Welkequote:Op donderdag 21 februari 2019 20:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw nieuwe act is nooit leuk geweest hoor
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Welke
Maar het is voor mij wel leuk en uiteindelijk ben je hier wel voor jezelf
Praat liever met jou over hoe PSV thuis wel gaat winnenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Omdat het een stel mongolen zijn daar?
Hoezo andere scquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:30 schreef Catkiller het volgende:
Ik hoop dat ze die andere SC centraal zetten zodat nieuwe gebruikers niet besmet worden en die frituurflikkers moeten scrollen.
Dan moeten we in 2 sc's tegelijk gaan postenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:30 schreef Catkiller het volgende:
Ik hoop dat ze die andere SC centraal zetten zodat nieuwe gebruikers niet besmet worden en die frituurflikkers moeten scrollen.
Ik kom hier als tijdverdrijfquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oke jij komt hier voor zosk maar in de regel komen mensen hier voor eigen vermaak
Sneeuwvlokjes willen een tweede SC omdat wij gemeen zijn.quote:
Jij zit er al in vier ofzo zekerquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan moeten we in 2 sc's tegelijk gaan posten
Ja dat snap ik welquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sneeuwvlokjes willen een tweede SC omdat wij gemeen zijn.
Met wij bedoel ik jij.
Jij ook hoor, zag net wel hoe je ons noemdequote:Op donderdag 21 februari 2019 20:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sneeuwvlokjes willen een tweede SC omdat wij gemeen zijn.
Met wij bedoel ik jij.
Alleen onz en hier. Zoveel vrije tijd heb ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij zit er al in vier ofzo zeker
Awwwquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Praat liever met jou over hoe PSV thuis wel gaat winnen
Ja dat snap ik wel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voel mij niet aangetrokken tot die lui
Nee ik had je adres nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |