Hè wat? Ik was toch jurist?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, ze werkt bij Interpol, hè?
'In je broekje' zeg je over een vrouw, niet over een man. Wij dragen geen broekjes.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:58 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
De Petz wilde in je broekjeOh wacht, misschien chufi ook wel
quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
'In je broekje' zeg je over een vrouw, niet over een man. Wij dragen geen broekjes.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
'In je broekje' zeg je over een vrouw, niet over een man. Wij dragen geen broekjes.
Straks sta ik nog bij het verkeerde Kantoor met mijn koffertjequote:Op woensdag 20 februari 2019 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De ene fantasie sluit de andere niet uit.
Ja, dat was die superwolfbloedsinaasappelmaan van onlangs, toch?quote:
Oh ik dacht van vandaagquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat was die superwolfbloedsinaasappelmaan van onlangs, toch?
als dat in het schriftje staat, zal het wel zo zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, ze werkt bij Interpol, hè?
Dat laat ik gewoon aan jouw eigen fantasie over.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Straks sta ik nog bij het verkeerde Kantoor met mijn koffertje
Daarom. Dan draag je ook gewoon een broekje.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik drink natuurlijk wel thee.
Vast op de huishoudbeurs geweest.Daar is GJ te vinden.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan om hem te overtuigen?
Mjah.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:04 schreef sacha het volgende:
[..]
als dat in het schriftje staat, zal het wel zo zijn
Die mogelijkheid ligt wel erg voor de hand.quote:
gister en vandaag toch? Niks van gezienquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat was die superwolfbloedsinaasappelmaan van onlangs, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |