Hè wat? Ik was toch jurist?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, ze werkt bij Interpol, hè?
'In je broekje' zeg je over een vrouw, niet over een man. Wij dragen geen broekjes.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:58 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
De Petz wilde in je broekjeOh wacht, misschien chufi ook wel
quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
'In je broekje' zeg je over een vrouw, niet over een man. Wij dragen geen broekjes.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
'In je broekje' zeg je over een vrouw, niet over een man. Wij dragen geen broekjes.
Straks sta ik nog bij het verkeerde Kantoor met mijn koffertjequote:Op woensdag 20 februari 2019 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De ene fantasie sluit de andere niet uit.
Ja, dat was die superwolfbloedsinaasappelmaan van onlangs, toch?quote:
Oh ik dacht van vandaagquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat was die superwolfbloedsinaasappelmaan van onlangs, toch?
als dat in het schriftje staat, zal het wel zo zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, ze werkt bij Interpol, hè?
Dat laat ik gewoon aan jouw eigen fantasie over.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Straks sta ik nog bij het verkeerde Kantoor met mijn koffertje
Daarom. Dan draag je ook gewoon een broekje.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik drink natuurlijk wel thee.
Vast op de huishoudbeurs geweest.Daar is GJ te vinden.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan om hem te overtuigen?
Mjah.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:04 schreef sacha het volgende:
[..]
als dat in het schriftje staat, zal het wel zo zijn
Die mogelijkheid ligt wel erg voor de hand.quote:
gister en vandaag toch? Niks van gezienquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat was die superwolfbloedsinaasappelmaan van onlangs, toch?
Psies. Fuck die maan. Vieze deprimerende kale bol, met die geïmplodeerde puistenzooi. Het had zomaar in de OP kunnen staan.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Ook weer zo wat om buiten naar een Maan te gaan staan kijken nu
quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Daarom. Dan draag je ook gewoon een broekje.
Toen lag je toch ook te ketsen met je vers gekochte kedooms?quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
gister en vandaag toch? Niks van gezien
ff achter de schermen ...quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vast op de huishoudbeurs geweest.Daar is GJ te vinden.
Daar heb je ook echt veel last van op de Hondsrugquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje eb en vloed beïnvloeden.
En met een goodiebag en rode koontjes verder.quote:
Er is altijd hoop.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
Zal ik ooit nog een echte man worden?
quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb je ook echt veel last van op de Hondsrug
ja zoiets , want daar komt iedereen toch voorquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En met een goodiebag en rode koontjes verder.
met al die eckte échte mannen in dit topic gaat dat hem niet wordenquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
Zal ik ooit nog een echte man worden?
Voor wie?quote:
Daar was ik al bang voor. Lyza ziet dat niet omdat ze hier zelden overdag post.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:11 schreef sacha het volgende:
[..]
met al die eckte échte mannen in dit topic gaat dat hem niet worden
4 hoog is voorlopig hoog zatquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vet boven de zeespiegel wonen gaat het helemaal worden de komende jaren.
ik blijf veilig op mijn duin zittenquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vet boven de zeespiegel wonen gaat het helemaal worden de komende jaren.
Voor iedereen, in principe. In dit specifieke geval voor jou, denk ik...? Maar dat ligt eraan of je wel een echte man wilt zijn.quote:
Dat denk je maar, da's allemaal psychisch.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:15 schreef sacha het volgende:
[..]
ik blijf veilig op mijn duin zitten
Misschien moet ik mn parkeerplaats verkopen voordat de garage onderlooptquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als voorlopig bij jou enkele jaren is, heb je helemaal gelijk.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien moet ik mn parkeerplaats verkopen voordat de garage onderloopt
Het lijkt me wel een hoop gedoe.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Voor iedereen, in principe. In dit specifieke geval voor jou, denk ik...? Maar dat ligt eraan of je wel een echte man wilt zijn.
Ik wel hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit vind ik ook heel mooi.
Waarschuwing: jullie waarschijnlijk niet.
Ja geen idee, ik heb geen verstand van mannen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een hoop gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |