Omdat het kan, duh.quote:
Zolang ze maar niks zegtquote:
Ik like deze post.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De andere was niet rolstoelchick-vriendelijk, deze wel
xcachet zit door haar werk vaak in een rolstoel en die mag gewoon vrolijk meepostenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De andere was niet rolstoelchick-vriendelijk, deze wel
xcachet is niet zo vaak vrolijk thoughquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
xcachet zit door haar werk vaak in een rolstoel en die mag gewoon vrolijk meeposten
dat is vrouw eigensquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
xcachet is niet zo vaak vrolijk though
Pas op. Je hebt zo een ban te pakkenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:43 schreef Vanillekwark het volgende:
Vooral @:yvonne kan er wat van sjemig
Of gebroken benenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:44 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Pas op. Je hebt zo een ban te pakken
Heb je nog een aanrader. Binnenkort een pre brexit bestelling doenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ja of niet dan
goede whisky mag ook hoor
Ik heb een cask strength van coal ila, dies wel nice.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:46 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Heb je nog een aanrader. Binnenkort een pre brexit bestelling doen
Welke smaak mag het zijn?quote:
Cask strength komt wel lekker aan jaquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb een cask strength van coal ila, dies wel nice.
Wel druppeltje water bij doen
Welkom kutuserquote:
Dat ligt niet aan de limonade, niet zoveel shag roken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:49 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Bosbes-framboos meneer maar niet teveel siroop want ik heb al gele tanden
Natuurlijk maat, biertje?quote:
Zuipen danquote:
Dank maat.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:25 schreef Vanillekwark het volgende:
@:ChevyCaprice
Zelfs jij bent welkom hier
Ohja en @:Driepink ook
Wollah heeft nog wel watquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:59 schreef Quotidien het volgende:
Wie weet een dealer regio amstelveen
Telegram.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:59 schreef Quotidien het volgende:
kun je me ff je scriptje pasen van hoe je je naam blauw hebt gefixtquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dank maat.![]()
Dan zal het vast een succes worden.
Amstelveen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:59 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb ook erg zin in Pasen maat.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je me ff je scriptje pasen van hoe je je naam blauw hebt gefixt
Heb ik niks aanquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:01 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Agga maar af en toe Amstelveen
Wat zoek je?quote:
Kap eens met dit gehaat op Amsterdam, nu weten we het welquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:02 schreef Mariocash het volgende:
[..]
In de buurt van Amsterdam willen zijn.
ik wens je veel plezier met door mijn notes lezen vriend, zitten een paar mooie tussenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb ook erg zin in Pasen maat.
Hebben ze daar geen shop?quote:
Amsterdamquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:03 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Kap eens met dit gehaat op Amsterdam, nu weten we het wel
Snel verhuizen danquote:
Biertje?quote:
mij vergetenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:52 schreef Vanillekwark het volgende:
@:Goudenvis
@:BoneThugss
@:wollah
@:vogeltjesdans
@:Plompzakker
@:Samuel24
@:Banaanvragen
@:MikeyTT
@:jigggy
@:Kluun1985
@:PabstBlueRibbon
@:Varkenshart
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:08 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Het is een complot WR! Maar goed dat je er bent
Woedendquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:09 schreef Quotidien het volgende:
Mensen uit het dts mogen rechtsomkeert maken
neequote:Op donderdag 21 februari 2019 22:09 schreef Quotidien het volgende:
Iedereen is welkom hierquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:09 schreef Quotidien het volgende:
Ik ga ze in elkaar trappenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:12 schreef Goudenvis het volgende:
Wat is er mis met Rutte trouwens? Volgens mij horen mensen boos te zijn op die andere clowns in de regeringRUTTE ALLEENHEERSER
Rutte lacht alles wegquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:12 schreef Goudenvis het volgende:
Wat is er mis met Rutte trouwens? Volgens mij horen mensen boos te zijn op die andere clowns in de regeringRUTTE ALLEENHEERSER
RUGGENGRAAT!quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ga ze in elkaar trappenlekker dan als minister president
Is toch geweldigquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ga ze in elkaar trappenlekker dan als minister president
Mij niet taggenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:50 schreef TARDIS. het volgende:
Waar zijn mijn vrienden @:HPLC, @:Der_Mann, @:Frozen-assassin, @:Flamarande, @:2NutZ en @:Kiid
Bij hoe veel delen is dit een echte SC?quote:
bij deel 3333quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:16 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Bij hoe veel delen is dit een echte SC?
GVquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:17 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de Paint van GV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |