SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Het nummer hiervoor was jouw verzoekje?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Uurtje lukt wel. Dit is een andere versie, btw, maar ook lekker.
Naja, een andere uitvoering, maar dat kan naatje niet helpen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het nummer hiervoor was jouw verzoekje?
Alsnog was het wel nice hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Naja, een andere uitvoering, maar dat kan naatje niet helpen.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Alsnog was het wel nice hoor.
Maar nu jouw verzoekje is geweest, taai ik wel af.
Bye peepz en dank u weer DJ![]()
.
Trustenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
.
hmm... jammer. had toch voor de flac moeten gaan dan :$quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:10 schreef Elfletterig het volgende:
Deze komt inderdaad een beetje "quiet" door hier..
Trusten, moemoe en tot een volgende keer!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
.
Nee hoor, de 'uitschieters' komen hard zat binnen. Tof nummer wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:10 schreef De_Nater het volgende:
[..]
hmm... jammer. had toch voor de flac moeten gaan dan :$
apartquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
Hoewel het één van haar grootste hits is, staat het nummer van net NIET op de Greatest Hits-cd van Björk. Fans mochten stemmen over de inhoud van die cd en lieten dat nummer weg...
Simian Mobile Disco - The Hustlerquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geen tags, btw. Of blijft het al een tijdje hangen?
vreemdquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geen tags, btw. Of blijft het al een tijdje hangen?
VLC laat het hier niet zien en de R49 site ook niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Simian Mobile Disco - The Hustler
Dan moet De Nater extra zorgvuldig articuleren bij de aan- en afkondiging van de nummersquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
VLC laat het hier niet zien en de R49 site ook niet.
ik lever ook gewoon de playlist aan achteraf altijdquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan moet De Nater extra zorgvuldig articuleren bij de aan- en afkondiging van de nummers
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan moet De Nater extra zorgvuldig articuleren bij de aan- en afkondiging van de nummers
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:22 schreef De_Nater het volgende:
[..]
ik lever ook gewoon de playlist aan achteraf altijd
Bekende klanken, zal wel bij één van jouw shows te horen zijn geweest.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
Gelukkig herken ik soms ook nog iets
Hot Chip - Ready For The Floor
Heb 'm wel eens gedraaid jaquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bekende klanken, zal wel bij één van jouw shows te horen zijn geweest.
ik luister reedddsquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:42 schreef De_Nater het volgende:
@:tailless @:basenaad jullie schakelen in las ik?
Ik denk dat ik er nog een verlenging bijgooi, weet niet hoe lang jij het nog trekt maar je bent de enige roosteraar toch op het moment?quote:
Zeg maar hoe veel tijd je erbij wilt.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:43 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er nog een verlenging bijgooi, weet niet hoe lang jij het nog trekt maar je bent de enige roosteraar toch op het moment?
niet per se, denk dat de energie nu wel is dat mensen een beetje wakker moeten blijvenquote:
Voor de zekerheid tot 3 of misschien zelfs nog later? Denk niet dat er nog iemand anders gaat draaien, zomaarquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeg maar hoe veel tijd je erbij wilt.
Ik moet helaas wel zo afhaken. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat ik morgenochtend vroegtijdig wakker word gedrild door bouwwerkzaamheden bij de buren.
Ik heb je op 04:00 uur gezet.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:51 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Voor de zekerheid tot 3 of misschien zelfs nog later? Denk niet dat er nog iemand anders gaat draaien, zomaarEn als ik stop komt gup gewoon natuurlijk
Was jij niet de persoon die na vorige week voor zichzelf een ritme zou kweken?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:51 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Voor de zekerheid tot 3 of misschien zelfs nog later? Denk niet dat er nog iemand anders gaat draaien, zomaarEn als ik stop komt gup gewoon natuurlijk
uhu, doordeweeks, het is nu weekendquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was jij niet de persoon die na vorige week voor zichzelf een ritme zou kweken?
Ach, altijd laat is ook een ritme.
Maar natúúrlijk......quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:53 schreef De_Nater het volgende:
[..]
uhu, doordeweeks, het is nu weekend
dit is een gewelsig nummerquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, naatje, dat is ook een lekker nummer.
Helaas moet ik nu wel spelbreker zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2019 01:00 schreef De_Nater het volgende:
Gewoon in luisteraantal gestegen terwijl er mensen zijn afgehaakt
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helaas moet ik nu wel spelbreker zijn![]()
Hopelijk komen er weer 2-3 luisteraars voor in de plaats.
Bedankt, Naatje
@Driepink had jouw verzoekje ook gewaardeerdquote:
Oef, naisquote:
ik ga via prodigy naar jouw verzoekje denk ikquote:
Even snel luisteren dan die remixquote:Op zaterdag 16 februari 2019 01:21 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Oef, naisFriction remix daarvan ook goed? Heb prodigy - light up the sky nl al gedraaid en ik probeer artiesten niet 2 keer te draaien
Lekker soepelquote:Op zaterdag 16 februari 2019 01:21 schreef De_Nater het volgende:
[..]
ik ga via prodigy naar jouw verzoekje denk ik
7 luisteraars atmquote:Op zaterdag 16 februari 2019 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helaas moet ik nu wel spelbreker zijn![]()
Hopelijk komen er weer 2-3 luisteraars voor in de plaats.
Bedankt, Naatje
Tis gewoon lekker hard, mijn verzoekje, komt goed hihiquote:Op zaterdag 16 februari 2019 01:21 schreef De_Nater het volgende:
[..]
ik ga via prodigy naar jouw verzoekje denk ik
quote:
quote:
ben er zelf ook niet echt in thuisquote:Op zaterdag 16 februari 2019 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
Is ff geleden dat ik hardcore luisterde, heb dat eigenlijk nooit in Spotify gezet.
Wat ik dan kut vind, ik luister mijn muziek altijd random.. als hardcore er dan tussen door komt (of dat je net op de badkamer bent) :x meteen zo luidquote:Op zaterdag 16 februari 2019 01:37 schreef De_Nater het volgende:
[..]
ben er zelf ook niet echt in thuisMaar vindt het wel fijn zo af en toe
haha, ja, dat is niet handig neequote:Op zaterdag 16 februari 2019 01:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat ik dan kut vind, ik luister mijn muziek altijd random.. als hardcore er dan tussen door komt (of dat je net op de badkamer bent) :x meteen zo luid
ja, denk het welquote:Op zaterdag 16 februari 2019 01:47 schreef Rafeiro het volgende:
Heb je 3 tage wach vna leutzenkirfe (ofzo) ook Naat?
staat op de rollerquote:Op zaterdag 16 februari 2019 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
[Request] The Prodigy - Mindfields (Baauer Remix)
🤔quote:
die is wel lekker buitengenre, ff kijken hoe ik daarnaar toe gaquote:
Maak het je graag niet te makkelijkquote:Op zaterdag 16 februari 2019 02:07 schreef De_Nater het volgende:
[..]
die is wel lekker buitengenre, ff kijken hoe ik daarnaar toe ga
issie danquote:
Ja, RIPquote:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 02:21 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga in bed liggen, bedankt voor de tunes!
quote:
U vraagt, wij draaienquote:
niet direct, wat is het?quote:
Zal ik zo ff je wakker schudden?quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 03:11 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Zal ik zo ff je wakker schudden?
Is die voor mij?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 03:11 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Zal ik zo ff je wakker schudden?
dit? Als je wiltquote:
Thanks.quote:
slaap lekker!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 03:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Thanks.
Ik ga dromen over een regenboog.![]()
![]()
![]()
tussen 3:37 en 3:44 vandaag toch echt down hoorquote:
nog maar 8 minuten om te stuiterenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 03:46 schreef moemoe het volgende:
Zo meteen even mijn bed in stuiteren.
uitgestuiterdquote:Op zaterdag 16 februari 2019 03:52 schreef De_Nater het volgende:
[..]
nog maar 8 minuten om te stuiteren
Ik hoor t ook, geen idee of het erbij hoort.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 03:57 schreef De_Nater het volgende:
Ligt het aan mij of is deze mp3 brak, of hoort dat bij dit liedje...
ja maar niet zo vroeg als vorige week.quote:
Dus Lennon ligt nog op 1 oor?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 07:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar niet zo vroeg als vorige week.
Was gewoon (te) vroeg wakker.
nee die is er net uitquote:
die is er meestal wel 7 uur uit. Hij was laat voor zijn doenquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 07:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
die is er meestal wel 7 uur uit. Hij was laat voor zijn doen
nee en zijn vader ook niet.quote:
Boodschappen doen, wassen en poetsen. En zo meteen komt de verwarmingsmonteur even naar de ketel kijken.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:22 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen just me![]()
Jullie nog plannen voor vandaag?
Goedemorgen livelink.quote:
livelink is laat toch?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Wat is iedereen vroeg vandaag.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Boodschappen doen, wassen en poetsen. En zo meteen komt de verwarmingsmonteur even naar de ketel kijken.
De son zchijnt...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Goedemorgen Mad.quote:
Ik was vroeg gaan slapen gisterenavond en was daarom vanmorgen vroeg wakker.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Heeft Mw MM het naar haar zin?quote:
ja hadden ze dat nog niet in de 19e eeuw?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was vroeg gaan slapen gisterenavond en was daarom vanmorgen vroeg wakker.
Ik was verbaasd hoe snel het van donker naar licht ging
[..]
Heeft Mw MM het naar haar zin?
er gaat een nieuwe wereld voor me openquote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja hadden ze dat nog niet in de 19e eeuw?
straks voel je je nog als herborenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:32 schreef just me het volgende:
[..]
er gaat een nieuwe wereld voor me open
Kijk maar uit danquote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
straks voel je je nog als herboren
nou... iedereen de schuilkelder in, just me is herborenquote:
Vanaf nu gaat het hard met het licht worden 's ochtends.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was vroeg gaan slapen gisterenavond en was daarom vanmorgen vroeg wakker.
Ik was verbaasd hoe snel het van donker naar licht ging
[..]
Heeft Mw MM het naar haar zin?
Heerlijk die langer dagenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf nu gaat het hard met het licht worden 's ochtends.
Elke dag een paar minuten eerder.
En ja, mw. MM net even gesproken en die staat al weer in haar skischoenen te trappelen om de berg op te gaan. Daar is het ook schitterend weer en er ligt ruim anderhalve meter sneeuw hoog op de berg.
Ze wil niet terug komen (maar ze moet binnenkort!)...
Niets moet, maar ze zal ook wel willenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:38 schreef MadMaster het volgende:
Ze wil niet terug komen (maar ze moet binnenkort!)...
Het vliegtuig wacht niet op haar, denk ik...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:44 schreef just me het volgende:
[..]
Niets moet, maar ze zal ook wel willen
Oh daar zit ook wat in ja!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het vliegtuig wacht niet op haar, denk ik...
quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:37 schreef ToT het volgende:
Gisteren voor het eerst met mini-ToT gewandeld in een buggy.
[ afbeelding ]Voelt meteen een heel stuk onpersoonlijker aan als je hem niet kunt aankijken!
(Ja de riempjes zitten ff niet goed, maar was even snel voor de foto zo.)
Of zichzelf.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:52 schreef just me het volgende:
[..]![]()
dus goed opletten of hij geen schoentjes, sokken of speeltjes eruit gaat gooien![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:52 schreef just me het volgende:
[..]![]()
dus goed opletten of hij geen schoentjes, sokken of speeltjes eruit gaat gooien![]()
zonder speen naar buiten dus. Of een speenkettingquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]Het eerste schoentje zijn we al kwijt!
Tijdens de eerste wandeling dus!
Gelukkig was het maar een goedkope van Zeeman, maar toch...
Teruggefietst, overal gekeken, maar niet kunnen vinden.
Een speentje zou veel erger zijn, want deze zijn 7 euro per stuk!![]()
![]()
7 euro? Is ie van goud ofzo.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]Het eerste schoentje zijn we al kwijt!
Tijdens de eerste wandeling dus!
Gelukkig was het maar een goedkope van Zeeman, maar toch...
Teruggefietst, overal gekeken, maar niet kunnen vinden.
Een speentje zou veel erger zijn, want deze zijn 7 euro per stuk!![]()
![]()
Vandaag was ook een gouden dagquote:
Klopt. Ik heb 'm zelfs aangestipt, laatstquote:Op zaterdag 16 februari 2019 15:29 schreef naatje_1 het volgende:
@:elfletterig Jungle in een Gerd Janson translation (is dat een remix?) in mijn Release Radar vandaag.
Vandaag was ook een gouden dagquote:
Ze was niet thuis, maar vanmiddag lekker bij Bea in Lage Vuursche op het terras gezeten.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vandaag was ook een gouden dag
echt genoten van het heerlijke weer!
in Lage Vuursche moet je pannenkoeken eten, pannenkoek!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze was niet thuis, maar vanmiddag lekker bij Bea in Lage Vuursche op het terras gezeten.
Uitsmijtertje, milkshake, het kon weer!
Nee, maar van het merk MAM, en da's prijzig.quote:
Wij zijn vandaag met 3 Filipijnse vriendinnen van mijn vrouw en 2 mannen in Groningen wezen shoppen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:14 schreef just me het volgende:
Vandaag was ook een gouden dag
echt genoten van het heerlijke weer!
Ik lust alleen maar pannenkoeken van een dag oud.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in Lage Vuursche moet je pannenkoeken eten, pannenkoek!
Gisteren en vandaag lekker buiten in de tuin kunnen lunchen, gisteren was het aangenamer, maar vandaag ging het ook wel
dan mag je hopen dat ie er niet zoveel gaat slijten als Lennon.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, maar van het merk MAM, en da's prijzig.
Perfecte pasvorm in het mondje zodat ze 'm beter vasthouden en het is beter voor de ontwikkeling van de onderkaak en de tandjes enzo. Achterlijk, achterlijk duur, maar hij is er aan gewend geraakt en hij wil nu absoluut geen ander soort speentje meer.Die liggen direct op de grond.
Misschien moet je hem voorzichtig vertellen dat hij er nu eigenlijk wel wat te oud voor is...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan mag je hopen dat ie er niet zoveel gaat slijten als Lennon.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien moet je hem voorzichtig vertellen dat hij er nu eigenlijk wel wat te oud voor is...
Ja, de buren hadden het er ook al over dat zodra ze tandjes beginnen te krijgen, dat de nieuwe speentjes niet meer aan te slepen zijn!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan mag je hopen dat ie er niet zoveel gaat slijten als Lennon.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien moet je hem voorzichtig vertellen dat hij er nu eigenlijk wel wat te oud voor is...
Lekker!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij hebben net wel pannenkoeken gegeten
waarom moet een kind in hemelsnaam steeds een speen in? Wij zijn toch ook gewoon groot geworden zonder dat er continu een stop in werd geduwd?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, de buren hadden het er ook al over dat zodra ze tandjes beginnen te krijgen, dat de nieuwe speentjes niet meer aan te slepen zijn!
soms is een speen het enige waar een klein kind rustig van wordt. Als ouder is het dus soms een zegen om een speen te hebben.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
waarom moet een kind in hemelsnaam steeds een speen in? Wij zijn toch ook gewoon groot geworden zonder dat er continu een stop in werd geduwd?
Ik had wel een speenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
waarom moet een kind in hemelsnaam steeds een speen in? Wij zijn toch ook gewoon groot geworden zonder dat er continu een stop in werd geduwd?
Plakband helpt ook om hem stil te houden.quote:
Ducktapequote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Plakband helpt ook om hem stil te houden.
quote:
Ik ben nu wel even aan rust toe! Merel kwam nog even langs vanmiddag en bleef eten.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij pakt het wel heel grondig aan.
Gezellig!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben nu wel even aan rust toe! Merel kwam nog even langs vanmiddag en bleef eten.
Ik heb ze net uitgezwaaid
Dat is mooiquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Gezellig!
Zo meteen lekker rustige muziek.
Ik ken het niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben de Great british sewing bee aan het kijken, maar dat soort dingen kan ik echt niet hoor. Wel leuk om te kijken, heb eerder ook wel eens een seizoen gekeken.
Ook jij kunt het leren !quote:
Toch knap.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan met moeite een rechte lijn stikken
daar heb ik een volledige naaicursus over gedaan en sindsdien heb ik de naaimachine niet meer aangeraakt. Ooit....quote:
Oh ja, die stopte toch die cursus, jammer, maar wie weet ooitquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar heb ik een volledige naaicursus over gedaan en sindsdien heb ik de naaimachine niet meer aangeraakt. Ooit....
quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
En dit ken ik toch wel, pas bij het refrein rinkelde het belletje, maar geen idee
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:07 schreef just me het volgende:
@:Melting, het is al bijna carnaval, heb je je pakje al ?
Aloha livelink.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:09 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Volgens mij hoor ik Sade (of hoe schrijf je dat?)
Ja, het werd nu wel erg makkelijk hè?quote:
was het zo erg ?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit jaar niet gezocht ook. Eerst de rekening van de auto maar eens betalen.
Nou, om dat binnen een seconde te typen valt nog niet meequote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, het werd nu wel erg makkelijk hè?
2e rekening nog steeds niet binnen.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb goede hoop dat de nieuwe wifi mij vanavond gaat helpen
5 Ghz? Dat maakt het wel een stuk sneller.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb goede hoop dat de nieuwe wifi mij vanavond gaat helpen
gewoon ook wachten met betalenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
2e rekening nog steeds niet binnen.![]()
Woensdag gebeld wanneer die kwam. Zegt ie.... die gaat vandaag met de post mee.
Tot op heden niets ontvangen.
Als ik dinsdag niets heb, dan moet hij hem maar mailen hoor.
nee, die lijkt er niet bij te zitten, maar het nieuwe modem helpt welquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
5 Ghz? Dat maakt het wel een stuk sneller.
Wat voor modem heb je?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, die lijkt er niet bij te zitten, maar het nieuwe modem helpt wel
Omdat ik het ook weet. Alleen wist jij het sneller.quote:
Ja maar ik wil het eigenlijk helemaal niet wetenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Omdat ik het ook weet. Alleen wist jij het sneller.
Tja, pech gehad. Nu is er iets anders dat echt belangrijk is dat niet meer in je hoofd past.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het eigenlijk helemaal niet weten
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik lees mee en de commentaren zijn op zich al grappig.
Ga zo door...
Zo werkt dat inderdaad hè?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, pech gehad. Nu is er iets anders dat echt belangrijk is dat niet meer in je hoofd past.
Ah, een Arris of Compal lijkt me dan.quote:
Ja maar daardoor weet ik niet meer dat... uhm....quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, pech gehad. Nu is er iets anders dat echt belangrijk is dat niet meer in je hoofd past.
Arreslade...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:19 schreef livelink het volgende:
Elk nummer van Slade lijkt een kerstnummer te zijn.
ik zit op een meter of 4 zonder muren ertussenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, een Arris of Compal lijkt me dan.
Die hebben wel 5Ghz. Alleen hebben zowel het 2,4Ghz als 5Ghz dezelfde netwerknaam.
Als je redelijk dicht bij het modem zit, gebruik je hoogstwaarschijnlijk het 5Ghz netwerk.
Niet in die van mijquote:
Dan kun je er wel van uitgaan dat je nu op 5Ghz zit.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zit op een meter of 4 zonder muren ertussen
ik vind het wel best zo, het werkt, is stabiel en dat teltquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kun je er wel van uitgaan dat je nu op 5Ghz zit.
Je zou de netwerknaam aan kunnen passen door in te loggen op het modem. Dan weet je altijd welk netwerk je gebruikt.
Dit gaat mini ToT als 1e liedje lerenquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:25 schreef just me het volgende:
[..]
Dit gaat mini ToT als 1e liedje leren
Nooit een goed teken voor The Jacksons als daddy thuis was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |