@SebbeSwensjequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Oké ik ben ook gearriveerd. Bedankt voor de mention Vanillesmurrie.
Omdat het hier zo leuk is natuurlijkquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja want nu zit ik aan de pc
Jullie schuld
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:15 schreef Goudenvis het volgende:
FOK! op pcveelste overzichtelijk
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Oké ik ben ook gearriveerd. Bedankt voor de mention Vanillesmurrie.
Ik frituur ze met alle liefdequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:23 schreef Vanillekwark het volgende:
@:Fem_LittleLady hier zijn je cavia's welkom
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:24 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik frituur ze met alle liefde
Dat is aardig, maar die hebben het drukquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:23 schreef Vanillekwark het volgende:
Perfecte bitterbal formaat. Hoeft alleen maar te panerenquote:
Cavia's wel, katten daarentegen absoluut nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:23 schreef Vanillekwark het volgende:
@katten is ook welkom hier heurquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:25 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Cavia's wel, katten daarentegen absoluut niet
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:25 schreef VarkensHart het volgende:
* VarkensHart geeft een rondje aan alle kutusers hier
[..]quote:
VK weetquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:29 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
[..]
Pakken wat je pakken kunt
Hier ging iets misquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:29 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
VK weetzeker in Limburg moet je snel zijn want voorraad wordt pas om de maand aangevuld daar
jaren geleden hebben we ONZverbouwd naar een Cavia forum, de ene helft was pissed, de andere helft vond het leuk. Niks veranderd eik hierquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:23 schreef Vanillekwark het volgende:
Kun je het een keer veranderen in het frituurforum?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
jaren geleden hebben we ONZverbouwd naar een Cavia forum, de ene helft was pissed, de andere helft vond het leuk. Niks veranderd eik hier![]()
Als mijn zusje dat ook wil heb ik daar geen problemen mee. Jullie zijn allebei volwassen snap je.quote:
Cavia's zijn toch een beetje de rode draad door de geschiedenis van FOK! natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
jaren geleden hebben we ONZverbouwd naar een Cavia forum, de ene helft was pissed, de andere helft vond het leuk. Niks veranderd eik hier![]()
Juichbaak was ook wel leuk.. waarom niet als extra ?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:31 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Kun je het een keer veranderen in het frituurforum?
Als je zo reageert is het niet leuk....quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als mijn zusje dat ook wil heb ik daar geen problemen mee. Jullie zijn allebei volwassen snap je.
[..]
Cavia's zijn toch een beetje de rode draad door de geschiedenis van FOK! natuurlijk.
Kan bestquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:31 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Kun je het een keer veranderen in het frituurforum?
Jawel johquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan bestOf het raadzaam is is een tweede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |