Godsamme.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even over de ontploffing hier om de hoek. De bewoners willen hun Ziggo abonnement opzeggen maar dan moeten ze de modum inleveren. Er ligt een paar ton aan puin op.
We zullen doorgaan, van water tot de kraan.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ja maar jij hebt iedereen live gezien.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag hem live, en hij was goed, vooral zijn bassist.
[ afbeelding ]
Ze speelden ook een cover van Jimi Hendrix en die was supervet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt iedereen live gezien.
Ik mis het wel, de goede top40 muziek enzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze speelden ook een cover van Jimi Hendrix en die was supervet.
Boris en zijn band worden zwaar onderschat door die Idols BS.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mis het wel, de goede top40 muziek enzo.![]()
Jij komt iig soms uit de hoek met muziek die ik ook wel waardeer.
Lady Gaga.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:46 schreef TillyB het volgende:
Over top40 muziek geproken Lyzaaaaa @:Lyza666 ik hoor nu elke dag dat nummer van die film van Lady Gaga op de radio en elke keer denk ik damn, misschien had Lyza ‘m wel echt heel mooi gevonden. Ga ‘m toch maar kijken.
Ze kan goed zingen maar de hits nummers zijn het weer niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat is het enige pluspunt aan die film en dat nummer
Oh ik vind haar ouwe hits leukquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze kan goed zingen maar de hits nummers zijn het weer niet.
Ze is een prima muzikant, maar haar nummers raken mijn niet tot nauwelijkS.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze kan goed zingen maar de hits nummers zijn het weer niet.
Ik heb er niets mee. Geen gevoel enzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh ik vind haar ouwe hits leuk
*sommige
De k blijft hangen.quote:
Dat mag je alleen maar zeggen met een liedje erbij.quote:
Mangothee en bosvruchtenthee.quote:
Ik wist dat we op je konden rekenenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mangothee en bosvruchtenthee.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik wist dat we op je konden rekenen
Alleen jammer dat hij thee drinkt.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat mag je alleen maar zeggen met een liedje erbij.
Wat ben je toch een zeikbeer.quote:
Ga naar bed toe.quote:
doe eens nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat ben je toch een zeikbeer.
Zo jong en dan al zo bitter.![]()
Zal ik een muziekje voor je zoeken?quote:
nehquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zal ik en muziekje voor je zoeken?
Als je maar lief doet tegen Mo_Muffin, ik houd je in de gaten.quote:
ik altijdquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je maar lief doet tegen Mo_Muffin, ik houd je in de gaten.
Ik ga even mijn toetsenbord verlaten om de was in de droger te mikken. gedraag je maar in de tussentijd.quote:
have fun. Niet te zwaar tillen hequote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga even mijn toetsenbord verlaten om de was in de droger te mikken. gedraag je maar in de tussentijd.
Badeendje is nog even aan het revalideren, daarna komt ie terug als een feniks.quote:
En wepsen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Echte mannen kauwen op koffiebonen en bijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |