moet nog beginnen gekquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij kan snel klaarkomen zeg
toen ik de laptop opstartte wel maar nu eigenlijk niet meerquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh lekker, heb je er erg veel trek in?
Beter opsparen zodat je morgen echt goed kan genietenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen ik de laptop opstartte wel maar nu eigenlijk niet meer
ben geen quitter dus zal het wel nog gewoon doen
maar ik heb gisteren ook al overgeslagenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beter opsparen zodat je morgen echt goed kan genieten
Dan zou je nu enorme zin moeten hebben. Gaat het wel goed qua gezondheid?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik heb gisteren ook al overgeslagen
heb te hard gewerkt deze week, ben moequote:Op donderdag 21 februari 2019 22:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan zou je nu enorme zin moeten hebben. Gaat het wel goed qua gezondheid?
Meer haat voelen jegens die neuzen, dan liefde voor je eigen club.quote:
Lekker gratis op een maandag?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:20 schreef Myrr het volgende:
Wat zien trouwambtenaren er stijf uit zeg.
Heb maar de enige kerel gekozen die het woord humor in zijn stukje heeft gezet. Krijg error, wil gewoon alleen dingen tekenen en dan weer gaan zonder een of andere ceremonie?
Dinsdag 175 ekkiesquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:22 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Lekker gratis op een maandag?
Ah ja dat is echt killing voor je libidoquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb te hard gewerkt deze week, ben moe
Hey suikerpluisjequote:Op donderdag 21 februari 2019 22:20 schreef Myrr het volgende:
Wat zien trouwambtenaren er stijf uit zeg.
Heb maar de enige kerel gekozen die het woord humor in zijn stukje heeft gezet. Krijg error, wil gewoon alleen dingen tekenen en dan weer gaan zonder een of andere ceremonie?
Rewatch voor 't laatse seizoen?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:20 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik ga nog even aflevering got kijken ;w
Man naar mijn hartquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:20 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Meer haat voelen jegens die neuzen, dan liefde voor je eigen club.![]()
Wil je weer het lachertje zijn van de eredivisie? Dat zijn ze nu al, maar het kan nóg erger. Laten we nou maar hopen dat die verwende teringhonden een goede pot op de mat leggen, ondanks dat we die neuzen daarmee in het zadel helpen.
De competitie is al gespeeld (Feyenoord mag hopen dat ze überhaupt nog 3e worden), maar er is ook nog zoiets als trots en eer.
Mooi gezegd, bij verliesbeurt staat AZ wellicht derdequote:Op donderdag 21 februari 2019 22:20 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Meer haat voelen jegens die neuzen, dan liefde voor je eigen club.![]()
Wil je weer het lachertje zijn van de eredivisie? Dat zijn ze nu al, maar het kan nóg erger. Laten we nou maar hopen dat die verwende teringhonden een goede pot op de mat leggen, ondanks dat we die neuzen daarmee in het zadel helpen.
De competitie is al gespeeld (Feyenoord mag hopen dat ze überhaupt nog 3e worden), maar er is ook nog zoiets als trots en eer.
Zeker, ben halverwege 5quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:25 schreef Bella.ciao het volgende:
[..]
Rewatch voor 't laatse seizoen?
Je vriend is een Maluku, toch? Bij die gasten is trouwen inderdaad ook wel een hele happening. Dan beter wachten tot jullie wat meer geld hebben gespaard, zodat jullie een groot feest kunnen geven en zo. Nog tijd genoeg.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:23 schreef Myrr het volgende:
Hij gaat vliegen naar en in Indonesië dusja beter safe than sorry.
Geregistreerd partnerschap trouwens. Trouwen doen we pas als we daar zin en geld voor hebben.
Ja daarom. Eerst een koophuis, tweede kindje, diploma en daarna kijken we wel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:27 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Je vriend is een Maluku, toch? Bij die gasten is trouwen inderdaad ook wel een hele happening. Dan beter wachten tot jullie wat meer geld hebben gespaard, zodat jullie een groot feest kunnen geven en zo. Nog tijd genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |