quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik drank, blowen, flipperen en broodje kroket.
Oh ja, en er stond ook een telex en een codeermachine.
Degene die van thee houden mogen opbokken.quote:
Wij haalden de kratten in een postzak met de dienstauto, een Citroen Visa, die werd total loss gereden daarna kregen we een Kever en die belandde in een sloot.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Bier kochten we met het hele peloton steeds per vat.
Kostte geen moer daar.
En dan je dagen doorbrengen met schieten. Fal, Falo, Browning, handgranaatje kwakken, antitankgranaatje met een kleurkop op je Fal en dan een tank zien te raken, zulke shit.
En natuurlijk de veiligheidspal aanpassen van je Fal, zodat hij automatisch schoot. Anders werd de loop nooit krom.
ik moet toch iets drinken?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Degene die van thee houden mogen opbokken.
Ik ken best wel een paar leuke truuks. De verhalen erbij zijn leuker.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:12 schreef sacha het volgende:
[..]
en als je daar een theezakje op zet
quote:
Rofl! Alles kon toen ook nog. Eerst tijdens de opleiding over laten komen alsof je laatste dagen er aan zaten te komen, om vervolgens in een LDS paradijs te belanden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij haalden de kratten in een postzak met de dienstauto, een Citroen Visa, die werd total loss gereden daarna kregen we een Kever en die belandde in een sloot.
Welke lichting was je?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Rofl! Alles kon toen ook nog. Eerst tijdens de opleiding over laten komen alsof je laatste dagen er aan zaten te komen, om vervolgens in een LDS paradijs te belanden.
Hmm, er moet hier nog ergens thee staan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet het zien.
Je neemt een ongebruikt theezakje en een aansteker. Dan vertel je dat de Belgen in navolging van de Russen en Amerikanen ook een raket hebben ontwikkeld. En dan zet je het theezakje op tafel. Het papiertje aansteken werkt niet, het touwtje aansteken werkte ook niet. Uiteindelijk besloten de Belgen om ook de inhoud van het zakje eruit te halen en dat werkt ook niet. Ze hebben het zakje rechtopgezet om hem in de fik te steken.
Als je een leeg theezakje in een koker op de tafel plaats en de bovenkant in de brand steekt stijgt die ineens op.
Hele leuke truuk.
Koffie. Veel.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan hou je alleen echte mannen overquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten. Ik zal eens even kijken of het lukt om van het theezakjes truuk een filmpje te maken.quote:
En toffe vrouwen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan hou je alleen echte mannen over
Dat wordt het alfabet boeren en op schrikdraad pissen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan hou je alleen echte mannen over
Steek je de boel niet in de fik? Zo ja, wel zo lang mogelijk blijven filmen s.v.p.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten. Ik zal eens even kijken of het lukt om van het theezakjes truuk een filmpje te maken.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat wordt het alfabet boeren en op schrikdraad pissen.
Dat laatste doe je maar één keer.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat wordt het alfabet boeren en op schrikdraad pissen.
nee, zet nou maar gewoon een snapchat filter voor je parkietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten. Ik zal eens even kijken of het lukt om van het theezakjes truuk een filmpje te maken.
Even over de ontploffing hier om de hoek. De bewoners willen hun Ziggo abonnement opzeggen maar dan moeten ze de modum inleveren. Er ligt een paar ton aan puin op.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Steek je de boel niet in de fik? Zo ja, wel zo lang mogelijk blijven filmen s.v.p.![]()
Koffie met een filter is echte koffie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |