ik las duim.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:15 schreef sacha het volgende:
[..]
ik blijf veilig op mijn duin zitten
Ja die heb ik en is apart geregistreerd en dus verkoopbaar, wel alleen aan een mede-eigenaarquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Heb je die daar?
Dat had de makelaar in A'dam serieus als optie om de boel apart te verkopen.
Best aardig hoor, als achtergrondriedeltje.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit vind ik ook heel mooi.
Waarschuwing: jullie waarschijnlijk niet.
Jawel hoor en Paolo Conte kan zo inhaken.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit vind ik ook heel mooi.
Waarschuwing: jullie waarschijnlijk niet.
Verhuren, chufi.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die heb ik en is apart geregistreerd en dus verkoopbaar, wel alleen aan een mede-eigenaar
quote:
Ja, het is wel op een groove geīnspireerd, dat maakt het wel vrij toegankelijk.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:20 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Best aardig hoor, als achtergrondriedeltje.
Dat dan weer nietquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel hoor en Paolo Conte kan zo inhaken.
Hmm, zonde. ¤7,50 per uur tegenwoordig, las ik.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
ja kan ook... tis alleen nog geen betaald parkeren hier buiten
Nee, voor mij is er geen hoop wat dat betreft.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook geen echte man.
Dat is alleen in het centrum. Hier voor de deur is het nog maar 4,50.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, zonde. ¤7,50 per uur tegenwoordig, las ik.
Zonet was er nog hoop voor iedereen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, voor mij is er geen hoop wat dat betreft.
Ik ben doorgaans wat minder positief als het mezelf betreft.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zonet was er nog hoop voor iedereen.
Ja daar waar Muis woonde wel jaquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, zonde. ¤7,50 per uur tegenwoordig, las ik.
helemaal gratiesquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bij Sas op d'r duin ram je zo je vierwieler de top op.
Of op haar duim, als die onbezet is, maar dat terzijde.
Ik zou nu een YT-je van Peter Gabriel en Kate Bush kunnen posten, maar ik doe het niet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans wat minder positief als het mezelf betreft.
nog niet genoegquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat kost dat een auto daar op het eiland en de overtocht?
quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou nu een YT-je van Peter Gabriel en Kate Bush kunnen posten, maar ik doe het niet.
Er viel buiten amper te parkeren. Het was inpandig een klote garage, btw. De reden dat ze haar UFO zijkant aan flarden reed met inparkeren was heel begrijpelijk. Op de millimeter bezuinigen qua bouwoppervlak is kunst daar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |