Ja dat bekt wel lekker.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:03 schreef Catkiller het volgende:
Kan Klaagkroeg niet gewoon net als de KLB SC een afkorting krijgen in zo'n grijs stuk, KK zou ik voorstellen.
Want dan lijkt het net alsof er kanker sc staat en dat is grappig.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:03 schreef Catkiller het volgende:
Kan Klaagkroeg niet gewoon net als de KLB SC een afkorting krijgen in zo'n grijs stuk, KK zou ik voorstellen.
Ik ookquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ben wel dol op zwemmen
Dan gebruik je dat voortaanquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:05 schreef Solotov het volgende:
Keukenkampioen mag niet hoor maar klaagkroeg wel![]()
![]()
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Want dan lijkt het net alsof er kanker sc staat en dat is grappig.
Dit is het team waar PSV zowel uit als thuis van won.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Uit verloren, dit is het Real Madrid van Wit-Rusland.
Lekker janken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:05 schreef Solotov het volgende:
Keukenkampioen mag niet hoor maar klaagkroeg wel![]()
![]()
Vogeltjesdans kliekje voelen zich niet welkom hier.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:13 schreef Chloroform het volgende:
Snap nog steeds waarom er een tweede sc is, vind dit heel verwarrend
Omdat wij een giftige slangenkuil zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:13 schreef Chloroform het volgende:
Snap nog steeds waarom er een tweede sc is, vind dit heel verwarrend
Mee eens.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat wij een giftige slangenkuil zijn.
Omdat het mongooltjes zijn jaquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vogeltjesdans kliekje voelen zich niet welkom hier.
Zal je eens een giftige slangenkuil laten zienquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat wij een giftige slangenkuil zijn.
Leuk, ga je dan baantjes trekken of hang je dan een beetje in het pierenbadje en kijkt goed naar de moedertjes hoe dat is met zo'n kleintje.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook
Goed idee om morgen te gaan doen.
Jij wel? Want jij bent hier ook maar weinig de laatste tijd.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je helemaal serieus ging doenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:06 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dit is het team waar PSV zowel uit als thuis van won.![]()
Met andere woorden: niveautje AZ. Die club stelt geen ene klote voor.
Arsenal zijnde zouden jullie gewoon mee moeten strijden voor de cup. Op Chelsea, Inter en Sevilla na, stelt het allemaal geen klote voor.
komquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal je eens een giftige slangenkuil laten zien
Ja hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:18 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Jij wel? Want jij bent hier ook maar weinig de laatste tijd.
haha nou ja, we gaan het zien. Maar zie eerder een nieuwe 10-0 dan een gelijkspelletjequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:01 schreef Mariocash het volgende:
[..]![]()
![]()
Feyenoord minimaal een gelijkspel tegen PSV. De eer van de stad is in het geding. Feyenoord speelde namelijk voorheen slecht, maar na Groningen is het *ernstige ziekte* slecht.
Ze moeten er nu staan. Pompen of verzuipen.
Wie wel eigenlijk?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |