quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Bedenk daar maar eens een plaatje bij.
Ik zie nog steeds geen 'tag-melding' of hoe dat ook heet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:04 schreef TillyB het volgende:
40+ / [40+ SC #1426] Snotterend naar een beter leven.
@:Lyza666
Oh leuk. Zit ze op Tinder?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Lady Gaga is weer vrijgezel lees ik net
Ja doe toch maar welquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen 'tag-melding' of hoe dat ook heet.
De film moet ik kijken dus? Ik vind 't nummer wel mooi.
Ik mis alleen nog kaarsjes en kussentjes.quote:
komt eraanquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog kaarsjes en kussentjes.
Ze heeft onlangs een leuk huisje in 'The Hills' gekocht, het huis van Frank Zappa.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Come here my little Red monster zegt ze dan
SSSSSSSST LYZA MOET NOG KIJKENquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar als die hele film draait om dat ene nummer dat ze niet durft te zingen, dan weet je het einde al
Wie ziet er nou nog clips tegenwoordigquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die snapt dat ook wel, dat is de clip
Gelijk sfeer en warmte.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wie ziet er nou nog clips tegenwoordig
Oh, nouja echt verrassend was het toch niet, ik heb nooit echt dingen snel door maar zag 'm al heel snel aankomenquote:
Bestaat dat nogquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Als ik op mijn telefoon zit heb ik wel eens MTV aan
Geen muziek dusquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja joh Catfisch alle shore's teen mom
Wanneer ga je 'm kijken?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:13 schreef Lyza666 het volgende:
Het gaat niet om het doel maar de reis er naar toe.
echt zondequote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar zenden ze volgens mij al in geen 15 jaar meer clips uit.
Catfish vond ik wel grappig maar da's nogal een herhaling van zetten zo langzamerhand.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja joh Catfisch alle shore's teen mom
Dat laat ik aan Bjorn over.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig met de gitaar
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat heet TV Oranje tegenwoordig.
Die gasten zijn wel grappig vinnikquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Catfish vond ik wel grappig maar da's nogal een herhaling van zetten zo langzamerhand.
Zit je de wet te overtreden?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ben 'm nu aan het 'kopen'. Even zien wanneer ik tijd heb.
Arme Bjornquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat laat ik aan Bjorn over.
[ afbeelding ]
pffff dreetje channelquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat heet TV Oranje tegenwoordig.
Kopenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ben 'm nu aan het 'kopen'. Even zien wanneer ik tijd heb.
aanhaaldingon, ja ik moet ook even usenet nemen weerquote:
Dat maakt niks uit heur, in mijn branche.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In jouw branche kun je dat niet maken, toch?
Ik had echt een onredelijk grote hekel aan hem.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Alle andere utopia dagen en daarna inderdaad, maar die ene avond
Ja, ik heb het - met tussenpozen - nog best lang volgehouden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb jij zolang nog gestreamd? Ik was toen al lang afgehaakt.
Sinds Netflix download ik eigenlijk niet of nauwelijks meer.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
aanhaaldingon, ja ik moet ook even usenet nemen weer
Ik ook niet meerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Sinds Netflix download ik eigenlijk niet of nauwelijks meer.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:26 schreef TillyB het volgende:
De mensen in de film zijn een beetje cowboy-achtig, dus dat past wel
Oh goeie, ik kijk die film morgen wel als ik op de crosstrainer sta (en beweeg, voor de bijdehante userts alhier).quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
We zaten toch in de Lyza fitgirl week?
Jessie! M’n lievelings inwoner van het moment. Geen eindeloze insta hel van die beunhaasquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Een paar dagen geleden zag ik weer eens een stuk van de uitzending. Godskolere wat is die Jessie een ouwehoer. En als-ie andere mensen niet lastig valt met z'n oeverloze gelul, loopt-ie in zichzelf te praten om tv te maken.
GB is een Jessie fan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Een paar dagen geleden zag ik weer eens een stuk van de uitzending. Godskolere wat is die Jessie een ouwehoer. En als-ie andere mensen niet lastig valt met z'n oeverloze gelul, loopt-ie in zichzelf te praten om tv te maken.
Ik zie heel af en toe ook nog wel eens een klein stukje, maar dat volk wat er nu in zit is totaal niet interessant om naar te kijken. Wat een nare mensen allemaal.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo kennen we Wiebes hier in Amsterdam. Hij was als wethouder hier ook een brekebeentje. Miljoenen verdwenen en hij had geen idee waar ze gebleven waren. Dat is kennelijk een goede aanloop om minister namens de VVD te worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga stuk om die Wiebes en dat faal kabinet weer met die energie rekening
Oh ja toen hadden ze teveel uitkering betaald of zo toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo kennen we Wiebes hier in Amsterdam. Hij was als wethouder hier ook een brekebeentje. Miljoenen verdwenen en hij had geen idee waar ze gebleven waren. Dat is kennelijk een goede aanloop om minister namens de VVD te worden.
Is het ook maar wel grappig voor daarquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:31 schreef Lyza666 het volgende:
Jessie is een klootzakje. Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Ja, ieder nadeel hep z'n voordeel. Daar zou hij dan weer gerust anderhalf uur kunnen ouwehoeren.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jessie! M’n lievelings inwoner van het moment. Geen eindeloze insta hel van die beunhaas
Driekwart is ook volledig inwisselbaar.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik zie heel af en toe ook nog wel eens een klein stukje, maar dat volk wat er nu in zit is totaal niet interessant om naar te kijken. Wat een nare mensen allemaal.
Nee, vervelende geestdodende slappe lul. Met zijn ouwe kop.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is het ook maar wel grappig voor daar
O ja, dat is ook nog eens gebeurd, maar dat was achterhaalbaar. Maar er waren serieus miljoenen weg, ik meen 16, die ook nooit meer teruggevonden zijn in de boeken.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ja toen hadden ze teveel uitkering betaald of zo toch?
Even een besefmomentje van mindfulle dankbaarheid dat ie daar zitquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ieder nadeel hep z'n voordeel. Daar zou hij dan weer gerust anderhalf uur kunnen ouwehoeren.
Ja, er zal zich ook nog weinig anders aanmelden dan dit soort mens.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Driekwart is ook volledig inwisselbaar.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Dat zijn we nooit geweest ook trouwens
Nou dit is weer een enorme flater, en net voor de verkiezingenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, dat is ook nog eens gebeurd, maar dat was achterhaalbaar. Maar er waren serieus miljoenen weg, ik meen 16, die ook nooit meer teruggevonden zijn in de boeken.
Ja, het is wel een viezerd. Hij bespeelt iedereen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:31 schreef Lyza666 het volgende:
Jessie is een klootzakje. Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]ohja, dat was FB geloof ik. Ouwerwets hm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |