Welkequote:Op donderdag 21 februari 2019 20:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw nieuwe act is nooit leuk geweest hoor
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Welke
Maar het is voor mij wel leuk en uiteindelijk ben je hier wel voor jezelf
Praat liever met jou over hoe PSV thuis wel gaat winnenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Omdat het een stel mongolen zijn daar?
Hoezo andere scquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:30 schreef Catkiller het volgende:
Ik hoop dat ze die andere SC centraal zetten zodat nieuwe gebruikers niet besmet worden en die frituurflikkers moeten scrollen.
Dan moeten we in 2 sc's tegelijk gaan postenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:30 schreef Catkiller het volgende:
Ik hoop dat ze die andere SC centraal zetten zodat nieuwe gebruikers niet besmet worden en die frituurflikkers moeten scrollen.
Ik kom hier als tijdverdrijfquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oke jij komt hier voor zosk maar in de regel komen mensen hier voor eigen vermaak
Sneeuwvlokjes willen een tweede SC omdat wij gemeen zijn.quote:
Jij zit er al in vier ofzo zekerquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan moeten we in 2 sc's tegelijk gaan posten
Ja dat snap ik welquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sneeuwvlokjes willen een tweede SC omdat wij gemeen zijn.
Met wij bedoel ik jij.
Jij ook hoor, zag net wel hoe je ons noemdequote:Op donderdag 21 februari 2019 20:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sneeuwvlokjes willen een tweede SC omdat wij gemeen zijn.
Met wij bedoel ik jij.
Alleen onz en hier. Zoveel vrije tijd heb ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij zit er al in vier ofzo zeker
Awwwquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Praat liever met jou over hoe PSV thuis wel gaat winnen
Ja dat snap ik wel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voel mij niet aangetrokken tot die lui
Nee ik had je adres nietquote:
Ik Cringe vooral van vk die denkt een idee te hebben om een cool gevonden te worden door de losers van klbquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je wilt cringen dan moet je dat ff lezen. Alleen de OP is al genoeg
Oh jezus christus wtfquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je wilt cringen dan moet je dat ff lezen. Alleen de OP is al genoeg
Liefquote:
Het is inderdaad een pijnlijke openbaringquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik Cringe vooral van vk die denkt een idee te hebben om een cool gevonden te worden door de losers van klb
Heyquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw nieuwe act is nooit leuk geweest hoor
Die van jou vind ik wel altijd leuk. Tijdje gespeculeerd of ik ook een apart lichaamsdeel geschoren wil hebben maar besloot toch dat het meer jouw ding is.quote:
Heyquote:
Misschien kan je over 10 jaar je kin eens een keer scheren.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die van jou vind ik wel altijd leuk. Tijdje gespeculeerd of ik ook een apart lichaamsdeel geschoren wil hebben maar besloot toch dat het meer jouw ding is.
Ik probeer wel OG te blijven
Jullie spelen tegen de lamme en de blinden. Als jullie zo’n clubje thuis niet oprollen, dan zou het ook wel heel erg met jullie gesteld zijn.quote:
Ging het maar zo hardquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien kan je over 10 jaar je kin eens een keer scheren.
Doe eens rustigquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:43 schreef TARDIS. het volgende:
IK HEB ZOVEEL ZIN OM TE NEUKEN GODVERDOMME IK TREK IEMAND HELEMAAL UIT ELKAAR
ga dan ook zoals een normaal mens een keer fappenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:43 schreef TARDIS. het volgende:
Nee joh ben je mal.quote:
Rtquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:43 schreef TARDIS. het volgende:
Goed om te zien dat je je nofap streak serieus neemt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:43 schreef TARDIS. het volgende:
Bedankt Marioquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:49 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je je nofap streak serieus neemt.
En jij?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:49 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je je nofap streak serieus neemt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |