flickr op nouquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt debiel als je van foto's maken houd dan is Insta het medium wel
Na 11en weer zeker man man lekker danquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:38 schreef Gooddeal het volgende:
Ik wil ook helemaal geen friends van hier.
Ook bij die vertrekregeling bij de Belastingdienst heeft hij zo enorm geblunderd als Staatssecretaris.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dit is weer een enorme flater, en net voor de verkiezingen
En Mario dan ?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:38 schreef Gooddeal het volgende:
Ik hoef geen bewondering hoor. Ik doe het voor mezelf.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt debiel als je van foto's maken houd dan is Insta het medium wel
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:38 schreef Gooddeal het volgende:
Is gelijk ook een opslaan plek eh? en je kan inspiratie opdoen van mede fotofielenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:41 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik hoef geen bewondering hoor. Ik doe het voor mezelf.
Mario is een schat. Lief en trouw aan zijn ouders.quote:
En ons maatje.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mario is een schat. Lief en trouw aan zijn ouders.
Hij is een voorbeeld voor velen.
Onbegrepen ook.![]()
Maar hier thuis.
Ja datquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Onbegrepen ook.![]()
Maar hier thuis.
Online iets opslaan maakt de foto toch altijd minder in kwaliteit? Lijkt me zonde.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is gelijk ook een opslaan plek eh? en je kan inspiratie opdoen van mede fotofielen
Een voorbeeldquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Onbegrepen ook.![]()
Maar hier thuis.
Ja dat wel denk ikquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Online iets opslaan maakt de foto toch altijd minder in kwaliteit? Lijkt me zonde.
ik was niet serieus hoor, fok is mijn feestboekquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:45 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee, sorry Sas, slechte ervaringen mee.
Dankzij hem heb ik de Oostenrijkse keuken ontdekt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Een voorbeeldJe kan ook overdrijven.
Dan zou ik maar eens een fobo maken.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:47 schreef sacha het volgende:
[..]
ik was niet serieus hoor, fok is mijn feestboek
nee, dat vind ik engquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens een fobo maken.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dankzij hem heb ik de Oostenrijkse keuken ontdekt.
Ik bewonder zijn trouw zijn om zijn vader elke dag te bezoeken.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Een voorbeeldJe kan ook overdrijven.
Valt wel mee. Lyza weet al lang hoe je er uitziet, aan welke glop je woont en welke planten je in de tuin hebt staan.quote:
ja want dan staat je naam er dat je gekeken hebt tochquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:53 schreef sacha het volgende:
[..]
ik durf daar niet eens te kijken, chanant en zo
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:53 schreef sacha het volgende:
[..]
ik durf daar niet eens te kijken, chanant en zo
Och, als ik toevallig zie dat iemand er één heeft kijk ik wel even. Diegene maakt ook niet voor niets aan denk ik dan. Maar ik let er eigenlijk nooit op.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
ja want dan staat je naam er dat je gekeken hebt toch
Ja, jij en Petzi hebben bij mij gekeken.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Valt wel mee. Lyza weet al lang hoe je er uitziet, aan welke glop je woont en welke planten je in de tuin hebt staan.
Ik dacht dat Milka Zwitsers was ..quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Beide recepten uit Oostenrijk staan hier bij de 'm' van Milka.
TT zie ik nu pas.
naar niets dusquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, jij en Petzi hebben bij mij gekeken.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
en als ik het wel doe zeg ik het eerstquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
De Petz wilde in je broekjequote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja Petz die wilt zijn boddehquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:58 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
De Petz wilde in je broekjeOh wacht, misschien chufi ook wel
Nah neequote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:58 schreef sacha het volgende:
[..]
en als ik het wel doe zeg ik het eerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |