flickr op nouquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt debiel als je van foto's maken houd dan is Insta het medium wel
Na 11en weer zeker man man lekker danquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:38 schreef Gooddeal het volgende:
Ik wil ook helemaal geen friends van hier.
Ook bij die vertrekregeling bij de Belastingdienst heeft hij zo enorm geblunderd als Staatssecretaris.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dit is weer een enorme flater, en net voor de verkiezingen
En Mario dan ?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:38 schreef Gooddeal het volgende:
Ik hoef geen bewondering hoor. Ik doe het voor mezelf.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt debiel als je van foto's maken houd dan is Insta het medium wel
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:38 schreef Gooddeal het volgende:
Is gelijk ook een opslaan plek eh? en je kan inspiratie opdoen van mede fotofielenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:41 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik hoef geen bewondering hoor. Ik doe het voor mezelf.
Mario is een schat. Lief en trouw aan zijn ouders.quote:
En ons maatje.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mario is een schat. Lief en trouw aan zijn ouders.
Hij is een voorbeeld voor velen.
Onbegrepen ook.![]()
Maar hier thuis.
Ja datquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Onbegrepen ook.![]()
Maar hier thuis.
Online iets opslaan maakt de foto toch altijd minder in kwaliteit? Lijkt me zonde.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is gelijk ook een opslaan plek eh? en je kan inspiratie opdoen van mede fotofielen
Een voorbeeldquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Onbegrepen ook.![]()
Maar hier thuis.
Ja dat wel denk ikquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Online iets opslaan maakt de foto toch altijd minder in kwaliteit? Lijkt me zonde.
ik was niet serieus hoor, fok is mijn feestboekquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:45 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee, sorry Sas, slechte ervaringen mee.
Dankzij hem heb ik de Oostenrijkse keuken ontdekt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Een voorbeeldJe kan ook overdrijven.
Dan zou ik maar eens een fobo maken.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:47 schreef sacha het volgende:
[..]
ik was niet serieus hoor, fok is mijn feestboek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |