Die gasten zijn wel grappig vinnikquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Catfish vond ik wel grappig maar da's nogal een herhaling van zetten zo langzamerhand.
Zit je de wet te overtreden?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ben 'm nu aan het 'kopen'. Even zien wanneer ik tijd heb.
Arme Bjornquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat laat ik aan Bjorn over.
[ afbeelding ]
pffff dreetje channelquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat heet TV Oranje tegenwoordig.
Kopenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ben 'm nu aan het 'kopen'. Even zien wanneer ik tijd heb.
aanhaaldingon, ja ik moet ook even usenet nemen weerquote:
Dat maakt niks uit heur, in mijn branche.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In jouw branche kun je dat niet maken, toch?
Ik had echt een onredelijk grote hekel aan hem.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Alle andere utopia dagen en daarna inderdaad, maar die ene avond
Ja, ik heb het - met tussenpozen - nog best lang volgehouden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb jij zolang nog gestreamd? Ik was toen al lang afgehaakt.
Sinds Netflix download ik eigenlijk niet of nauwelijks meer.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
aanhaaldingon, ja ik moet ook even usenet nemen weer
Ik ook niet meerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Sinds Netflix download ik eigenlijk niet of nauwelijks meer.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:26 schreef TillyB het volgende:
De mensen in de film zijn een beetje cowboy-achtig, dus dat past wel
Oh goeie, ik kijk die film morgen wel als ik op de crosstrainer sta (en beweeg, voor de bijdehante userts alhier).quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
We zaten toch in de Lyza fitgirl week?
Jessie! M’n lievelings inwoner van het moment. Geen eindeloze insta hel van die beunhaasquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Een paar dagen geleden zag ik weer eens een stuk van de uitzending. Godskolere wat is die Jessie een ouwehoer. En als-ie andere mensen niet lastig valt met z'n oeverloze gelul, loopt-ie in zichzelf te praten om tv te maken.
GB is een Jessie fan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Een paar dagen geleden zag ik weer eens een stuk van de uitzending. Godskolere wat is die Jessie een ouwehoer. En als-ie andere mensen niet lastig valt met z'n oeverloze gelul, loopt-ie in zichzelf te praten om tv te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |