Jullie spelen thuis, man.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, dat laatste geloof ik wel, maar op een goed partijtje tegen PSV niet echt. We gaan het zien
wat vind je van mijn mooie one liners steeds?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Elke keer dat ik even dit topic open zie ik een dergelijke reactie van jou, zure mafklapper die je bent
Volgens mij lullen we een beetje langs elkaar heenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:56 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Jullie spelen thuis, man.![]()
Als jullie ze thuis niet kunnen pakken, dan verdienen jullie het ook niet.
Laten we het hopenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij lullen we een beetje langs elkaar heen![]()
Ik heb het over dat Feyenoord zondag niet gaat winnen hè, niet Ajax thuis tegen PSV
Niet opgevallen, alleen de enge mensen vallen me op eigenlijkquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat vind je van mijn mooie one liners steeds?
Ah, dan begreep ik je verkeerd. PSV-Feyenooord wordt 1-1 of 1-2. Mark my words.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij lullen we een beetje langs elkaar heen![]()
Ik heb het over dat Feyenoord zondag niet gaat winnen hè, niet Ajax thuis tegen PSV
neuk zequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:59 schreef Der_Mann het volgende:
thuis spelen is een goed plan, ik ga fappen
Wow vind je me eng, dacht dat het een compliment was.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:59 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Niet opgevallen, alleen de enge mensen vallen me op eigenlijk
Dat je met zelfspot kunt reageren maakt alles al goed eigenlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wow vind je me eng, dacht dat het een compliment was.
Gelukkig, nu kan ik weer lekker slapen zo.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:00 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat je met zelfspot kunt reageren maakt alles al goed eigenlijk.
Goedzo knulquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gelukkig, nu kan ik weer lekker slapen zo.
Die geeft advies over iPhones in DIG nu, ipv enkel aan DjeDje.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:59 schreef Der_Mann het volgende:
laat maar ik zie dat Chevy een blauw kleurtje heeft, nog nooit zo slap geweest
Hoe zal het in dm gaan tussen @Der_Mann en @DjeDje?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die geeft advies over iPhones in DIG nu, ipv enkel aan DjeDje.
Mijn quote alert wat doe jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |