Ja ik weet het daar.. er zit wel een grote ondergrondse publieke parkeerplaats daar.. Maar ja krap.. Ik heb ook wel eens een spiegel er af gereden ... van de leasebak en stiekem zelf vervangen voor het eigen risico te ontlopen ....quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er viel buiten amper te parkeren. Het was inpandig een klote garage, btw. De reden dat ze haar UFO zijkant aan flarden reed met inparkeren was heel begrijpelijk. Op de millimeter bezuinigen qua bouwoppervlak is kunst daar.
daar heb je niets aan, als je slim bent heb je dus geen auto of parkeer je hem ergens aan de walquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk aan een auto op Vlieland? Naar het Posthuis op en neer rijden?
Met de busquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:44 schreef sacha het volgende:
[..]
daar heb je niets aan, als je slim bent heb je dus geen auto of parkeer je hem ergens aan de wal
Zo zou het in Amsterdam ook moeten zijn. Auto parkeren aan de ringweg en met alternatief vervoer zonder uitstoot en lawaai de stad in.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:44 schreef sacha het volgende:
[..]
daar heb je niets aan, als je slim bent heb je dus geen auto of parkeer je hem ergens aan de wal
dat is niet de normale gang van zaken, men is net overgestapt naar een 'ander' bedrijf, overmacht dit dat bladiblaquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is in ieder geval zwaar klote dat je van afhankelijk bent van bepaalde zaken, zoals onlangs met die niet werkende CV. Zit je een weekend in de kou in 2019.
Erg krap ja. Goed plan van je geweest om die spiegel zelf te vervangen. Ik zit met ¤800 schade omdat een timmerman zo handig was om een garagedeur los tegen een muur te plaatsen. En nog ff proberen om de schuld in mijn schoenen te schuiven, want als ik de auto daar niet had neergezet was er nooit iets aan de hand geweest.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet het daar.. er zit wel een grote ondergrondse publieke parkeerplaats daar.. Maar ja krap.. Ik heb ook wel eens een spiegel er af gereden ... van de leasebak en stiekem zelf vervangen voor het eigen risico te ontlopen ....
Oké, maar volgende keer stuur ik een deken op.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:48 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is niet de normale gang van zaken, men is net overgestapt naar een 'ander' bedrijf, overmacht dit dat bladibla
maar ja, bijna alle eilanders hebben een 4×4, want veel zand hier en elke week naar de wal om in te slaan bij de Aldi en Lidlquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo zou het in Amsterdam ook moeten zijn. Auto parkeren aan de ringweg en met alternatief vervoer zonder uitstoot en lawaai de stad in.
Ja, dan is het te goedkoop. Ik herinner me Vlieland nog als bijna autoloos.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:52 schreef sacha het volgende:
[..]
maar ja, bijna alle eilanders hebben een 4×4, want veel zand hier en elke week naar de wal om in te slaan bij de Aldi en Lidl
een groen fleece dekentje zeker, die liggen hier wel op het strand hoor, graties van de Jiskquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oké, maar volgende keer stuur ik een deken op.
Ik vind 't wel slimquote:Op woensdag 20 februari 2019 00:52 schreef sacha het volgende:
[..]
maar ja, bijna alle eilanders hebben een 4×4, want veel zand hier en elke week naar de wal om in te slaan bij de Aldi en Lidl
Zou jij het uit willen leggen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Waarom zegt niemand tegen die vrouw dat dat niet kan?!
quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dan is het te goedkoop. Ik herinner me Vlieland nog als bijna autoloos.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:54 schreef sacha het volgende:
[..]
een groen fleece dekentje zeker, die liggen hier wel op het strand hoor, graties van de Jisk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |