quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:53 schreef M.Knetemann het volgende:
Moet je per se iets te klagen hebben?
ja jij welquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:53 schreef M.Knetemann het volgende:
Nee maar je moet wel huilenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:53 schreef M.Knetemann het volgende:
Is dat je posse? Je bent gewoon een onderdeel van het probleem dus ook. Vuige machtsmisbruikerquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:52 schreef Vanillekwark het volgende:
@:Goudenvis
@:BoneThugss
@:wollah
@:vogeltjesdans
@:Plompzakker
@:Samuel24
@:Banaanvragen
@:MikeyTT
@:jigggy
@:Kluun1985
@:PabstBlueRibbon
@:Varkenshart
Ik geef mijn hondje altijd pedigree.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:54 schreef Chia het volgende:
Ik kijk Oogappels, best een vermakelijke serie.
Voor wat?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:53 schreef Handleiding het volgende:
[..]
ja @:murp geef eens duidelijkheid
Crewbashquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:54 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Is dat je posse? Je bent gewoon een onderdeel van het probleem dus ook. Vuige machtsmisbruiker
Sorry wilde jou niet vergeten, hier een mention voor je en kusje op je neusquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:54 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Is dat je posse? Je bent gewoon een onderdeel van het probleem dus ook. Vuige machtsmisbruiker
Dat kun je terug kijken... Nu dartsquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:54 schreef Chia het volgende:
Ik kijk Oogappels, best een vermakelijke serie.
Ha leuk dat je er bent Pferdfahrerquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:54 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Jij bent zo dun, je hebt amper water manquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:55 schreef TARDIS. het volgende:
Ik voel echt aan mijn water dat dit wel een succes gaat worden.
Samuel mention. Breek zijn benen @yvonnequote:Op donderdag 21 februari 2019 20:52 schreef Vanillekwark het volgende:
@:Goudenvis
@:BoneThugss
@:wollah
@:vogeltjesdans
@:Plompzakker
@:Samuel24
@:Banaanvragen
@:MikeyTT
@:jigggy
@:Kluun1985
@:PabstBlueRibbon
@:Varkenshart