Weet niet. Vast een foutjequote:
Ik ook. Ik heb sinds 2 maanden een vriendin, dus dat maakt het iets makkelijker.quote:
Denk dat DjeDje nu wel binnen 2 dagen met haar lippen om je penis zitquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet niet. Vast een foutje
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:52 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb sinds 2 maanden een vriendin, dus dat maakt het iets makkelijker.
Ik doe alleen NoFap, niet NoCum.
Is ze lekkerquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:52 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb sinds 2 maanden een vriendin, dus dat maakt het iets makkelijker.
Ik doe alleen NoFap, niet NoCum.
En jij hebt me nog niet eens bedankt dat wij jullie kampioen gaan maken. Die beker kunnen jullie vergeten, maar na dit weekend staan jullie op 1 punt en dan kunnen jullie in eigen huis tegen die lanpies de genadeslag geven.quote:
Ik denk dat Ajax gewoon punten verspeelt tegen Ado eigenlijk en Feyenoord gaat al helemaal niet winnen met hun 3 uitoverwinningen dit seizoen. Ik ben wel benieuwd naar volgende week jaquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:54 schreef Mariocash het volgende:
[..]
En jij hebt me nog niet eens bedankt dat wij jullie kampioen gaan maken. Die beker kunnen jullie vergeten, maar na dit weekend staan jullie op 1 punt en dan kunnen jullie in eigen huis tegen die lanpies de genadeslag geven.
Wat doe je jezelf aanquote:
Deze negativiteit hoort thuis in deze SC, laat dat maar uit de Klaagkroegquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij bent zo dun, je hebt amper water man
Het klusje is geklaard, door naar de laatste 8 van de Champ euh Europa League hahaquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zijn ze eindelijk weer eens aan het winnen?
Uit verloren, dit is het Real Madrid van Wit-Rusland.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:39 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Jullie spelen tegen de lamme en de blinden. Als jullie zo’n clubje thuis niet oprollen, dan zou het ook wel heel erg met jullie gesteld zijn.
Heel goed, vriend. Hou je dopamine hoog. Ik hoop niet dat je het sporten hebt verwaarloosd, want dat doet je geest ook zeer goed.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Deze negativiteit hoort thuis in deze SC, laat dat maar uit de Klaagkroeg
Ik ga sterkquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:58 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Heel goed, vriend. Hou je dopamine hoog. Ik hoop niet dat je het sporten hebt verwaarloosd, want dat doet je geest ook zeer goed.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax gewoon punten verspeelt tegen Ado eigenlijk en Feyenoord gaat al helemaal niet winnen met hun 3 uitoverwinningen dit seizoen. Ik ben wel benieuwd naar volgende week ja
Ik ben wel dol op zwemmenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
De Baak
Klinkt als het plaatselijke zwembad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |