SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neequote:Op donderdag 21 februari 2019 20:51 schreef HPLC het volgende:
mogen we hier wel met kanker schelden?
ja @murp geef eens duidelijkheidquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:52 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
2 ontgroeningstopics en al een dm
okokquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mooi, dan blijf jij hier en ga ik terug naar de echte SC
quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:53 schreef M.Knetemann het volgende:
Moet je per se iets te klagen hebben?
ja jij welquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:53 schreef M.Knetemann het volgende:
Nee maar je moet wel huilenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:53 schreef M.Knetemann het volgende:
Is dat je posse? Je bent gewoon een onderdeel van het probleem dus ook. Vuige machtsmisbruikerquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:52 schreef Vanillekwark het volgende:
@:Goudenvis
@:BoneThugss
@:wollah
@:vogeltjesdans
@:Plompzakker
@:Samuel24
@:Banaanvragen
@:MikeyTT
@:jigggy
@:Kluun1985
@:PabstBlueRibbon
@:Varkenshart
Ik geef mijn hondje altijd pedigree.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:54 schreef Chia het volgende:
Ik kijk Oogappels, best een vermakelijke serie.
Voor wat?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:53 schreef Handleiding het volgende:
[..]
ja @:murp geef eens duidelijkheid
Crewbashquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:54 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Is dat je posse? Je bent gewoon een onderdeel van het probleem dus ook. Vuige machtsmisbruiker
Sorry wilde jou niet vergeten, hier een mention voor je en kusje op je neusquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:54 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Is dat je posse? Je bent gewoon een onderdeel van het probleem dus ook. Vuige machtsmisbruiker
Dat kun je terug kijken... Nu dartsquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:54 schreef Chia het volgende:
Ik kijk Oogappels, best een vermakelijke serie.
Ha leuk dat je er bent Pferdfahrerquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:54 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Jij bent zo dun, je hebt amper water manquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:55 schreef TARDIS. het volgende:
Ik voel echt aan mijn water dat dit wel een succes gaat worden.
Samuel mention. Breek zijn benen @yvonnequote:Op donderdag 21 februari 2019 20:52 schreef Vanillekwark het volgende:
geen idee? Waarschijnlijk preventief.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:55 schreef Handleiding het volgende:
[..]
geen ontgroening? Na twee berichten al een DM?
Ben je er goed in om andermans klachten aan te horen met een biertje in je handen?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:56 schreef M.Knetemann het volgende:
[..]
Maar waarom heet dit dan de klaagkroeg?
Omdat jij niks beters bedacht hebt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:56 schreef M.Knetemann het volgende:
[..]
Maar waarom heet dit dan de klaagkroeg?
Ik durf niet meer. Tagliatelle is engquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:56 schreef murp het volgende:
[..]
geen idee? Waarschijnlijk preventief.
Je mag nog wel een topic openen hoor
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:56 schreef murp het volgende:
[..]
geen idee? Waarschijnlijk preventief.
Je mag nog wel een topic openen hoor
Ik kijk meestal terug, maar ben nu thuis en kwam er op tijd achter dat het op isquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat kun je terug kijken... Nu darts
eensquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:57 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik durf niet meer. Tagliatelle is eng
tagliatellequote:Op donderdag 21 februari 2019 20:57 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Haha oke @Unitesquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:57 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb er geen problemen mee om de naam te veranderen maar dan moet er verdomme wel een goede naam komen![]()
Ik moest nu het meeste werk doen voor een SC die ik zelf niet hoefde, man man man.
@Tagliano is my homeboyquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:57 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Bedankt Hansquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sorry wilde jou niet vergeten, hier een mention voor je en kusje op je neus
@:pferdfahrer
Kijk het vaak in het weekend een keer. Is best vermakelijk inderdaad.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik kijk meestal terug, maar ben nu thuis en kwam er op tijd achter dat het op is
En toch deed je hetquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:57 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb er geen problemen mee om de naam te veranderen maar dan moet er verdomme wel een goede naam komen![]()
Ik moest nu het meeste werk doen voor een SC die ik zelf niet hoefde, man man man.
Hallo gestoorde visquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:55 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ha leuk dat je er bent Pferdfahrer
Get a room!quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:58 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
En toch deed je hetlove you kwarkje
graagquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:56 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Samuel mention. Breek zijn benen @:yvonne
De Klaaghaag.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb je een betere suggestie?
krrrrrrrrrrrrak.quote:
Kut nummer ook welquote:
Emigreer vandaag nog aubquote:
VKquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haha probeer je weer op te staan van de bank?
Ik woon al in Limburg.quote:
Wie of wat is er nieuw dan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:03 schreef Plompzakker het volgende:
Maar hoe zit het nu met dat ontgroenen?
Bier is altijd goed.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben je er goed in om andermans klachten aan te horen met een biertje in je handen?
Stuk of 3 mods. Eerste topic en tagliatelle admin werd boosquote:
Hey yvonne, wat gezellig en wat leuk dat je me negeertquote:
Als er admins en fa's op voorhand gaan waarschuwen blijf ik wel hierquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:05 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Stuk of 3 mods. Eerste topic en tagliatelle admin werd boosen eerder vandaag een topic van murp dat het zou mogen met mate
Is toch niks nieuws voor je dat een vrouw je negeert?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:06 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hey yvonne, wat gezellig en wat leuk dat je me negeert
Haha dat is een goeie ome Cor!quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:07 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Is toch niks nieuws voor je dat een vrouw je negeert?
Even afwachten hoe lang het duurt voordat @Vanillekwark dit verwijdert, daar vertrouw ik BLIND opquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:07 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Is toch niks nieuws voor je dat een vrouw je negeert?
ik zit mobiel,dan mis je de helft.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:06 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hey yvonne, wat gezellig en wat leuk dat je me negeert
Ach man is toch gewoon een geintjequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:08 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Even afwachten hoe lang het duurt voordat @:VanilleKwark dit verwijdert, daar vertrouw ik BLIND op
Mij ook al ja, ff afk, uithuilen in de badkuipquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik zit mobiel,dan mis je de helft.
En sowieso negeer ik iedereen de moeder
Ik durf te wedden dat je dit leest.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel echt heel erg content met mezelf hoorquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zucht, je maakt het er ook niet makkelijker op voor jezelf he.
Scheermesjes meequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mij ook al ja, ff afk, uithuilen in de badkuip
m a i lquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat ben je toch verstandig vandaagquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb het broodrooster meegenomen
Zo ben ikquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat ben je toch verstandig vandaag
Toevallig het hele vd kliekje ertussenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:52 schreef Vanillekwark het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:09 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je dit leest.Ja want nu zit ik aan de pcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie schuldYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Jij moet de boel intimideren ofwah?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja want nu zit ik aan de pc
Jullie schuld
En jij nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Toevallig het hele vd kliekje ertussen [ afbeelding ]
@SebbeSwensjequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Oké ik ben ook gearriveerd. Bedankt voor de mention Vanillesmurrie.
Omdat het hier zo leuk is natuurlijkquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja want nu zit ik aan de pc
Jullie schuld
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:15 schreef Goudenvis het volgende:
FOK! op pcveelste overzichtelijk
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Oké ik ben ook gearriveerd. Bedankt voor de mention Vanillesmurrie.
Ik frituur ze met alle liefdequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:23 schreef Vanillekwark het volgende:
@:Fem_LittleLady hier zijn je cavia's welkom
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:24 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik frituur ze met alle liefde
Dat is aardig, maar die hebben het drukquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:23 schreef Vanillekwark het volgende:
Perfecte bitterbal formaat. Hoeft alleen maar te panerenquote:
Cavia's wel, katten daarentegen absoluut nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:23 schreef Vanillekwark het volgende:
@katten is ook welkom hier heurquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:25 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Cavia's wel, katten daarentegen absoluut niet
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:25 schreef VarkensHart het volgende:
* VarkensHart geeft een rondje aan alle kutusers hier
[..]quote:
VK weetquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:29 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
[..]
Pakken wat je pakken kunt
Hier ging iets misquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:29 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
VK weetzeker in Limburg moet je snel zijn want voorraad wordt pas om de maand aangevuld daar
jaren geleden hebben we ONZverbouwd naar een Cavia forum, de ene helft was pissed, de andere helft vond het leuk. Niks veranderd eik hierquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:23 schreef Vanillekwark het volgende:
Kun je het een keer veranderen in het frituurforum?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
jaren geleden hebben we ONZverbouwd naar een Cavia forum, de ene helft was pissed, de andere helft vond het leuk. Niks veranderd eik hier![]()
Als mijn zusje dat ook wil heb ik daar geen problemen mee. Jullie zijn allebei volwassen snap je.quote:
Cavia's zijn toch een beetje de rode draad door de geschiedenis van FOK! natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
jaren geleden hebben we ONZverbouwd naar een Cavia forum, de ene helft was pissed, de andere helft vond het leuk. Niks veranderd eik hier![]()
Juichbaak was ook wel leuk.. waarom niet als extra ?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:31 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Kun je het een keer veranderen in het frituurforum?
Als je zo reageert is het niet leuk....quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als mijn zusje dat ook wil heb ik daar geen problemen mee. Jullie zijn allebei volwassen snap je.
[..]
Cavia's zijn toch een beetje de rode draad door de geschiedenis van FOK! natuurlijk.
Kan bestquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:31 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Kun je het een keer veranderen in het frituurforum?
Jawel johquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan bestOf het raadzaam is is een tweede
Mijn zusje is ook niet leuk, maar daar kom je nog wel achterquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:33 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Als je zo reageert is het niet leuk....
Pics?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mijn zusje is ook niet leuk, maar daar kom je nog wel achter
Nvm dan..quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mijn zusje is ook niet leuk, maar daar kom je nog wel achter
Toen was jij nog heul geen user.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als mijn zusje dat ook wil heb ik daar geen problemen mee. Jullie zijn allebei volwassen snap je.
[..]
Cavia's zijn toch een beetje de rode draad door de geschiedenis van FOK! natuurlijk.
biancavia met haar hond met 3 ballen in de bekquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toen was jij nog heul geen user.
Hoe heette die user dan met de Cavia's? Nou nou/
Wat het @samueI24?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vanuit de scootmobiel natuurlijkquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:34 schreef Goudenvis het volgende:
Dan leidt PZ jullie rond in de wondere wereld van de frituur
JA!quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
biancavia met haar hond met 3 ballen in de bek
Dit is niet mn eerste account natuurlijk hequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Maar dan heb ik wel familiefeesten met jouquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is het lelijke eendje van de familie.
NEE.quote:
Zou toch gevenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is het lelijke eendje van de familie.
NEEHEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
hey spekkiequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:39 schreef Der_Mann het volgende:
ik dacht dat iedereen welkom was maar ik word genegeerd. ik ga weer terug naar die andere SC waar mensen WEL normaal doen
Stief in de rolstoel?quote:
Omdat het kan, duh.quote:
Zolang ze maar niks zegtquote:
Ik like deze post.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De andere was niet rolstoelchick-vriendelijk, deze wel
xcachet zit door haar werk vaak in een rolstoel en die mag gewoon vrolijk meepostenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De andere was niet rolstoelchick-vriendelijk, deze wel
xcachet is niet zo vaak vrolijk thoughquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
xcachet zit door haar werk vaak in een rolstoel en die mag gewoon vrolijk meeposten
dat is vrouw eigensquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
xcachet is niet zo vaak vrolijk though
Pas op. Je hebt zo een ban te pakkenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:43 schreef Vanillekwark het volgende:
Vooral @:yvonne kan er wat van sjemig
Of gebroken benenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:44 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Pas op. Je hebt zo een ban te pakken
Heb je nog een aanrader. Binnenkort een pre brexit bestelling doenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ja of niet dan
goede whisky mag ook hoor
Ik heb een cask strength van coal ila, dies wel nice.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:46 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Heb je nog een aanrader. Binnenkort een pre brexit bestelling doen
Welke smaak mag het zijn?quote:
Cask strength komt wel lekker aan jaquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb een cask strength van coal ila, dies wel nice.
Wel druppeltje water bij doen
Welkom kutuserquote:
Dat ligt niet aan de limonade, niet zoveel shag roken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:49 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Bosbes-framboos meneer maar niet teveel siroop want ik heb al gele tanden
Natuurlijk maat, biertje?quote:
Zuipen danquote:
Dank maat.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:25 schreef Vanillekwark het volgende:
@:ChevyCaprice
Zelfs jij bent welkom hier
Ohja en @:Driepink ook
Wollah heeft nog wel watquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:59 schreef Quotidien het volgende:
Wie weet een dealer regio amstelveen
Telegram.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:59 schreef Quotidien het volgende:
kun je me ff je scriptje pasen van hoe je je naam blauw hebt gefixtquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dank maat.![]()
Dan zal het vast een succes worden.
Amstelveen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:59 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb ook erg zin in Pasen maat.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je me ff je scriptje pasen van hoe je je naam blauw hebt gefixt
Heb ik niks aanquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:01 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Agga maar af en toe Amstelveen
Wat zoek je?quote:
Kap eens met dit gehaat op Amsterdam, nu weten we het welquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:02 schreef Mariocash het volgende:
[..]
In de buurt van Amsterdam willen zijn.
ik wens je veel plezier met door mijn notes lezen vriend, zitten een paar mooie tussenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb ook erg zin in Pasen maat.
Hebben ze daar geen shop?quote:
Amsterdamquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:03 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Kap eens met dit gehaat op Amsterdam, nu weten we het wel
Snel verhuizen danquote:
Biertje?quote:
mij vergetenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:52 schreef Vanillekwark het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:08 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Het is een complot WR! Maar goed dat je er bent
Woedendquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:09 schreef Quotidien het volgende:
Mensen uit het dts mogen rechtsomkeert maken
neequote:Op donderdag 21 februari 2019 22:09 schreef Quotidien het volgende:
Iedereen is welkom hierquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:09 schreef Quotidien het volgende:
Ik ga ze in elkaar trappenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:12 schreef Goudenvis het volgende:
Wat is er mis met Rutte trouwens? Volgens mij horen mensen boos te zijn op die andere clowns in de regeringRUTTE ALLEENHEERSER
Rutte lacht alles wegquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:12 schreef Goudenvis het volgende:
Wat is er mis met Rutte trouwens? Volgens mij horen mensen boos te zijn op die andere clowns in de regeringRUTTE ALLEENHEERSER
RUGGENGRAAT!quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ga ze in elkaar trappenlekker dan als minister president
Is toch geweldigquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ga ze in elkaar trappenlekker dan als minister president
Mij niet taggenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:50 schreef TARDIS. het volgende:
Waar zijn mijn vrienden @:HPLC, @:Der_Mann, @:Frozen-assassin, @:Flamarande, @:2NutZ en @:Kiid
Bij hoe veel delen is dit een echte SC?quote:
bij deel 3333quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:16 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Bij hoe veel delen is dit een echte SC?
GVquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:17 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de Paint van GV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |