quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Bedenk daar maar eens een plaatje bij.
Ik zie nog steeds geen 'tag-melding' of hoe dat ook heet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:04 schreef TillyB het volgende:
40+ / [40+ SC #1426] Snotterend naar een beter leven.
@:Lyza666
Oh leuk. Zit ze op Tinder?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Lady Gaga is weer vrijgezel lees ik net
Ja doe toch maar welquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen 'tag-melding' of hoe dat ook heet.
De film moet ik kijken dus? Ik vind 't nummer wel mooi.
Ik mis alleen nog kaarsjes en kussentjes.quote:
komt eraanquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog kaarsjes en kussentjes.
Ze heeft onlangs een leuk huisje in 'The Hills' gekocht, het huis van Frank Zappa.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Come here my little Red monster zegt ze dan
SSSSSSSST LYZA MOET NOG KIJKENquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar als die hele film draait om dat ene nummer dat ze niet durft te zingen, dan weet je het einde al
Wie ziet er nou nog clips tegenwoordigquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die snapt dat ook wel, dat is de clip
Gelijk sfeer en warmte.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wie ziet er nou nog clips tegenwoordig
Oh, nouja echt verrassend was het toch niet, ik heb nooit echt dingen snel door maar zag 'm al heel snel aankomenquote:
Bestaat dat nogquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Als ik op mijn telefoon zit heb ik wel eens MTV aan
Geen muziek dusquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja joh Catfisch alle shore's teen mom
Wanneer ga je 'm kijken?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:13 schreef Lyza666 het volgende:
Het gaat niet om het doel maar de reis er naar toe.
echt zondequote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar zenden ze volgens mij al in geen 15 jaar meer clips uit.
Catfish vond ik wel grappig maar da's nogal een herhaling van zetten zo langzamerhand.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja joh Catfisch alle shore's teen mom
Dat laat ik aan Bjorn over.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig met de gitaar
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat heet TV Oranje tegenwoordig.
Die gasten zijn wel grappig vinnikquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Catfish vond ik wel grappig maar da's nogal een herhaling van zetten zo langzamerhand.
Zit je de wet te overtreden?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ben 'm nu aan het 'kopen'. Even zien wanneer ik tijd heb.
Arme Bjornquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat laat ik aan Bjorn over.
[ afbeelding ]
pffff dreetje channelquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat heet TV Oranje tegenwoordig.
Kopenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ben 'm nu aan het 'kopen'. Even zien wanneer ik tijd heb.
aanhaaldingon, ja ik moet ook even usenet nemen weerquote:
Dat maakt niks uit heur, in mijn branche.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In jouw branche kun je dat niet maken, toch?
Ik had echt een onredelijk grote hekel aan hem.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Alle andere utopia dagen en daarna inderdaad, maar die ene avond
Ja, ik heb het - met tussenpozen - nog best lang volgehouden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb jij zolang nog gestreamd? Ik was toen al lang afgehaakt.
Sinds Netflix download ik eigenlijk niet of nauwelijks meer.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
aanhaaldingon, ja ik moet ook even usenet nemen weer
Ik ook niet meerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Sinds Netflix download ik eigenlijk niet of nauwelijks meer.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:26 schreef TillyB het volgende:
De mensen in de film zijn een beetje cowboy-achtig, dus dat past wel
Oh goeie, ik kijk die film morgen wel als ik op de crosstrainer sta (en beweeg, voor de bijdehante userts alhier).quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
We zaten toch in de Lyza fitgirl week?
Jessie! M’n lievelings inwoner van het moment. Geen eindeloze insta hel van die beunhaasquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Een paar dagen geleden zag ik weer eens een stuk van de uitzending. Godskolere wat is die Jessie een ouwehoer. En als-ie andere mensen niet lastig valt met z'n oeverloze gelul, loopt-ie in zichzelf te praten om tv te maken.
GB is een Jessie fan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Een paar dagen geleden zag ik weer eens een stuk van de uitzending. Godskolere wat is die Jessie een ouwehoer. En als-ie andere mensen niet lastig valt met z'n oeverloze gelul, loopt-ie in zichzelf te praten om tv te maken.
Ik zie heel af en toe ook nog wel eens een klein stukje, maar dat volk wat er nu in zit is totaal niet interessant om naar te kijken. Wat een nare mensen allemaal.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo kennen we Wiebes hier in Amsterdam. Hij was als wethouder hier ook een brekebeentje. Miljoenen verdwenen en hij had geen idee waar ze gebleven waren. Dat is kennelijk een goede aanloop om minister namens de VVD te worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga stuk om die Wiebes en dat faal kabinet weer met die energie rekening
Oh ja toen hadden ze teveel uitkering betaald of zo toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo kennen we Wiebes hier in Amsterdam. Hij was als wethouder hier ook een brekebeentje. Miljoenen verdwenen en hij had geen idee waar ze gebleven waren. Dat is kennelijk een goede aanloop om minister namens de VVD te worden.
Is het ook maar wel grappig voor daarquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:31 schreef Lyza666 het volgende:
Jessie is een klootzakje. Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Ja, ieder nadeel hep z'n voordeel. Daar zou hij dan weer gerust anderhalf uur kunnen ouwehoeren.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jessie! M’n lievelings inwoner van het moment. Geen eindeloze insta hel van die beunhaas
Driekwart is ook volledig inwisselbaar.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik zie heel af en toe ook nog wel eens een klein stukje, maar dat volk wat er nu in zit is totaal niet interessant om naar te kijken. Wat een nare mensen allemaal.
Nee, vervelende geestdodende slappe lul. Met zijn ouwe kop.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is het ook maar wel grappig voor daar
O ja, dat is ook nog eens gebeurd, maar dat was achterhaalbaar. Maar er waren serieus miljoenen weg, ik meen 16, die ook nooit meer teruggevonden zijn in de boeken.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ja toen hadden ze teveel uitkering betaald of zo toch?
Even een besefmomentje van mindfulle dankbaarheid dat ie daar zitquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ieder nadeel hep z'n voordeel. Daar zou hij dan weer gerust anderhalf uur kunnen ouwehoeren.
Ja, er zal zich ook nog weinig anders aanmelden dan dit soort mens.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Driekwart is ook volledig inwisselbaar.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Dat zijn we nooit geweest ook trouwens
Nou dit is weer een enorme flater, en net voor de verkiezingenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, dat is ook nog eens gebeurd, maar dat was achterhaalbaar. Maar er waren serieus miljoenen weg, ik meen 16, die ook nooit meer teruggevonden zijn in de boeken.
Ja, het is wel een viezerd. Hij bespeelt iedereen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:31 schreef Lyza666 het volgende:
Jessie is een klootzakje. Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]ohja, dat was FB geloof ik. Ouwerwets hm.
Echt debiel als je van foto's maken houd dan is Insta het medium welquote:
Wat is er tegenwoordig allemaal?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb ook Insta hoor ik heb alles wel eigenlijk
flickr op nouquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt debiel als je van foto's maken houd dan is Insta het medium wel
Na 11en weer zeker man man lekker danquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:38 schreef Gooddeal het volgende:
Ik wil ook helemaal geen friends van hier.
Ook bij die vertrekregeling bij de Belastingdienst heeft hij zo enorm geblunderd als Staatssecretaris.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dit is weer een enorme flater, en net voor de verkiezingen
En Mario dan ?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:38 schreef Gooddeal het volgende:
Ik hoef geen bewondering hoor. Ik doe het voor mezelf.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt debiel als je van foto's maken houd dan is Insta het medium wel
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:38 schreef Gooddeal het volgende:
Is gelijk ook een opslaan plek eh? en je kan inspiratie opdoen van mede fotofielenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:41 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik hoef geen bewondering hoor. Ik doe het voor mezelf.
Mario is een schat. Lief en trouw aan zijn ouders.quote:
En ons maatje.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mario is een schat. Lief en trouw aan zijn ouders.
Hij is een voorbeeld voor velen.
Onbegrepen ook.![]()
Maar hier thuis.
Ja datquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Onbegrepen ook.![]()
Maar hier thuis.
Online iets opslaan maakt de foto toch altijd minder in kwaliteit? Lijkt me zonde.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is gelijk ook een opslaan plek eh? en je kan inspiratie opdoen van mede fotofielen
Een voorbeeldquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Onbegrepen ook.![]()
Maar hier thuis.
Ja dat wel denk ikquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Online iets opslaan maakt de foto toch altijd minder in kwaliteit? Lijkt me zonde.
ik was niet serieus hoor, fok is mijn feestboekquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:45 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee, sorry Sas, slechte ervaringen mee.
Dankzij hem heb ik de Oostenrijkse keuken ontdekt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Een voorbeeldJe kan ook overdrijven.
Dan zou ik maar eens een fobo maken.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:47 schreef sacha het volgende:
[..]
ik was niet serieus hoor, fok is mijn feestboek
nee, dat vind ik engquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens een fobo maken.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dankzij hem heb ik de Oostenrijkse keuken ontdekt.
Ik bewonder zijn trouw zijn om zijn vader elke dag te bezoeken.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Een voorbeeldJe kan ook overdrijven.
Valt wel mee. Lyza weet al lang hoe je er uitziet, aan welke glop je woont en welke planten je in de tuin hebt staan.quote:
ja want dan staat je naam er dat je gekeken hebt tochquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:53 schreef sacha het volgende:
[..]
ik durf daar niet eens te kijken, chanant en zo
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:53 schreef sacha het volgende:
[..]
ik durf daar niet eens te kijken, chanant en zo
Och, als ik toevallig zie dat iemand er één heeft kijk ik wel even. Diegene maakt ook niet voor niets aan denk ik dan. Maar ik let er eigenlijk nooit op.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
ja want dan staat je naam er dat je gekeken hebt toch
Ja, jij en Petzi hebben bij mij gekeken.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Valt wel mee. Lyza weet al lang hoe je er uitziet, aan welke glop je woont en welke planten je in de tuin hebt staan.
Ik dacht dat Milka Zwitsers was ..quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Beide recepten uit Oostenrijk staan hier bij de 'm' van Milka.
TT zie ik nu pas.
naar niets dusquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, jij en Petzi hebben bij mij gekeken.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
en als ik het wel doe zeg ik het eerstquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
De Petz wilde in je broekjequote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja Petz die wilt zijn boddehquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:58 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
De Petz wilde in je broekjeOh wacht, misschien chufi ook wel
Nah neequote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:58 schreef sacha het volgende:
[..]
en als ik het wel doe zeg ik het eerst
Hè wat? Ik was toch jurist?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, ze werkt bij Interpol, hè?
'In je broekje' zeg je over een vrouw, niet over een man. Wij dragen geen broekjes.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:58 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
De Petz wilde in je broekjeOh wacht, misschien chufi ook wel
quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
'In je broekje' zeg je over een vrouw, niet over een man. Wij dragen geen broekjes.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
'In je broekje' zeg je over een vrouw, niet over een man. Wij dragen geen broekjes.
Straks sta ik nog bij het verkeerde Kantoor met mijn koffertjequote:Op woensdag 20 februari 2019 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De ene fantasie sluit de andere niet uit.
Ja, dat was die superwolfbloedsinaasappelmaan van onlangs, toch?quote:
Oh ik dacht van vandaagquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat was die superwolfbloedsinaasappelmaan van onlangs, toch?
als dat in het schriftje staat, zal het wel zo zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, ze werkt bij Interpol, hè?
Dat laat ik gewoon aan jouw eigen fantasie over.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Straks sta ik nog bij het verkeerde Kantoor met mijn koffertje
Daarom. Dan draag je ook gewoon een broekje.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik drink natuurlijk wel thee.
Vast op de huishoudbeurs geweest.Daar is GJ te vinden.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan om hem te overtuigen?
Mjah.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:04 schreef sacha het volgende:
[..]
als dat in het schriftje staat, zal het wel zo zijn
Die mogelijkheid ligt wel erg voor de hand.quote:
gister en vandaag toch? Niks van gezienquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat was die superwolfbloedsinaasappelmaan van onlangs, toch?
Psies. Fuck die maan. Vieze deprimerende kale bol, met die geïmplodeerde puistenzooi. Het had zomaar in de OP kunnen staan.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Ook weer zo wat om buiten naar een Maan te gaan staan kijken nu
quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Daarom. Dan draag je ook gewoon een broekje.
Toen lag je toch ook te ketsen met je vers gekochte kedooms?quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
gister en vandaag toch? Niks van gezien
ff achter de schermen ...quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vast op de huishoudbeurs geweest.Daar is GJ te vinden.
Daar heb je ook echt veel last van op de Hondsrugquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje eb en vloed beïnvloeden.
En met een goodiebag en rode koontjes verder.quote:
Er is altijd hoop.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
Zal ik ooit nog een echte man worden?
quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb je ook echt veel last van op de Hondsrug
ja zoiets , want daar komt iedereen toch voorquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En met een goodiebag en rode koontjes verder.
met al die eckte échte mannen in dit topic gaat dat hem niet wordenquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
Zal ik ooit nog een echte man worden?
Voor wie?quote:
Daar was ik al bang voor. Lyza ziet dat niet omdat ze hier zelden overdag post.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:11 schreef sacha het volgende:
[..]
met al die eckte échte mannen in dit topic gaat dat hem niet worden
4 hoog is voorlopig hoog zatquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vet boven de zeespiegel wonen gaat het helemaal worden de komende jaren.
ik blijf veilig op mijn duin zittenquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vet boven de zeespiegel wonen gaat het helemaal worden de komende jaren.
Voor iedereen, in principe. In dit specifieke geval voor jou, denk ik...? Maar dat ligt eraan of je wel een echte man wilt zijn.quote:
Dat denk je maar, da's allemaal psychisch.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:15 schreef sacha het volgende:
[..]
ik blijf veilig op mijn duin zitten
Misschien moet ik mn parkeerplaats verkopen voordat de garage onderlooptquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als voorlopig bij jou enkele jaren is, heb je helemaal gelijk.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien moet ik mn parkeerplaats verkopen voordat de garage onderloopt
Het lijkt me wel een hoop gedoe.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Voor iedereen, in principe. In dit specifieke geval voor jou, denk ik...? Maar dat ligt eraan of je wel een echte man wilt zijn.
Ik wel hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit vind ik ook heel mooi.
Waarschuwing: jullie waarschijnlijk niet.
Ja geen idee, ik heb geen verstand van mannen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een hoop gedoe.
ik las duim.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:15 schreef sacha het volgende:
[..]
ik blijf veilig op mijn duin zitten
Ja die heb ik en is apart geregistreerd en dus verkoopbaar, wel alleen aan een mede-eigenaarquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Heb je die daar?
Dat had de makelaar in A'dam serieus als optie om de boel apart te verkopen.
Best aardig hoor, als achtergrondriedeltje.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Jawel hoor en Paolo Conte kan zo inhaken.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Verhuren, chufi.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die heb ik en is apart geregistreerd en dus verkoopbaar, wel alleen aan een mede-eigenaar
quote:
Ja, het is wel op een groove geïnspireerd, dat maakt het wel vrij toegankelijk.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:20 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Best aardig hoor, als achtergrondriedeltje.
Dat dan weer nietquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel hoor en Paolo Conte kan zo inhaken.
Hmm, zonde. ¤7,50 per uur tegenwoordig, las ik.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
ja kan ook... tis alleen nog geen betaald parkeren hier buiten
Nee, voor mij is er geen hoop wat dat betreft.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook geen echte man.
Dat is alleen in het centrum. Hier voor de deur is het nog maar 4,50.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, zonde. ¤7,50 per uur tegenwoordig, las ik.
Zonet was er nog hoop voor iedereen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, voor mij is er geen hoop wat dat betreft.
Ik ben doorgaans wat minder positief als het mezelf betreft.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zonet was er nog hoop voor iedereen.
Ja daar waar Muis woonde wel jaquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, zonde. ¤7,50 per uur tegenwoordig, las ik.
helemaal gratiesquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bij Sas op d'r duin ram je zo je vierwieler de top op.
Of op haar duim, als die onbezet is, maar dat terzijde.
Ik zou nu een YT-je van Peter Gabriel en Kate Bush kunnen posten, maar ik doe het niet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans wat minder positief als het mezelf betreft.
nog niet genoegquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat kost dat een auto daar op het eiland en de overtocht?
quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou nu een YT-je van Peter Gabriel en Kate Bush kunnen posten, maar ik doe het niet.
Er viel buiten amper te parkeren. Het was inpandig een klote garage, btw. De reden dat ze haar UFO zijkant aan flarden reed met inparkeren was heel begrijpelijk. Op de millimeter bezuinigen qua bouwoppervlak is kunst daar.quote:
Ja ik weet het daar.. er zit wel een grote ondergrondse publieke parkeerplaats daar.. Maar ja krap.. Ik heb ook wel eens een spiegel er af gereden ... van de leasebak en stiekem zelf vervangen voor het eigen risico te ontlopen ....quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er viel buiten amper te parkeren. Het was inpandig een klote garage, btw. De reden dat ze haar UFO zijkant aan flarden reed met inparkeren was heel begrijpelijk. Op de millimeter bezuinigen qua bouwoppervlak is kunst daar.
daar heb je niets aan, als je slim bent heb je dus geen auto of parkeer je hem ergens aan de walquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk aan een auto op Vlieland? Naar het Posthuis op en neer rijden?
Met de busquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:44 schreef sacha het volgende:
[..]
daar heb je niets aan, als je slim bent heb je dus geen auto of parkeer je hem ergens aan de wal
Zo zou het in Amsterdam ook moeten zijn. Auto parkeren aan de ringweg en met alternatief vervoer zonder uitstoot en lawaai de stad in.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:44 schreef sacha het volgende:
[..]
daar heb je niets aan, als je slim bent heb je dus geen auto of parkeer je hem ergens aan de wal
dat is niet de normale gang van zaken, men is net overgestapt naar een 'ander' bedrijf, overmacht dit dat bladiblaquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is in ieder geval zwaar klote dat je van afhankelijk bent van bepaalde zaken, zoals onlangs met die niet werkende CV. Zit je een weekend in de kou in 2019.
Erg krap ja. Goed plan van je geweest om die spiegel zelf te vervangen. Ik zit met ¤800 schade omdat een timmerman zo handig was om een garagedeur los tegen een muur te plaatsen. En nog ff proberen om de schuld in mijn schoenen te schuiven, want als ik de auto daar niet had neergezet was er nooit iets aan de hand geweest.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet het daar.. er zit wel een grote ondergrondse publieke parkeerplaats daar.. Maar ja krap.. Ik heb ook wel eens een spiegel er af gereden ... van de leasebak en stiekem zelf vervangen voor het eigen risico te ontlopen ....
Oké, maar volgende keer stuur ik een deken op.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:48 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is niet de normale gang van zaken, men is net overgestapt naar een 'ander' bedrijf, overmacht dit dat bladibla
maar ja, bijna alle eilanders hebben een 4×4, want veel zand hier en elke week naar de wal om in te slaan bij de Aldi en Lidlquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo zou het in Amsterdam ook moeten zijn. Auto parkeren aan de ringweg en met alternatief vervoer zonder uitstoot en lawaai de stad in.
Ja, dan is het te goedkoop. Ik herinner me Vlieland nog als bijna autoloos.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:52 schreef sacha het volgende:
[..]
maar ja, bijna alle eilanders hebben een 4×4, want veel zand hier en elke week naar de wal om in te slaan bij de Aldi en Lidl
een groen fleece dekentje zeker, die liggen hier wel op het strand hoor, graties van de Jiskquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oké, maar volgende keer stuur ik een deken op.
Ik vind 't wel slimquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:52 schreef sacha het volgende:
[..]
maar ja, bijna alle eilanders hebben een 4×4, want veel zand hier en elke week naar de wal om in te slaan bij de Aldi en Lidl
Zou jij het uit willen leggen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Waarom zegt niemand tegen die vrouw dat dat niet kan?!
quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dan is het te goedkoop. Ik herinner me Vlieland nog als bijna autoloos.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:54 schreef sacha het volgende:
[..]
een groen fleece dekentje zeker, die liggen hier wel op het strand hoor, graties van de Jisk
Als die lui niet allemaal naar de wal gingen voor hun boodschappen was er vast een betere supermarkt op het eiland geweest.quote:
Ik lees dat een retourtje met de auto toch wel meer dan 150 euro kost, dus dan moet je inderdaad wel naar de Aldi of de Lidl.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:52 schreef sacha het volgende:
[..]
Ja, ik zeg het ook liefst zo direct mogelijk. Ook als iemand uit 'n bek meurtquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ben meestal wel eerlijk als iemand me vraagt of iets leuk staat.
Mja, da's een beetje de kip of het ei. Als er een betere supermarkt op het eiland was geweest, hoefde niet iedereen naar de wal. Er is niet tegen te concurreren neem ik aan.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als die lui niet allemaal naar de wal gingen voor hun boodschappen was er vast een betere supermarkt op het eiland geweest.
'Het is een lief kind'quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik zeg het ook liefst zo direct mogelijk. Ook als iemand uit 'n bek meurt
Ja, oké. Iemands baby lelijk noemen gaat mij ook te ver. Zelfs als grap is dat niet heel verstandig.quote:
Mwoah...quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Zelfs als grap is dat niet heel verstandig.
als je het combineert met ziekenhuis, tandarts of overige verplichtingen ben ik het met je eens maar om nou op zondag allemaal een rondje eiland te doen in een auto? nehquote:
Ja, het is waarschijnlijk op een eiland helemaal niet praktisch maar zonder auto... kweenie, ik zou 't niet fijn vinden. Ik heb een gruwelijke hekel aan het OV namelijk.quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:03 schreef sacha het volgende:
[..]
als je het combineert met ziekenhuis, tandarts of overige verplichtingen ben ik het met je eens maar om nou op zondag allemaal een rondje eiland te doen in een auto? neh
Het zijn ook enorme afstanden daar.quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, het is waarschijnlijk op een eiland helemaal niet praktisch maar zonder auto... kweenie, ik zou 't niet fijn vinden. Ik heb een gruwelijke hekel aan het OV namelijk.
Zoals op Urk, bij de coke afslagquote:Op woensdag 20 februari 2019 01:03 schreef sacha het volgende:
[..]
als je het combineert met ziekenhuis, tandarts of overige verplichtingen ben ik het met je eens maar om nou op zondag allemaal een rondje eiland te doen in een auto? neh
quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, wel eens geprobeerd. Ze dachten dat ik eerlijk was.
Als je met smart zit te wachten op iets en die laatste boot blijkt het niet te redden. Dan voel je jezelf teruggeworpen naar het kolenstook tijdperk.quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, het is waarschijnlijk op een eiland helemaal niet praktisch maar zonder auto... kweenie, ik zou 't niet fijn vinden. Ik heb een gruwelijke hekel aan het OV namelijk.
Nah tgsssk. Je blijft toch niet alleen op 't eiland. Net als ik ook wel eens buiten Overijssel kom.quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zijn ook enorme afstanden daar.
op het eiland is het écht niet nodig, hulpdiensten oké, bevoorrading kan makkelijk elektrisch, maar ja hè, al dat moderne gedoequote:Op woensdag 20 februari 2019 01:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:12 schreef sacha het volgende:
ben een roepende in de woestijn op mijn autoluwe eiland
Nee, maar dan kun je 'm toch gewoon aan de wal parkeren?quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:12 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nah tgsssk. Je blijft toch niet alleen op 't eiland. Net als ik ook wel eens buiten Overijssel kom.
Maar hoe krijg je dan al je ALDI boodschappen in je huis?quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, maar dan kun je 'm toch gewoon aan de wal parkeren?
quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, wel eens geprobeerd. Ze dachten dat ik eerlijk was.
In het ouwe centrum van Zwolle zal het toch ook wel lastig parkeren zijn?quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je dan al je ALDI boodschappen in je huis?Oké, ik snap wel dat dat praktischer is. En goedkoper.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:19 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
tijdens een ouderavond op school werd er geklaagd over de school foto's van de kinderen
ze waren te lelijk zeiden de zeik ouders![]()
mijn response: ik heb nou eenmaal een lelijk kind
Lyza heeft waarschijnlijk speciaal een woning gezocht waar ze haar pickup truck kwijt kan.quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In het ouwe centrum van Zwolle zal het toch ook wel lastig parkeren zijn?
Binnen de grachten steeds lastiger ja. Stad wordt ook zoveel mogelijk autoluw/vrij gemaakt en dat ik vind ik wel prima ook hoor. Ik ga meestal op de fiets.quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In het ouwe centrum van Zwolle zal het toch ook wel lastig parkeren zijn?
Bij mij plek zat ja, maar ik woon dan ook niet in de binnenstad. Heb er wel gewoond overigens. Dat was wel kut met een pickup.quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Lyza heeft waarschijnlijk speciaal een woning gezocht waar ze haar pickup truck kwijt kan.
Allerlei journaaluitzendingen hadden hun mening al klaar over de voorgenomen tariefverhoging in het centrum hier. Ze waren best verrast dat de meeste mensen op straat het eigenlijk wel prima vonden dat het duurder zou worden.quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:24 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Binnen de grachten steeds lastiger ja. Stad wordt ook zoveel mogelijk autoluw/vrij gemaakt en dat ik vind ik wel prima ook hoor. Ik ga meestal op de fiets.
Toen nam je de Harley natuurlijk wat vaker.quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Bij mij plek zat ja, maar ik woon dan ook niet in de binnenstad. Heb er wel gewoond overigens. Dat was wel kut met een pickup.
Ja, ik denk ook wel dat de meeste mensen het wel snappen en prima vinden dat ze niet vlak voor de H&M kunnen parkeren. Het is ook logisch dat dat niet kan en de stadscentra worden er wel aantrekkelijker door.quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Allerlei journaaluitzendingen hadden hun mening al klaar over de voorgenomen tariefverhoging in het centrum hier. Ze waren best verrast dat de meeste mensen op straat het eigenlijk wel prima vonden dat het duurder zou worden.
Ik heb geen motorrijbewijsquote:Op woensdag 20 februari 2019 01:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Toen nam je de Harley natuurlijk wat vaker.
En nu staat er nog iedere zondag een file van km's lang voor de parkeergarage van de Bijenkorf. Nog niet duur genoeg dus.quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook wel dat de meeste mensen het wel snappen en prima vinden dat ze niet vlak voor de H&M kunnen parkeren. Het is ook logisch dat dat niet kan en de stadscentra worden er wel aantrekkelijker door.
Is die met Rembrandt van Rijn?quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:35 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand de dänische Version van de Film Nachtwache??
nee Kim Bodniaquote:Op woensdag 20 februari 2019 01:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is die met Rembrandt van Rijn?
Mensen zijn lui.quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En nu staat er nog iedere zondag een file van km's lang voor de parkeergarage van de Bijenkorf. Nog niet duur genoeg dus.
kennt jemand de österreichisches Version van Google?quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:35 schreef mario390 het volgende:
Misschien zijn tunnels nog niet zo'n heel slecht idee. Waarschijnlijk te duur, maar kennelijk hebben mensen er veel voor over om met de auto naar de binnenstad te kunnen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En nu staat er nog iedere zondag een file van km's lang voor de parkeergarage van de Bijenkorf. Nog niet duur genoeg dus.
Mario niet, die hebben ze per ongeluk aangesloten op het Nederlandse internet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:39 schreef sacha het volgende:
[..]
kennt jemand de österreichisches Version van Google?
Nattevagten?quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:35 schreef mario390 het volgende:
de gevt het nietquote:Op woensdag 20 februari 2019 01:39 schreef sacha het volgende:
[..]
kennt jemand de österreichisches Version van Google?
Hij heeft toch wat dingen verkeerd opgenoteerd blijkt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat had ik dan verkeerd gelezen in Scruts schriftje.
alle grachten dempen, parkeergarages eronder, nepwater er bovenop, rondvaartbootjes er in, klaarquote:Op woensdag 20 februari 2019 01:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien zijn tunnels nog niet zo'n heel slecht idee. Waarschijnlijk te duur, maar kennelijk hebben mensen er veel voor over om met de auto naar de binnenstad te kunnen.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Mario niet, die hebben ze per ongeluk aangesloten op het Nederlandse internet.
Nee, jij hebt ons voor de gek gehouden.quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hij heeft toch wat dingen verkeerd opgenoteerd blijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |