Tja knockout toernooi is toch wat mazzel nodig, ik vind gewoon dat je op beide fronten je best moet doen. Maar goed, dat gebeurt ook gewoon. Tijd genoeg om na een weekendpot op donderdag fit te zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:33 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik was alweer vergeten dat jullie de FA cup 2 jaar geleden hadden gepakt. Dat valt dan nog mee.
Ja, ik zou alles op de EL gooien, want ik zie jullie niet meer 4e worden. ManU is weer op dreef inmiddels.
Sinds wanneer ?quote:
Slimquote:
neem mequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Der_Mann is mijn vriend. Kom je aan hem, dan kom je aan mij, gesnopen?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
TARDIS. kun je ook even zeggen dat ik je vriend ben zodat ik wat extra speling krijg in eventuele bans de komende tijd
Ja meneer.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Der_Mann is mijn vriend. Kom je aan hem, dan kom je aan mij, gesnopen?
Klopt, maar de 4e plek is met het oog op CL volgend jaar wel heel belangrijk. Het is tussen jullie, ManU en Chelsea.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tja knockout toernooi is toch wat mazzel nodig, ik vind gewoon dat je op beide fronten je best moet doen. Maar goed, dat gebeurt ook gewoon. Tijd genoeg om na een weekendpot op donderdag fit te zijn.
Goed om te horen, je hebt er in ieder geval kijk op.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:42 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Klopt, maar de 4e plek is met het oog op CL volgend jaar wel heel belangrijk. Het is tussen jullie, ManU en Chelsea.
Ik vrees dat ManU uiteindelijk aan het laatste eind zal trekken, maar ik gun het Arsenal van die 3 clubs wel het meest.
Gewoon op je buik laten vallen, stuiter je zo weer rechtop.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
liever niet, kom ik moeilijk overeind
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Goed om te horen, je hebt er in ieder geval kijk op.
zo werkt het nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon op je buik laten vallen, stuiter je zo weer rechtop.
Elke keer dat ik even dit topic open zie ik een dergelijke reactie van jou, zure mafklapper die je bentquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja ga nu maar weer weg, mooi geweest.
Lekker hequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Elke keer dat ik even dit topic open zie ik een dergelijke reactie van jou, zure mafklapper die je bent
Ja, dat laatste geloof ik wel, maar op een goed partijtje tegen PSV niet echt. We gaan het zienquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:27 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dan heb je geen kijk op het spelletje. Bij Feyenoord lopen allemaal randdebielen rond (op v. Persie na, en Berghuis als hij het op z’n heupen heeft), maar een paar keer per jaar kunnen ze zich laten gelden.
Maak je borst maar alvast nat voor de beker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |