Crewbashquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:54 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Is dat je posse? Je bent gewoon een onderdeel van het probleem dus ook. Vuige machtsmisbruiker
Sorry wilde jou niet vergeten, hier een mention voor je en kusje op je neusquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:54 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Is dat je posse? Je bent gewoon een onderdeel van het probleem dus ook. Vuige machtsmisbruiker
Dat kun je terug kijken... Nu dartsquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:54 schreef Chia het volgende:
Ik kijk Oogappels, best een vermakelijke serie.
Ha leuk dat je er bent Pferdfahrerquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:54 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Jij bent zo dun, je hebt amper water manquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:55 schreef TARDIS. het volgende:
Ik voel echt aan mijn water dat dit wel een succes gaat worden.
Samuel mention. Breek zijn benen @yvonnequote:Op donderdag 21 februari 2019 20:52 schreef Vanillekwark het volgende:
@:Goudenvis
@:BoneThugss
@:wollah
@:vogeltjesdans
@:Plompzakker
@:Samuel24
@:Banaanvragen
@:MikeyTT
@:jigggy
@:Kluun1985
@:PabstBlueRibbon
@:Varkenshart
geen idee? Waarschijnlijk preventief.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:55 schreef Handleiding het volgende:
[..]
geen ontgroening? Na twee berichten al een DM?
Ben je er goed in om andermans klachten aan te horen met een biertje in je handen?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:56 schreef M.Knetemann het volgende:
[..]
Maar waarom heet dit dan de klaagkroeg?
Omdat jij niks beters bedacht hebt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:56 schreef M.Knetemann het volgende:
[..]
Maar waarom heet dit dan de klaagkroeg?
Ik durf niet meer. Tagliatelle is engquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:56 schreef murp het volgende:
[..]
geen idee? Waarschijnlijk preventief.
Je mag nog wel een topic openen hoor
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:56 schreef murp het volgende:
[..]
geen idee? Waarschijnlijk preventief.
Je mag nog wel een topic openen hoor
Ik kijk meestal terug, maar ben nu thuis en kwam er op tijd achter dat het op isquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat kun je terug kijken... Nu darts
eensquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:57 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik durf niet meer. Tagliatelle is eng
tagliatellequote:Op donderdag 21 februari 2019 20:57 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Haha oke @Unitesquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:57 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb er geen problemen mee om de naam te veranderen maar dan moet er verdomme wel een goede naam komen![]()
Ik moest nu het meeste werk doen voor een SC die ik zelf niet hoefde, man man man.
@Tagliano is my homeboyquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:57 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Bedankt Hansquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sorry wilde jou niet vergeten, hier een mention voor je en kusje op je neus
@:pferdfahrer
Kijk het vaak in het weekend een keer. Is best vermakelijk inderdaad.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik kijk meestal terug, maar ben nu thuis en kwam er op tijd achter dat het op is
En toch deed je hetquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:57 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb er geen problemen mee om de naam te veranderen maar dan moet er verdomme wel een goede naam komen![]()
Ik moest nu het meeste werk doen voor een SC die ik zelf niet hoefde, man man man.
Hallo gestoorde visquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:55 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ha leuk dat je er bent Pferdfahrer
Get a room!quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:58 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
En toch deed je hetlove you kwarkje
graagquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:56 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Samuel mention. Breek zijn benen @:yvonne
De Klaaghaag.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb je een betere suggestie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |