouden zetten met de CL miljoen, maar niets is minder waar.
Ajax en PSV lopen echt mijlenver voor.
Heel goed.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dat zeg ik alleen omdat ik een hekel heb aan de ajacieden die schijtlollig voor Feyenoord zijn dit weekend.
Ik hoop dat Feyenoord belangrijke spelers spaart en het beste ervan maakt. Winnen ze dan winnen ze, maar als ze dan verliezen zal ik er geen traan om laten. Mede omdat de wedstrijd tegen Ajax veel belangrijker is. Zowel in prestige als wat er op het spel staat
echt hè, totdat hij ze 100 euro belooft en zijn belofte niet nakomtquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk dat hij stiekem zelf gewoon een nieuwe SC wilde maar net deed alsof die rare kwibussen het bedacht hadden
We dachten en hoopten al dat je die kamer niet uitkwamquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:01 schreef Zosk het volgende:
Hopelijk zorgt de nieuwe SC er voor dat we hier gewoon weer als vanouds onze gang kunnen gaan zonder gejank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |